![]() |
vervanger voor Kazaa
Doordat we door Kazaa al meerdere virussen hebben gehad op de pc ben ik op zoek naar een goede vervanger van Kazaa.
Ik gebruik momenteel WinMX maar dat werkt voor geen meter! Maar.. een belangrijke voorwaarde moet er zijn: mensen mogen geen muziekbestanden van mijn computer af halen (zoals bij Kazaa het geval is) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. |
Jij bent dus zo'n fijn persoon die alles wil hebben, maar niks wil delen :r
En verder is er geen ander programma dat zoveel gerbuikers heeft als Kazaa, en dat je een virus innen krigjt doe je altijd nog zelf, kan met ene ander programma ook.. |
Citaat:
http://www.shemes.com/grabit |
Van mij mogen mensen m'n mp3'tjes wel hebben maar ik wil geen virus, jij wel??
Grabit.. ik zal 's gaan kijken, thanks! |
neem gewoon mIRC man weet je hoe handig, owk het is soms niet super snel maar je kunt er werkelijk alles vinden.
kijk op www.packetnews.com is een zoekmachine voor IRC en waag het niet mn url weg te halen, het is hartsikke legaal lees het maar op hun site :rolleyes: :D |
FTPen, dan upload je zelf niets :rolleyes:
Zelf gebruik ik eMule, een open source eDonkey kloon, die heel goed werkt. Maar je upload wel met 10KB/s. :p Trouwens.. in MP3-bestanden kan geen virus zitten hoor, tenminste de code wordt niet uitgevoerd en dus kun je daar nooit geïnfecteerd van raken. Alleen wel oppassen met een nepextensie, zoals: Britney - Stronger.mp3.exe Dit is dus een .exe en geen .mp3, dus oppassen. Ook een .scr moet je mee oppassen, want een screensaver is gewoon een gerenamede .exe :D |
Citaat:
|
Citaat:
TPG maakt ook niet mijn brieven open om te kijken wat ik allemaal verstuur. XS4ALL en Cistron zijn goede ISPs die oog hebben voor privacy. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je schuift gewoon de schuld af op andere... |
Kazaa Lite K + + edition
roeleert zwaar (y) maar een link krijg je niet want dat is dan weer wel illegaal :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is de k++ dan
|
Citaat:
niks hij valt in de herhaling ik zou to ad-ware ofzo gebruiken of kazaalite.??? |
Citaat:
*heeft 56k* |
Citaat:
ftp'en is nix illegaals aan. |
Je zou WinMX kunnen proberen. Kun je vinden op WinMX Iets minder hits dan op Kazaa maar kwaliteit van de muziek beter.
Hogere bitrate te kiezen dan standaard in Kazaa. Ander voordeel: Absoluut geen spyware aanwezig. Nadeel: Minimaal 1 upload moet je toestaan |
je kunt in kazaa gewoon de mogelijkheid tot sharen uitzetten hoor, en volgens mij ook bij morpheus, die ruleren alletwee
|
Citaat:
dyus wel illegaal :mad: |
Citaat:
|
muziek? => www.slsk.org
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bedoelt FTP-server ofzo? ben eens wat duidelijker, van de rest van je vraag snap ik ook geen reet |
Citaat:
|
FTP-en is harstikke legaal en bovendien iets anders dan een FTP-server opzetten. Net zoals over dit forum surfen verschilt met zelf een forum opzetten en hosten.
|
Citaat:
Er is geen protocol dat verboden is (anders zou het geen protocol zijn, protocol betekend "standaard"). En of een ISP dat toelaat is een ander verhaal, sommige doen het niet omdat dat extra bandbreedte kost |
@HOME staat dat NIET toe.
|
Illegaal betekent dat het tegen de wet is, dus verboden door de wet.
FTP'en of een FTP server opzetten is niet tegen de wet, en dus gewoon legaal. Dat het van @Home niet mag is een ander verhaal, dan is dat 'niet toegestaan', wat enkel getuigt van een slechte provider die zijn neus steekt in dingen waar hij niets mee te maken heeft. TPG gaat ook niet beperkingen opleggen wat ik wel en niet in mijn brief zet, dat doen landen zoals China en Noord-Korea. |
Citaat:
Illegaal zijn ook dingen die mensen te zeggen hebebn over hun eigendom. Als ik zeg dat je niet op mijn land mag komen, en je doet hte toch is illegaal. Als ik zeg dat het wel mag, is het niet illegaal... |
Citaat:
|
kazaa lite zou ik zeggen geen spywaren enz. lekker klein proggie. je kan het tevens ook uitzetten dat je niet kan uploaden www.kazaalite.nl
|
DC++ is ideaal... binnen DC++ heb je een lijst met public HUBs (servers) waarmee je kan verbinden.. binnen zo'n HUB kan je dan downloaden van alle andere mensen op die HUB zitten.. het handige is dat de HUBs vaak restricties hebben op bijvoorbeeld de hoeveelheid die je zelf hebt geshared, of op internet verbinding... als je dan binnen een HUB zit waarin iedereen 20 gig moet sharen, en minimaal 10 mbit moet hebben en er zitten 200 mensen, dan begrijp je wel dat dat een stuk fijner is als alle andere filesharing methodes ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is het verschil tussen kazaa en kazaalite?
tja... je kan niet alles weten hè;) |
Citaat:
sinds ik kazaa lite gebruik heb ik geen problemen meer |
Citaat:
1)dat je virussen krijgt, doe je zelf, let gewoon goed op wat je download, laat het bij films en mp3's, dan heb je meestal nergens last van 2)beter alternatief voor kazaa in de trend van share-programma's is er op het moment niet, alleen kazaa lite 3)kazaa lite heeft nu ook een k++ versie, die verder is aangepast http://www.k-lite.tk en die is super toppie (y) 4)je kan zelf kiezen of je share aanzet of niet, als je gewoon een redelijke kabelverbinding hebt, zet je het aan, doe eens sociaal, al heb je een 56k modem kan ik me voorstellen dat je het uitzet ivm snelheidsverlies greetz :) |
Citaat:
|
ergens op de website van google :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |