![]() |
[tekening] Oh My Goddess!
Zo, fuck de computer even. Potlood!
http://princey.netfirms.com/peorth.jpg Kleintje, ik weet het, maar ik upload er zometeen nog meer. Eerst even inscannen. Reserveer met deze alvast een topic :D Voor wie er niet bekend mee is; dit is Peorth, een character uit de mangaseries Oh My Goddess! Dat zou mijn tekening dus officieel bestempelen als 'fanart'. Whatever |
Hijs fijn :)
|
quite Cooooooo! boy
|
|
ziet er goed uit, maar ze komt me bekend voor ergens van.
|
Citaat:
Citaat:
|
mooi :)
|
Dank, dank :)
Bij gebrek aan iets beters te doen; ook nog even kleur eroverheen: http://princey.netfirms.com/peorth_2color.jpg |
ingekleurd issie (y)..
|
Citaat:
|
120 layers? waar maak je het mee? met illustrator? ben ik toch benieuwd waarom je er zo veel nodig hebt
|
Citaat:
Maar, since you asked, ik gebruik photoshop. Na de levels aangepast te hebben op een aparte layer, layers maken voor de solid colors, adjustment layers (brightness & contrast) voor de shades & highlights, en daar zat 't 'm, want ik heb vrijwel elk vlak apart van elkaar gedaan. Daardoor zijn ze niet allemaal dezelfde tint licht/donker. Vond ik wel leuk. Maar daar gaan wel een stuk of 90 layers in zitten. Bij mij. En ik vind het best dus geen commentaar :p |
Moeilijk doen met photoshop :D:p
|
die eerste vind ik heeel mooi ;) (y)
|
Citaat:
Voortaan zeg ik wel gewoon stoer dat ik 't 'ff in een half uurtje in elkaar heb geflanst'. Hmpf. :p |
En er is iets mis met die 2e, maar ik weet steeds niet wat. Wie helpt me? :)
|
:cool: (y)
|
Citaat:
|
Armen en hoofd, true. Als ik scheef niet al te letterlijk neem, dan.
Maar de benen is niet zoveel mis mee volgens mij. Ok misschien d'r linkerbeen een beetje bovenaan. Maar meer niet :p |
Citaat:
Citaat:
Ow, en ik vind dat streepje op dr borst raar, net als die streep op dr rechterbeen (kijker links), ergens op dr onderbeen ofzo. En ze ziet eruit alsof ze om gaat vallen. :P En dr linkerarm is wat dunnetjes/kort/raar/whatever. Maar verder is ze wel mooi or. :) Vooral de kleurtjes. |
Ze staat niet, dus omvallen doet ze ook niet. Ze 'is' gewoon :) En zonder dat streepje op d'r borst zou ze een beetje plat zijn, dus die laat ik maar staan, maar dat streepje op d'r been verwonder ik me nu ook over. Wat moet die daar, heb ik dat neergezet? :p En de verhouding benen/bovenlijf... Mwah, d'r middel zit niet daar waar de rok begint hè, maar meer halverwege de blauwe banden op d'r middel.
Maargoed, oké, geen anatomisch meesterwerkje, maar dan gaat 't wel gewoon om d'r kleren. Die ik wel enigzins goed gelukt vind, persoonlijk :D |
ze heeft verdomde korte beentjes, rare knieen, te brede schouders voor een anime-vrouwtje, en haar hoofd (+ nek?) staan wat vreemd op haar schouders...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd, door die dingen om haar schouder lijkt het breder. Desalniettemin: imho lijkt het te breed. Of dat nu aan haar schouders ligt, of aan dat ding dat er omheen geslagen is. :) Ik vond de niet-gekleurde versie leuker btw. Had je daar niet gewoon benen etc onder kunnen tekenen? (Daar stond het hoofd etc nml wel goed) |
Ze heeft wel héle enge beentjes..
En ook de handjes lijken op die van een lichamelijk gehandicapte.. |
Oké, maar ik weet 't nu
|
Anyway, Type, die eerste stopte ik halverwege en later durfde ik 'm niet meer af te maken. Als kleine dingetjes klote zijn word de rest ook verneukt, vind ik, dus ik liet 'm maar zo.
|
kleding is top (y) anotomie van iemand met +/- 20 botbreuken ;)
|
Die borsten kloppen niet.. bij de bovenste tekening gaat het nog, maar op de andere plaatjes zitten ze te laag.. ik weet niet precies wat er fout aan is, maar ik vind het niet echt kloppen.
|
De borsten *zie* je niet, da's iets anders ^^
Trust me, ze zitten goed. Ik mag dan niet al te best zijn in anatomie enzo (ik teken niet vaak mensen), maar dit character heb ik niet zelf bedacht. Ik heb wel gelet op wat waar hoort te zitten. Anyway, dit topic mag niet meer ge-upt worden. Bij deze :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |