Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.shemes.com/grabit
|
neem gewoon mIRC man weet je hoe handig, owk het is soms niet super snel maar je kunt er werkelijk alles vinden.
kijk op www.packetnews.com is een zoekmachine voor IRC en waag het niet mn url weg te halen, het is hartsikke legaal lees het maar op hun site ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 23:17. |
![]() |
|
Je zou WinMX kunnen proberen. Kun je vinden op WinMX Iets minder hits dan op Kazaa maar kwaliteit van de muziek beter.
Hogere bitrate te kiezen dan standaard in Kazaa. Ander voordeel: Absoluut geen spyware aanwezig. Nadeel: Minimaal 1 upload moet je toestaan
Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 12:06. |
![]() |
|
muziek? => www.slsk.org
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bedoelt FTP-server ofzo? ben eens wat duidelijker, van de rest van je vraag snap ik ook geen reet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is geen protocol dat verboden is (anders zou het geen protocol zijn, protocol betekend "standaard"). En of een ISP dat toelaat is een ander verhaal, sommige doen het niet omdat dat extra bandbreedte kost |
![]() |
|
Illegaal betekent dat het tegen de wet is, dus verboden door de wet.
FTP'en of een FTP server opzetten is niet tegen de wet, en dus gewoon legaal. Dat het van @Home niet mag is een ander verhaal, dan is dat 'niet toegestaan', wat enkel getuigt van een slechte provider die zijn neus steekt in dingen waar hij niets mee te maken heeft. TPG gaat ook niet beperkingen opleggen wat ik wel en niet in mijn brief zet, dat doen landen zoals China en Noord-Korea.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Illegaal zijn ook dingen die mensen te zeggen hebebn over hun eigendom. Als ik zeg dat je niet op mijn land mag komen, en je doet hte toch is illegaal. Als ik zeg dat het wel mag, is het niet illegaal... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
kazaa lite zou ik zeggen geen spywaren enz. lekker klein proggie. je kan het tevens ook uitzetten dat je niet kan uploaden www.kazaalite.nl
|
DC++ is ideaal... binnen DC++ heb je een lijst met public HUBs (servers) waarmee je kan verbinden.. binnen zo'n HUB kan je dan downloaden van alle andere mensen op die HUB zitten.. het handige is dat de HUBs vaak restricties hebben op bijvoorbeeld de hoeveelheid die je zelf hebt geshared, of op internet verbinding... als je dan binnen een HUB zit waarin iedereen 20 gig moet sharen, en minimaal 10 mbit moet hebben en er zitten 200 mensen, dan begrijp je wel dat dat een stuk fijner is als alle andere filesharing methodes
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
sinds ik kazaa lite gebruik heb ik geen problemen meer
||
Citaat:
1)dat je virussen krijgt, doe je zelf, let gewoon goed op wat je download, laat het bij films en mp3's, dan heb je meestal nergens last van 2)beter alternatief voor kazaa in de trend van share-programma's is er op het moment niet, alleen kazaa lite 3)kazaa lite heeft nu ook een k++ versie, die verder is aangepast http://www.k-lite.tk en die is super toppie ![]() 4)je kan zelf kiezen of je share aanzet of niet, als je gewoon een redelijke kabelverbinding hebt, zet je het aan, doe eens sociaal, al heb je een 56k modem kan ik me voorstellen dat je het uitzet ivm snelheidsverlies greetz ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Nieuws] KaZaA komt met P2P telefonie Martin | 30 | 11-10-2003 15:29 | |
Films, TV & Radio |
*****movies.com B A S S | 7 | 05-09-2003 21:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
alternatieven voor audiogalaxy???!!! Michael_oud | 35 | 30-07-2002 11:52 | |
Software & Hardware |
ik zoek een vervanger voor Kazaa katten | 3 | 06-02-2002 13:54 | |
Software & Hardware |
alternatief voor kazaa? basje | 18 | 16-12-2001 22:45 |