![]() |
Trillian heeft kuren.
Hele tijd ging het goed [inclusief router]. En nu kom ik niet op MSN via Trillian. Zodra ik opstart connect hij AIM wel, maar MSN gooit hij er eruit & geeft hij de melding 'partially connected'.
Ik heb niets veranderd in de instellingen. MSN en dMSN werken wel gewoon. Ik heb hem al gedeinstalleerd en een andere versie [is dit dom? :P] geprobeerd, maar het probleem blijft. Iemand tips? |
MSN zuigt en Trillian zuigt, het beste is gewoon je eigen MSN te blijven gebruiken omdat hij het password niet opslaat en ook niet "ongecodeerd" door wil sturen.
het kan idd dat MSN wel werkt en trillian niet, dat ligt dan aan gegevens die trillian krijgt van MSN en niet weet wat hij daarmee moet (bijv een error ofzo) |
Citaat:
Citaat:
|
missgien gebruikt trillian 1 localpoort, heb ik met mijn eigengebouwde MSN last van. ik kan nl de poort niet normaal dichtgoojen dus gebruik ik een andere localpoort.. missgien heeft dat er nog wat mee te maken (is opzich nix fout aan van MSN natuurlijk, en aangezien de rest wel werkt lijkt me dit onlogisch, dus del ik dit maar weer :P)
|
kijk eens in je status window van je msn connection, daar geeft ie de info over je msn connection
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb hetzelfde probleem, ik laat hem niet meer met mijn pc opstarten, en ik connect hem manually. nu heb ik er geen last meer van |
Citaat:
|
ik heb hetzelfde probleem met trillian.
als trillian is opgestart zeg ik eerst disconnect msn, en dan reconnect, dan heb ik meteen verbinding |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |