Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van redbull met wodka krijg je dus ook GEEN extra energie, hooguit van de suiker en caffeine die er in zit. Caffeine krijg je dus binnen, en je zegt zelf dat je geen koffie moet drinken..?
||
![]() |
Citaat:
Een echte tip voor een anti-kater is die nieuwe Axe-hangover shower gel. Het is echt bewezen dat het werkt aangezien er bepaalde dingen in zitten die je een opfrissend effect geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
heb bijna nooit hoofdpijn alleen een suffe kop
maare water eenu 1 pilsje theoretiosch helpt het niet maar meestal voel ik me dan een stuk pretigger
||
Citaat:
||
Citaat:
,kijke hoe je de volgende dag bent ,veel drinken en goe dslapen & eten verminderd kater wel maar kater kan nog iedreen krijgen ,hoef je geen mietje voor te zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
't is even een gedoe en je hebt er gegarandeerd geen zin in, maar ik ga na het uitgaan met m'n (soms) dronken kop op de fiets naar huis (frisse lucht is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
je moet de hele week door water drinken. En niet na elk glas of na de avond ineens liters. Het water is al in je hersenen opgenomen, zodat het op de avond zelf makkelijker opgelost kan worden. Ik drink elke dag een liter water, en sinds dien heb ik nergens geen last meer van....
|
![]() |
Savonds als ik thuis kom water drinken, raam open zetten in mn slaapkamer en water naast mn bed. Eventueel iets eten. Snachts/sochtends als ik tussendoor wakker wordt ook water drinken.. en als ik wakker word ook (en dan moet ik pissen).. en dan lekker doesjen.. en dan een appeltje eten en een pakje vifit opdrinken.. en dan leef ik weer
![]() Vifit is echt geweldig.. ![]()
|
1) goede bodem voordat je begint met drinken
2) voordat je begint met drinken en in het midden van de avond vitamine b complex innemen 3) drinken wat meer verspreiden over de avond en niet alles in 1 keer achterover tikken 4) veel water tussendoor drinken 5) voor het slapen melk of melkproduct nemen 6) niet al te lang uitslapen works for me ![]() vooral vitamine b werkt goed |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
vanaf de kroeg/bus/trin ofzo heel relax naar huis lopen/fietsen, haasten is kut.
dan water zuipen, pissen, vieze smerige rook kleren uit doen, deo doen, maffen (ja, voor je weggaat ff een raam openzetten, als je gaat slapen dicht proberen te doen met je lappe kop) en de volgende ochtend eten, weer water (water is gaaf) en nog ff door maffen. dan buiten rondje lopen, dat heerscht ECHT. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Oud & Nieuw Peet70 | 5 | 30-12-2007 16:56 | |
Lifestyle |
Lifestylers naar Lowlands Verwijderd | 500 | 24-08-2004 14:45 | |
Drugs & Alcohol |