Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar bedankt voor de informatie lief broertje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Escape is alleen nog leuk op donderdag. En Rush is ook op zijn retour. Jimmy Woo is geweldig, maar een no go zone als je niet op de gastenlijst staat, de doorbitches nemen hun werk erg serieus ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik hoor er zo veel goede verhalen over dat ik daar echt even een kijkje moet gaan nemen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, sorry, maar je moet echt mensen die wat voor elkaar kunnen krijgen persoonlijk kennen. Als je niet op de lijst staat is het onmogelijk om binnen te komen. Ik ken toevallig een van de doorbitches die aan de deur staat bij de Jimmy erg goed. Het hele clubwereldje is zo nep als maar zijn kan, maar als je eenmaal mensen kent zit je gebakken. Het enige advies dat ik je kan geven is; loop zoveel mogelijk de deur plat bij events waar geen gastenlijst voor is (Rush, 11, Easyriders etc.) en netwerken maar. Niet alleen in Amsterdam maar in Rotterdam in de Now & Wow of Las Palmas kun je ook nog wel mensen ontmoeten die wat voor je kunnen betekenen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Multifunctionele Club 11 opent in Amsterdam Op donderdag 13 mei opent een nieuw horecaconcept in Amsterdam haar deuren op de Oosterdoksekade: Restaurant-bar-club 11. Op de elfde verdieping van het voormalige hoofdpostkantoor naast het Centraal Station –met uitzicht over de hele stad- zal deze club de komende twee en een half jaar ruimte bieden aan onder meer clubavonden, lezingen en special events. De locatie heeft een grote gele bar, een keuken en –opmerkelijk- twaalf videoschermen. Er is een dagelijks wisselend vier-gangenmenu, voor lunch en diner. Eigenaren van 11 zijn dj, chefkoks en cultureel ondernemers: Lex Breet, Brian Boswijk, Sander Overeinder, Jaymz Pool en Koen Vollaers. 11 deelt het gebouw, omgedoopt tot Post CS, met diverse cultuur gerelateerde organisaties, waaronder: Stedelijk Museum CS, Post Amsterdam (design en interieur), W139, Mediametic en Zwarts & Jansma Architecten. Voor hen zal de ruimte voornamelijk de functie van ontmoetingsplaats en platform hebben. Informatie: (020) 625 5999. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar het is wel, als je er 1 kent, dan ken je in no-time het hele clubje want stiekem wil iedereen vriendjes maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Stiekem ben ik heel gefrustreerd, want de doorbitch van de Jimmy is heel lekker, en hij vindt me helemaal geweldig en we gaan vaak stappen enzo, maar hij is hetero ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() & jij hebt het ook goed voor elkaar, amsterdam is voor mij nog verboden terrein ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() morgen heb ik een date met marieke en die maakt uit welke dj's er in de now&wow draaien dus ik ben binnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|