Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nou ik ga minimaal 1x per week tot max 4x per week, zelf zou ik dan ook nooit een weekend thuis kunnen blijven. Maar ik ken genoeg mensen die ook liever lekker thuis op de bank zitten met groot bak chips en wat films huren ipv uitgaan, ook niks mis mee. waarom zou je dan niet normaal zijn, iedereen houdt gewoon van andere dingen
|
![]() |
|
De gemiddelde uitgaansgelegenheid vind ik sowieso geen zak aan. Slechte muziek, teveel opdringerige dronken mensen... je moet het egt gezellig máken. Ik heb een paar favoriete kroegen en uitgaansgelegenheden waar ik veel mensen ken en het altijd wel gezellig is.
Maar dan nog, het is niet vreemd als je niet van uitgaan houdt, maar liever andere dingen doet. Zoals dus lekker thuis film kijken, een avondje uit eten, naar de bios, van mijn part boswandelingen maken... vind ik zelf trouwens ook weleens leuk als afwisseling. Cat |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er ook absoluut geen behoefte aan, ik vind het net schoolfeesten, super saai dus.Bovendien vind het eigenlijk een niet nuttige tijdbesteding, ik begrijp best dat er mensen zijn die niet zonder kunnen, maar ik kan dus zonder...
Bovendien vind ik het niet leuk als er inderdaad allemaal dronken mensen op je af komen en opdringerig zijn.. Kortom je bent volkomen normaal en ik vind het niet erg dat ik er niet over mee kan praten ik zit tenminste niet zoals klasgenoten van mij maandag met een kater van het weekend op school. Niet dat ik echt wakker ben s'ochtends, maar ik heb gelukkig geen kater.. ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Xtc Redlabel22 | 36 | 10-01-2013 09:29 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Single en paria Optima | 65 | 04-11-2005 14:05 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil Shortiej | 56 | 18-08-2005 08:42 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 |