![]() |
Jongeren drinken teveel, of valt dat wel mee?
Vind je dat jongeren te veel drinken,of valt dat wel mee? Het drankgebruik onder jongeren moet flink verminderd worden door strengere regels van de regering. Is dit goed of slaat dat nergens op? Wat helpt dan wel?
Reageer hierop als je wat te zeggen hebt over dit onderwerp! |
ach het gebeurt wel dus waarom zou je het aan banden leggen, en als het goed is weet je na 1x echt teveel zuipen dat je dat niet meer wilt doen http://forum.scholieren.com/smile.gif
Marc |
Jongeren drinken echt niet teveel. Het zijn er maar een paar. De regering ziet dat ook en wil dus niet dat die enkelingen het voor de rest verpesten, dus ze maken geen strengere regels.
|
ze moeten zich niet overal mee bemoeien.
het zal me een rotzorg wezen als je voor alles 18 moet zijn, maar zodra je 18 bent moet je ook zelf weten wat je doet en niet aan banden worde gelegd door zo'n els borst figuur. |
wat maakt het nou uit, net of hun nooit kotsend thuis zijn gekomen of dronken zijn geweest, ze houden het niet tegen en het voelt af en toe heel fijn
|
Wij te veel drinken dat valt best mee. Die 20 liter alcohol valt toch best wel mee. http://forum.scholieren.com/wink.gif
kan erger vraag The Bachelor http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Het is toch heerlijk om even helemaal geen problemen en gezeik aan je harses te hebben en alleen nog maar te zuipen?
|
ehehehehhe
niet mee eens ehheeheheh |
eheheh voor mijn leef tijd zuip ik veel ste veel
|
het is volgens mij niet zo dat jonfgeren te veel drinken, maar alleen sommigen weten niet waar hun grenzen liggen. Dat zijn de mensen die elke week naar huis gedragen kunnen worden en alles onderkotsen. Volgens mij weet de meerderheid van de jongeren zijn grenzen wel te liggen en zal dus niet té veel drinken.
|
Citaat:
|
maar hoe ken je je grensen? door uit te proberen en daarna ga je je grensen verleggen, dus net zoveel zuipen totdat je nog net niet neer valt!
|
Jongeren drinken wel meer vergeleken met 'vroeger'
|
Citaat:
|
Kan altijd meer, het gaat iig de vergrijzing tegen, dan zijn er over 60 jaar niet zoveel oudjes en krijgen de jongeren weer eens een keer de zorg die ze nodig hebben!
|
Citaat:
|
Ik denk dat het wel mee valt. Het is een kleine groep die zich elke week te pletter zuipt, maar het grootste gedeelte weet zichzelf best te beheersen. Iedereen is natuurlijk wel eens dronken, maar normaal gesproken gebuert je dat niet elke week. Alleen de trieste figuren zuipen zich elke week helemaal klem.
|
Citaat:
ach laat ze, ze komen er vanzelf wel achter dat het fout is. Ik drink bijvoorbeeld helemaal niet, uit principe... |
Valt best mee vind ik. Kijk, een ontgroening war iemand een liter graanjenever moet wegklokken is een beetje fout ja, maar een pubertje die teveel bier heeft gehad en grondig gaat nekken valt IMHO wel mee. Stimuleer liever gebruik van bier etc, daar kun je je eigenlijk niet dood aan drinken.
|
Citaat:
ben soms de volgende ochtend niet echt lekker dat je denkt van jippie ben ik blij dak waker men ma ben nog nooit over me nek gegaan en 1 keer ben ik wel na huis gedragen m weet ik niet meer of dat door de drank kwam of dat ik me enkel zwaar gekneust had heheheh (was in een greppel gevlikkert die ik niet zag ) |
tale it easy, gewoon negeren...
[Dit bericht is aangepast door Scorpion3000 (08-02-2002).] |
drinken teveel maar whatevah
|
ik drink amper.
3 biertjes op 1 avond is al veel, meestal 3 slokken bier en voor de rest alcoholvrij spul. |
Citaat:
B) ik vind het *zuipen* helemaal niet relaxed. Ik drink als ik dorst heb, niet om de alcohol. |
Ach...de meeste jongeren hebben echt zo'n periode waarin ze inderdaad veel en vaak drinken, maar om nu te zeggen dat dat de laatste tijd meer is geworden, of dat het téveel is...nee.
|
Over het algemeen: Absoluut
|
Citaat:
|
Het gebeurt amper dat je eigenlijk lam bent na het stappen. Al heb je een tent van 200 man.. Dan zijn er maar 10 man die dan helemaal LAM zijn en gaan kotsen. Dat valt dus wel mee.
|
Citaat:
uit van hier |
Citaat:
|
nou ik drink haast nooit, ik gebruik geen drugs en ik rook niet. En ik ben een gabber... Iemand nog vooroordelen in de aanbieding? (ik ben btw ook niet kaal ofzo en doe hbo dus ook niet dom denk ik zo).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |