Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en dat kelly een 'lekker wijf' is was dus sarcastisch bedoeld voor de domme mensen onder ons
|
GC is zeker cool, ik hoop dat ze Motivation Proclamation doen, maar reken er maar niet op, hun optredens zijn standard-punk, tenminste de laatste die ik hoorde...
Snelle drums en zowat onverstaanbare vocals ![]() Misschien dat ik ook wel ff langskom... Kelly OzzboNe? Jezus, zijn ze wanhopig ofzo? En Kelly is ZEKER NIET cool of lekker of watdanook...
|
good charlotte is echt wel cool... ze zijn heus niet speciaal voor meisjes zo bij elkaar gezet als een boyband, please....
gewoon omdat ze toevallig een klipje hebben wat toevallig vaaak op mtv komt omdat toevallig"punkachtige muziekjes een beetje in zijn... aah daar kan ik nou zo moe van worden, zelfde verhaal als met sum41
|
![]() |
Good Charlotte is gewoon goeie, lekker blije punk en mensen die dat niet vinden moeten lekker hun eigen trance troep gaan luisteren of wat zij ook goed vinden. Als iedereen nou gewoon lekker zn eigen muziek luistert en anderen in hun waarde laten, nou dat was mijn wijze
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder best een grappig bandje, maar niet iets waar ik lang naar kan luisteren. En nee, ik luister dan geen 'trance troep'. Sorry. En om daarvoor geld te lappen, en dan tot overmaat van ramp ook nog de kans hebben ms "ik kan niks, maar ik heb m'n naam mee. De rest tegen maar daar gaat het niet om."-Osbourne te zien spelen... Nee, dankje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In het genre is het best redelijk, en dan vooral de oudere albums, zat wat meer emotie in, de laatste tijd is het steeds meer vrolijke punkrock met domme clipjes erbij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik ga er niet heen, kheb nog nooit van die band gehoord eigenlijk, ik zag laatst trouwens wel iets op mtv geloof ik, maar verder ken ik het niet, en naja voor die Kelly Osborne hoef k niet te gaan heh? ![]()
||
Citaat:
En een programma op mtv!!! shame on them!!!!!!!!! *kuch* ![]()
||
Citaat:
ik ga trouwens wel mee naar Good Charlotte, denk ik. zit al 2 jaar te wachten tot ze eindelijk eens een keer in Nederland komen. so what if they're 'poppy'. ik vind pop punk wel cool. en mijn favoriete band is strung out, dus niet gaan liggen ijlen dat ik geen lompe punk ken. good charlotte is gewoon een coole band en de mensen die dat niet vinden blijven maar lekker thuis. en kelly osbourne is een takkewijf ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je zal me niet geloven zusje.. maar ik ga dur heen! een meisje van me werk kon niemand vinden die mee wou, want iedereen vond t stom ( ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kben allang blij dat jij nog steeds cool bent en GC nog steeds zeker de moeite waard vind! *yay* Ik rpobeer wel kaartjes te regelen via de melkweg als da nog kan! kmail je wel! greetzjes
|
|