Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
balletje ![]() ![]() gelikte beer ![]() ![]() patsertje ![]() ![]()
|
qua uitgaan in kroegen heeft eindhoven het stratums eind... een lange straat met bijna alleen maar kroegen en friettenten waar veel te doen is in het weekend... dat is volgens mij ook vrij uniek omdat het andere steden kroegen vaak verder uit elkaar liggen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. wat is/zijn de leukste stad/steden in NL volgens jou
2. waarom 3. wat zijn de leuke dingen die je daar kunt doen (winkels, parken, restaurants, weet ik veel) 4. wat deed jij persoonlijk voor het laatst daar 1. Haarlem. 2. omdat ik er al mijn hele leven kom en het doorendoor ken en omdat je in haarlem bijna alles hebt.....en als je het niet hebt kan je altijd nog naar amsterdam dat 15 min. met de trein is. en omdat t strand op 10min fietsen ligt, je er leuk kan winkelen en meestal ook wel uitgaan, het een mooie oude stad is, er op een paar minuten een heel groot recreatiegebied (spaarnwoude) is waar je heel veel sporten kan beoefenen ensow. 3.zie 2 denk ik wel ![]() 4. ehm daarnet beetje met vrienden balletje getrapt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder uh ja.. Smokeys, The Game en Sky zijn relaxte shops... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 05-04-2009 14:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoofddoekjes op school Hases | 15 | 24-10-2004 14:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
De Kantine |
Als je een politieke partij zou maken III Needle_damage | 427 | 03-11-2003 22:11 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |