![]() |
Anti-kater tips
Iedereen kent het wel. Het was gezellig, je hebt misschien iets teveel gedronken, en de volgende ochtend is het raak. Je hebt hoofdpijn, een droge mond enz. Kortom een kater. Wat doe je ertegen?
|
Veel, veel water drinken. Dat helpt nog het beste wanneer je, als je thuiskomt van het stappen, een paar glazen drinkt...
Works for me :). |
een bloody mary
|
De Muppets kijken
|
veel water drinken. veel extrang drinken. geen koffie, wordt je alleen maar hieper van..
|
water, vitamine c, slapen
|
eten, veel water drinken
|
zorg dat je geen kater krijgt...van te voren melk drinken, pasta als bodem, drankpromillage opbouwen, en 2 liter water naast je bed zetten. Zodra je wakker word een flinke teug nemen...dan kan je nog ff blijven liggen.
|
Minder alcohol drinken.
|
na ieder glas bier een glas water houd je helemaal scherp ;)
|
Minder sterke drank, beperken tot bier oid of minder sterke dranken door elkaar, minder snel achter elkaar drinken etc.
|
Geen alcohol drinken :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmzz ja, tegen mij is wel eens verteld;
creatine stags dus. kheb t niet geprobeerd dus weet niet |
Citaat:
Beter is : idd VEEL water yoghurt met banaan (het werkt :o) energy-drankjes |
Citaat:
|
een joint roken.... nergens meer last van
|
Citaat:
Van redbull met wodka krijg je dus ook GEEN extra energie, hooguit van de suiker en caffeine die er in zit. Caffeine krijg je dus binnen, en je zegt zelf dat je geen koffie moet drinken..? |
Citaat:
|
Van te voren paracetamol nemen.
|
nou,
na een weekendje met 15 pille en 2 gram pep lust ik altijd wel een banaantje en een mandarijntje... o en bier en een blow zijn standaard |
Citaat:
Een echte tip voor een anti-kater is die nieuwe Axe-hangover shower gel. Het is echt bewezen dat het werkt aangezien er bepaalde dingen in zitten die je een opfrissend effect geven. |
Citaat:
|
Ach het beste werkt nog altijd gewenning; ik heb nooit katers eigenlijk, behalve als ik 2 weken niks gedronken hebt of als ik opeens sterk ga drinken ofzo..
die axe gel geloof ik ook niet zo in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb bijna nooit hoofdpijn alleen een suffe kop
maare water eenu 1 pilsje theoretiosch helpt het niet maar meestal voel ik me dan een stuk pretigger |
Citaat:
|
De beste oplossing: doorslapen tot je kater weg is. Als dat niet werkt: opstaan, koffie drinken, gewoon geen acht op slaan.
|
Citaat:
|
katers zijn voor mietjes, ik doe er al jaren niet meer aan
|
Citaat:
,kijke hoe je de volgende dag bent ,veel drinken en goe dslapen & eten verminderd kater wel maar kater kan nog iedreen krijgen ,hoef je geen mietje voor te zijn |
't is even een gedoe en je hebt er gegarandeerd geen zin in, maar ik ga na het uitgaan met m'n (soms) dronken kop op de fiets naar huis (frisse lucht is (y) ), thuisgekomen spring ik onder de douche, lekker de rook- en zweetlucht van me af wassen, 3 glazen water en een aspirientje achterover, en dan lekker slapen. Dan word je heerlijk fris en katerloos wakker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet de hele week door water drinken. En niet na elk glas of na de avond ineens liters. Het water is al in je hersenen opgenomen, zodat het op de avond zelf makkelijker opgelost kan worden. Ik drink elke dag een liter water, en sinds dien heb ik nergens geen last meer van....
|
Citaat:
als ik me dronken voel drink ik lekker veel water en haal ik om de hoek een turkse pizza:D |
Savonds als ik thuis kom water drinken, raam open zetten in mn slaapkamer en water naast mn bed. Eventueel iets eten. Snachts/sochtends als ik tussendoor wakker wordt ook water drinken.. en als ik wakker word ook (en dan moet ik pissen).. en dan lekker doesjen.. en dan een appeltje eten en een pakje vifit opdrinken.. en dan leef ik weer :)
Vifit is echt geweldig.. :) |
Citaat:
|
vandaag minstens 10 grote glazen water op en voel me nog steeds slecht :D
|
zorg gewoon dat je voordat je gaat slapen nog wat water drinkt, en ook water naast je bed zodat je niet op hoeft te staan sochtends en kan blijven liggen, scheeld een hoop lijden.
|
1) goede bodem voordat je begint met drinken
2) voordat je begint met drinken en in het midden van de avond vitamine b complex innemen 3) drinken wat meer verspreiden over de avond en niet alles in 1 keer achterover tikken 4) veel water tussendoor drinken 5) voor het slapen melk of melkproduct nemen 6) niet al te lang uitslapen works for me :) vooral vitamine b werkt goed |
Citaat:
|
Vinger in keel, braakmiddel. Net zo lang kotsen totdat je maag leeg is.
Works for me. |
Ik heb zelf nu ook een kater.
Maar ik had gisteren 2 glazen met water gedronken en het hielp niet...... Moet ik nu geen paracetamol nemen? PeaCe |
Citaat:
|
Citaat:
|
vanaf de kroeg/bus/trin ofzo heel relax naar huis lopen/fietsen, haasten is kut.
dan water zuipen, pissen, vieze smerige rook kleren uit doen, deo doen, maffen (ja, voor je weggaat ff een raam openzetten, als je gaat slapen dicht proberen te doen met je lappe kop) en de volgende ochtend eten, weer water (water is gaaf) en nog ff door maffen. dan buiten rondje lopen, dat heerscht ECHT. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |