Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2003, 12:02
Phileine
Phileine is offline
Hele tijd ging het goed [inclusief router]. En nu kom ik niet op MSN via Trillian. Zodra ik opstart connect hij AIM wel, maar MSN gooit hij er eruit & geeft hij de melding 'partially connected'.
Ik heb niets veranderd in de instellingen.

MSN en dMSN werken wel gewoon.

Ik heb hem al gedeinstalleerd en een andere versie [is dit dom? ] geprobeerd, maar het probleem blijft.

Iemand tips?
Oud 11-01-2003, 16:39
dafelix
dafelix is offline
MSN zuigt en Trillian zuigt, het beste is gewoon je eigen MSN te blijven gebruiken omdat hij het password niet opslaat en ook niet "ongecodeerd" door wil sturen.

het kan idd dat MSN wel werkt en trillian niet, dat ligt dan aan gegevens die trillian krijgt van MSN en niet weet wat hij daarmee moet (bijv een error ofzo)
Oud 11-01-2003, 16:46
Koen
Koen is offline
Citaat:
dafelix schreef:
MSN zuigt en Trillian zuigt, het beste is gewoon je eigen MSN te blijven gebruiken omdat hij het password niet opslaat en ook niet "ongecodeerd" door wil sturen.
Trillian is om wel 100 redenen superieur aan MSN. Om encryptie alleen MSN gaan gebruiken is wel een beetje overdreven.

Citaat:

het kan idd dat MSN wel werkt en trillian niet, dat ligt dan aan gegevens die trillian krijgt van MSN en niet weet wat hij daarmee moet (bijv een error ofzo)
En dMSN werkt dan wel? Denk niet dat dat 't probleem is. Het lijkt eerder alsof Trillian andere poorten gebruikt alhoewel dat met 't zelfde protocol toch hetzelfde zou moeten zijn.. Weet 't ook niet precies.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:47
dafelix
dafelix is offline
missgien gebruikt trillian 1 localpoort, heb ik met mijn eigengebouwde MSN last van. ik kan nl de poort niet normaal dichtgoojen dus gebruik ik een andere localpoort.. missgien heeft dat er nog wat mee te maken (is opzich nix fout aan van MSN natuurlijk, en aangezien de rest wel werkt lijkt me dit onlogisch, dus del ik dit maar weer )
Oud 11-01-2003, 19:43
niemand
niemand is offline
kijk eens in je status window van je msn connection, daar geeft ie de info over je msn connection
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 07:31
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
dafelix schreef:
missgien gebruikt trillian 1 localpoort, heb ik met mijn eigengebouwde MSN last van. ik kan nl de poort niet normaal dichtgoojen dus gebruik ik een andere localpoort.. missgien heeft dat er nog wat mee te maken (is opzich nix fout aan van MSN natuurlijk, en aangezien de rest wel werkt lijkt me dit onlogisch, dus del ik dit maar weer )
Ah-ah. & Hoe verhelp ik dat dan?
Oud 12-01-2003, 07:33
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
niemand schreef:
kijk eens in je status window van je msn connection, daar geeft ie de info over je msn connection
Als ik het goed begrepen heb zie ik 'lost connection to the server. Err 0.0' staan.
Oud 14-01-2003, 12:28
kikkerkut
kikkerkut is offline
Citaat:
Scatterheart schreef:
Hele tijd ging het goed [inclusief router]. En nu kom ik niet op MSN via Trillian. Zodra ik opstart connect hij AIM wel, maar MSN gooit hij er eruit & geeft hij de melding 'partially connected'.
Ik heb niets veranderd in de instellingen.

MSN en dMSN werken wel gewoon.

Ik heb hem al gedeinstalleerd en een andere versie [is dit dom? ] geprobeerd, maar het probleem blijft.

Iemand tips?

ik heb hetzelfde probleem, ik laat hem niet meer met mijn pc opstarten, en ik connect hem manually. nu heb ik er geen last meer van
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 15:57
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
kikkerkut schreef:
ik heb hetzelfde probleem, ik laat hem niet meer met mijn pc opstarten, en ik connect hem manually. nu heb ik er geen last meer van
Ook dat werkt niet bij mij.
Oud 02-02-2003, 17:11
kikkerkut
kikkerkut is offline
ik heb hetzelfde probleem met trillian.
als trillian is opgestart zeg ik eerst disconnect msn, en dan reconnect, dan heb ik meteen verbinding
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten