Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Geen behoefte aan uitgaan of: ben ik wel normaal? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=34980)

P3 12-11-2001 17:10

Geen behoefte aan uitgaan of: ben ik wel normaal?

De titel spreekt eigenlijk al voor zich, maar ik zal het ff uitdiepen.

Als iemand over uitgaan praat heb ik een probleem, ik kan er niet tot nauwelijks over meepraten. Ik heb gewoonweg geen behoefte aan uitgaan. Ik zit veel liever thuis of ga naar de bios ofzo. Ik weet niet waar mijn gebrek aan behoefte vandaan komt. Het komt niet van het idee dat het onveilig zou zijn (alhoewel ik me wel snel onveilig voel), want bijna iedereen die ik ken gaat uit en die komen toch ook wel terug?

Anne 12-11-2001 17:41

Ik heb er ook geen behoefte aan, maar dat maakt me niet minder normaal dan leeftijdsgenoten. Natuurlijk ben je normaal! Je bent anders.

Leonoor 12-11-2001 17:56

'k vind er niks raars aan, 'k zit ook veel liever thuis, alleeen of met een paar vrienden ofzo, veel gezelliger en veel fijner, vind ik dan. Bios vind ik ook wel leuk, cafétje gaat ook nog, maar verder hoeft het van mij allemaal niet zo. Doe waar je je zelf het prettigst bij voelt, daar gaat het tenslotte om. Toch?

Doc 12-11-2001 18:00

Is absoluut niet raar, ik vind 't ook niet echt leuk om naar een disco te gaan ofzo, zit wel graag in een cafeetje ofzo, en de bios is ook toppie! Een avondje poolen, bowlen is ook leuk, maar het hoeft toch ook niet allemaal...iedereen heeft ook andere interesses...en als je je dan iets onzeker/onveilig voelt, kun je toch ook met iemand die je vertrouwd iets gaan doen wat je wel leuk vindt!?

Er is meer in 't leven dan alleen uitgaan...ene zonder uitgaan kun je zelfs prima leven!

Tampert 12-11-2001 18:08

Citaat:

Leonoor schreef:
'k vind er niks raars aan, 'k zit ook veel liever thuis, alleeen of met een paar vrienden ofzo, veel gezelliger en veel fijner, vind ik dan. Bios vind ik ook wel leuk, cafétje gaat ook nog, maar verder hoeft het van mij allemaal niet zo. Doe waar je je zelf het prettigst bij voelt, daar gaat het tenslotte om. Toch?
ja helemaal mee eens... Ik ben ook geen uitgaander...

wicce 12-11-2001 18:09

dit is toch ietstje meer voor the afterparty -->

goldsilver 14-11-2001 14:34

Heb ik ook. Ik ga wel eens uit ofzo, maar niet echt vaak. Een cafeetje vind ik erg leuk voor de rest...ik heb het vooral niet op al het gezuip/kots/hitsigheid erhomheen

HońeY 14-11-2001 14:39

Nou ik ga minimaal 1x per week tot max 4x per week, zelf zou ik dan ook nooit een weekend thuis kunnen blijven. Maar ik ken genoeg mensen die ook liever lekker thuis op de bank zitten met groot bak chips en wat films huren ipv uitgaan, ook niks mis mee. waarom zou je dan niet normaal zijn, iedereen houdt gewoon van andere dingen

14-11-2001 17:25

De gemiddelde uitgaansgelegenheid vind ik sowieso geen zak aan. Slechte muziek, teveel opdringerige dronken mensen... je moet het egt gezellig máken. Ik heb een paar favoriete kroegen en uitgaansgelegenheden waar ik veel mensen ken en het altijd wel gezellig is.
Maar dan nog, het is niet vreemd als je niet van uitgaan houdt, maar liever andere dingen doet. Zoals dus lekker thuis film kijken, een avondje uit eten, naar de bios, van mijn part boswandelingen maken... vind ik zelf trouwens ook weleens leuk als afwisseling.

Cat

Eek the Cat 14-11-2001 19:26

Ik heb er ook absoluut geen behoefte aan, ik vind het net schoolfeesten, super saai dus.Bovendien vind het eigenlijk een niet nuttige tijdbesteding, ik begrijp best dat er mensen zijn die niet zonder kunnen, maar ik kan dus zonder...

Bovendien vind ik het niet leuk als er inderdaad allemaal dronken mensen op je af komen en opdringerig zijn..

Kortom je bent volkomen normaal en ik vind het niet erg dat ik er niet over mee kan praten ik zit tenminste niet zoals klasgenoten van mij maandag met een kater van het weekend op school. Niet dat ik echt wakker ben s'ochtends, maar ik heb gelukkig geen kater.. http://forum.scholieren.com/smile.gif

miro 14-11-2001 20:49

Tuurlijk is het niet raar dat je geen zin hebt. De ene gaat gewoon liever op stap dan de andere. Maar wat ik wel even wil zeggen is dat het wel heel goed is voor je sociale contacten als je je neus eens laat zien.

dario 15-11-2001 16:57

lijkt wel of de meerderheid NIET van uitgaan houd.
t is toch lol om s weekends lekker te feesten en nergens aan te denken....

maarja moet iedereen ook voor zichzelf bepalen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.