![]() |
waar kan je het leukst uitgaan in amsterdam???
zie vraag!
|
Ik was zaterdagnacht in "Feest van Joop" en dat vind ik gewoon een hele chille tent...
|
De ESCAPE op zaterdag avond, en vrijdag s`middags ofzo in de Coco`s!!!
|
bij de dampkring...
hehe... |
"ODEON" vond ik ook wel aardig.
|
Somegirlspecial, je bent veel te jong om in de Escape te komen, precies door die huppelkutjes was er zaterdag op CH geen reet aan. Het verbaast me dat je niet uit het Gooi komt....
|
cafe maarten, d'oude herbergh en natuurlijk gewoon op de vereniging
|
zatdrdags en donderdags la pachange...in the rams party centre...coole salsa/latin feesten
|
de aller-allerbeste club (en niet alleen van Amsterdam) is Kremlin.
Als je daar ooit geweeest bent op je zaterdagavond, zal je maar weinig beters tegenkomen in je hele leventje. En dan overdrijf ik echt niet hoor. |
Denk Paradiso http://forum.scholieren.com/smile.gif. Nah, ligt eraan wat je zoekt natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dampkring is vet |
Licht er een beetje aan de muzieksoort waar je va houd.
OP vrijdagmiddag is cocos en woody's open. Zit allebij op het thorbeckeplein. Verder heb je op het thorbeckeplein thorbeckebar maar daar komen wat oudere mensen. Op het rembrandtsplein heb je TWINS.. die is gewoon altijd druk en gezellig verder heb je K2 jantjes verjaardag ( komen ook wat oudere) Op het leidse plein als je van trance houd zou je naar opening van toon kunnen gaan. Kost wel entree hoor! |
Wel eens bij je opgekomen om het gewoon aan je eigenste broer te vragen. Die woont in amsterdam :o
Ja hoor laura. Paradiso is leuk op Woensdag en donderdag, op donderdag is de escape ook vet maar wel duur. Ja kan op maandag naar de Meander (bier 60 ct.) en dinsdag naar Cafe Maarten of Dansen bij Jansen, maar daar ga ik alleen heen als ik me echt doelloos voel. :D Verder zitten er een heleboel leuke tentjes voor jou soort mensen aan het Rembrandt plein, ik kom daar natuurlijk nooit. |
Palace?
Is enige wat ik me kan herinneren :D |
Citaat:
maar bedankt voor de informatie lief broertje :cool: |
gewoon een treintje verder naar Alkmaar (y)
|
Citaat:
|
Teasers ;)
|
Mazzo
|
Citaat:
Escape is alleen nog leuk op donderdag. En Rush is ook op zijn retour. Jimmy Woo is geweldig, maar een no go zone als je niet op de gastenlijst staat, de doorbitches nemen hun werk erg serieus (y) Ohja 11 is nieuw, vlakbij Centraal in het oude TPG gebouw en hiiiiiip! :cool: Overdag een restaurant, en 's avonds contemporary clubbing (L) |
Citaat:
|
jimmy woo, tpg gebouw.... hip hoor.
alkmaarderkermis (y) ;) |
Citaat:
Ik hoor er zo veel goede verhalen over dat ik daar echt even een kijkje moet gaan nemen. |
Citaat:
Ja, sorry, maar je moet echt mensen die wat voor elkaar kunnen krijgen persoonlijk kennen. Als je niet op de lijst staat is het onmogelijk om binnen te komen. Ik ken toevallig een van de doorbitches die aan de deur staat bij de Jimmy erg goed. Het hele clubwereldje is zo nep als maar zijn kan, maar als je eenmaal mensen kent zit je gebakken. Het enige advies dat ik je kan geven is; loop zoveel mogelijk de deur plat bij events waar geen gastenlijst voor is (Rush, 11, Easyriders etc.) en netwerken maar. Niet alleen in Amsterdam maar in Rotterdam in de Now & Wow of Las Palmas kun je ook nog wel mensen ontmoeten die wat voor je kunnen betekenen. |
Citaat:
Multifunctionele Club 11 opent in Amsterdam Op donderdag 13 mei opent een nieuw horecaconcept in Amsterdam haar deuren op de Oosterdoksekade: Restaurant-bar-club 11. Op de elfde verdieping van het voormalige hoofdpostkantoor naast het Centraal Station –met uitzicht over de hele stad- zal deze club de komende twee en een half jaar ruimte bieden aan onder meer clubavonden, lezingen en special events. De locatie heeft een grote gele bar, een keuken en –opmerkelijk- twaalf videoschermen. Er is een dagelijks wisselend vier-gangenmenu, voor lunch en diner. Eigenaren van 11 zijn dj, chefkoks en cultureel ondernemers: Lex Breet, Brian Boswijk, Sander Overeinder, Jaymz Pool en Koen Vollaers. 11 deelt het gebouw, omgedoopt tot Post CS, met diverse cultuur gerelateerde organisaties, waaronder: Stedelijk Museum CS, Post Amsterdam (design en interieur), W139, Mediametic en Zwarts & Jansma Architecten. Voor hen zal de ruimte voornamelijk de functie van ontmoetingsplaats en platform hebben. Informatie: (020) 625 5999. |
TERING wat een oud topic (n)
Naja aankomende zaterdag moet je naar occiii (oid) want daar is Pavor Nocturnus en dat is gaaf. Hoop ik. |
Citaat:
|
Citaat:
maar het is wel, als je er 1 kent, dan ken je in no-time het hele clubje want stiekem wil iedereen vriendjes maken :o |
Citaat:
|
Citaat:
Stiekem ben ik heel gefrustreerd, want de doorbitch van de Jimmy is heel lekker, en hij vindt me helemaal geweldig en we gaan vaak stappen enzo, maar hij is hetero (n) Maar het is wel handig want hij werkt ook bij Rush aan de deur en ik hoef dus nooit in de rij te staan en al mijn vriendjes en vriendinnetjes mogen ook gratis naar binnen :o |
Citaat:
& jij hebt het ook goed voor elkaar, amsterdam is voor mij nog verboden terrein :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
morgen heb ik een date met marieke en die maakt uit welke dj's er in de now&wow draaien dus ik ben binnen :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |