Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar, since you asked, ik gebruik photoshop. Na de levels aangepast te hebben op een aparte layer, layers maken voor de solid colors, adjustment layers (brightness & contrast) voor de shades & highlights, en daar zat 't 'm, want ik heb vrijwel elk vlak apart van elkaar gedaan. Daardoor zijn ze niet allemaal dezelfde tint licht/donker. Vond ik wel leuk. Maar daar gaan wel een stuk of 90 layers in zitten. Bij mij. En ik vind het best dus geen commentaar ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ow, en ik vind dat streepje op dr borst raar, net als die streep op dr rechterbeen (kijker links), ergens op dr onderbeen ofzo. En ze ziet eruit alsof ze om gaat vallen. ![]() Maar verder is ze wel mooi or. ![]()
|
Ze staat niet, dus omvallen doet ze ook niet. Ze 'is' gewoon
![]() ![]() Maargoed, oké, geen anatomisch meesterwerkje, maar dan gaat 't wel gewoon om d'r kleren. Die ik wel enigzins goed gelukt vind, persoonlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar idd, door die dingen om haar schouder lijkt het breder. Desalniettemin: imho lijkt het te breed. Of dat nu aan haar schouders ligt, of aan dat ding dat er omheen geslagen is. ![]() Ik vond de niet-gekleurde versie leuker btw. Had je daar niet gewoon benen etc onder kunnen tekenen? (Daar stond het hoofd etc nml wel goed)
|
De borsten *zie* je niet, da's iets anders ^^
Trust me, ze zitten goed. Ik mag dan niet al te best zijn in anatomie enzo (ik teken niet vaak mensen), maar dit character heb ik niet zelf bedacht. Ik heb wel gelet op wat waar hoort te zitten. Anyway, dit topic mag niet meer ge-upt worden. Bij deze ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
mangastrips, b-z | 10 | 02-08-2003 15:45 | |
ARTistiek |
Anime/manga topic (vrij voor posts en discussie :p) Verwijderd | 221 | 12-06-2002 17:07 | |
ARTistiek |
manga/ anime MangaGirL | 15 | 25-03-2002 09:51 |