![]() |
Stelling: reclamecampagnes van politieke partijen moeten verboden worden
Vandaag zag ik in de Metro van bijna elke partij een advertentie. Ook zag ik van de LPf en de SP reclamespots op tv. De LPF stuurde vliegtuigen de lucht in met leuzen erachter.
Om Amerikaanse toestanden moeten tv-spotjes, posters in bushokjes en advertenties in kranten worden verboden. Hoe langer dit duurt, hoe verder dit uit de hand kan lopen. Daarbij kunnen de verkiezingen oneerlijk worden, omdat ene partij minder geld heeft dan de ander. Wat vinden jullie? |
Ik vind dat ze dat geld beter ergens anders aan kunnen besteden. Die reclame van de SP vind ik nog wel grappig, maar LPF is ronduit slecht!! Vooral dat spotje met Pim erin! En ik ben het me je eens dat het dan oneerlijk wordt.
|
Zolang het niet uit de hand loopt, wat nu idd wel een beetje zo is, heb ik er geen bezwaar tegen. Helemaal verbieden gaat me iets te ver.
|
Wou er zelf al een keer een topic over maken. Eens dus. (y)
|
wat valt er allemaal onder reclame?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Debatten zijn eigenlijk ook reclame. Als je het tenminste niet te slecht doet in debatten. |
Citaat:
|
Citaat:
In hoeverre mogen ze zichzelf dan nog wel profileren? |
Citaat:
|
Schaf dan debatten (= reclame) en peilingen (= beinvloed keuze kiezer ook) ook maar af..
|
Citaat:
Citaat:
|
Hoe moet een beginnende partij dan bekendheid krijgen? En hoe moet een D'66 zich dan profileren? Zo als ze het nu deden waren er tenminste nog een paar mensen van het bestaan ervan op de hoogte...
Op zich ben ik het er wel mee eens, maar ik zou dan eerder een maximumbudget zetten of iets dergelijks. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |