![]() |
de leukste steden in NL
Is denk ik sowieso wel handig als mensen in de vakantie iets anders willen doen dan op de bank hangen, en met een groep vrienden lekker willen rondlopen in een stad.
1. wat is/zijn de leukste stad/steden in NL volgens jou 2. waarom 3. wat zijn de leuke dingen die je daar kunt doen (winkels, parken, restaurants, weet ik veel) 4. wat deed jij persoonlijk voor het laatst daar |
Tilburg
|
persoonlijk vind ik Groningen de leukste stad.
Waarom? omdat je er heel goed kan uitgaan zoals Vera,het zoldertje enzo en je hebt er goeie winkels en goeie cofee shops Arnhem is ook een goeie stad want ze hebben er geoei winkels: visions en dollhous en een mooi filmhuis :D (y) |
Amsterdam, zie mijn post in Amsterdam topic.
En Haarlem en Maastricht zijn wel ok. |
Elburg.. maar dat is omdat ik er woon..
|
Citaat:
|
1. GOUDA!!! EN DEN HAAG !!
2. gouda is door het aantal heerlijke dames dat er daar is, nergens in ned meer of mooier en Den haag door de winkels 3. Dames en winhekels en chillen terassen den haag heeft scheveningen 4. Gouda werken en den haag chillen |
Citaat:
Jah gezelligheid! Met zijn allen naar de kerk! :rolleyes: |
Alkmaar is erg leuk, gezellige mensen, leuke sfeer. Winkeltjes zijn ook leuk.
Amsterdam, naja ben ik niet enorm fan van, komt ook omdat ik er te weinig kom en daardoor dus lang niet alles weet te vinden. Maar ja wel veel keuzes. |
Maastricht rulez, maar daar kom ik niet zo vaak. Er hangt in Maastricht een erg goede sfeer, ik weet niet waar dat aan ligt. De mensen zijn erg vriendelijk en hebben een prachtig accent.
Rotterdam is ook erg oké, met name vanwege de Now&Wow en het Alexandrium :D |
1.pff als het dan echt in Nederland moet zijn dan kiezen wij toch echt voor Wassenaar.
2. Natuurlijk omdat je daar uitstekend kan vertoefen en we daar een fijn spelletje cricket kunnen spelen 3. Zie mij al reeds beantwoorde vraag 2 4.Als laatst hebben wij daar onze huis gekocht en daar reeds de tuin aan laten leggen |
UTRECHT!!!!
het is gewoon het verborgen paradijs. |
Groningen! :cool: , keuze uit 350 kroegen :) En een geweldige plek op te studeren.
Den Haag! :cool: Leuke winkels, terrasjes, SCHEVENINGEN, Havana op donderdagavond = studentenavond :) en relaxen in de Boedha (y) Maastricht! :cool: Een geweldige sfeer...te gek gewoon! Amsterdam! :cool: ...winkels, sfeer, diversiteit van mensen |
Citaat:
2. het is dichtbij mijn woonplaats 3. zie amsterdam topic 4. uitgaan |
Amsterdam
Leuke sfeer, mensen, gezelligheid, waterlooplein, melkweg, paradiso etc (y) Winkelen (centrum, waterlooplein), naar concerten gaan, beetje rondhangen Winkelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bertbart.. Zo'n leuke jongen als jou moet toch Utrecht ook wel leuk vinden.. (zeg maar gewoon ja)
|
Citaat:
balletje (n) (n) gelikte beer (n) (n) patsertje (n) (n) |
Citaat:
Mijn favoriete steden, in rangorde: 1. Utrecht 2. Rotterdam 3. Maastricht 4. Nijmegen 5. Groningen 6. Den Haag 7. Amsterdam 8. Gouda |
Citaat:
|
qua uitgaan in kroegen heeft eindhoven het stratums eind... een lange straat met bijna alleen maar kroegen en friettenten waar veel te doen is in het weekend... dat is volgens mij ook vrij uniek omdat het andere steden kroegen vaak verder uit elkaar liggen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gouda = (n)
leuke steden: Amsterdam Breda Groningen |
Citaat:
|
Utrecht, het is gewoon gezellig vind ik. Heel veel verschillende soorten winkels en de markt is ook erg gezellig....wat ik er doe? nou winkelen natuurlijk:D (en de MAC leegplunderen....*detail*)
|
Citaat:
En niet iedereen gaat naar de kerk hoor (maar wel bijna iedereen :( ) Verder erg leuk.. |
1. wat is/zijn de leukste stad/steden in NL volgens jou
2. waarom 3. wat zijn de leuke dingen die je daar kunt doen (winkels, parken, restaurants, weet ik veel) 4. wat deed jij persoonlijk voor het laatst daar 1. Haarlem. 2. omdat ik er al mijn hele leven kom en het doorendoor ken en omdat je in haarlem bijna alles hebt.....en als je het niet hebt kan je altijd nog naar amsterdam dat 15 min. met de trein is. en omdat t strand op 10min fietsen ligt, je er leuk kan winkelen en meestal ook wel uitgaan, het een mooie oude stad is, er op een paar minuten een heel groot recreatiegebied (spaarnwoude) is waar je heel veel sporten kan beoefenen ensow. 3.zie 2 denk ik wel :) 4. ehm daarnet beetje met vrienden balletje getrapt |
Rotterdam. Is leuk. .
|
* Utrecht
* Amsterdam * Nijmegen Er zijn wel meer steden klein en groot die ook wel kicke zijn maar deze springen er gewoon uit. Veel verschillende mensen Veel keuzemogelijkheden met wat je kan doen |
Citaat:
Verder uh ja.. Smokeys, The Game en Sky zijn relaxte shops... |
Rotterdam en Groningen. :D
Utrecht is ook wel gezellig, maar ik vind Den Haag echt een kutstad. Daar ga ik echt niet voor m'n plezier winkelen. |
utrecht :) :)
|
Amsterdam
Utrecht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |