Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2001, 20:01
michaelotto
michaelotto is offline
Vind je dat jongeren te veel drinken,of valt dat wel mee? Het drankgebruik onder jongeren moet flink verminderd worden door strengere regels van de regering. Is dit goed of slaat dat nergens op? Wat helpt dan wel?
Reageer hierop als je wat te zeggen hebt over dit onderwerp!
Advertentie
Oud 27-04-2001, 06:56
marc85
marc85 is offline
ach het gebeurt wel dus waarom zou je het aan banden leggen, en als het goed is weet je na 1x echt teveel zuipen dat je dat niet meer wilt doen

Marc
Oud 27-04-2001, 20:13
ThomasG
ThomasG is offline
Jongeren drinken echt niet teveel. Het zijn er maar een paar. De regering ziet dat ook en wil dus niet dat die enkelingen het voor de rest verpesten, dus ze maken geen strengere regels.
Oud 27-04-2001, 22:13
Spacey
Spacey is offline
ze moeten zich niet overal mee bemoeien.
het zal me een rotzorg wezen als je voor alles 18 moet zijn, maar zodra je 18 bent moet je ook zelf weten wat je doet en niet aan banden worde gelegd door zo'n els borst figuur.
Oud 24-01-2002, 10:05
The Bachelor
The Bachelor is offline
wat maakt het nou uit, net of hun nooit kotsend thuis zijn gekomen of dronken zijn geweest, ze houden het niet tegen en het voelt af en toe heel fijn
Oud 24-01-2002, 10:05
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Wij te veel drinken dat valt best mee. Die 20 liter alcohol valt toch best wel mee.
kan erger vraag The Bachelor
Oud 26-01-2002, 15:28
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Het is toch heerlijk om even helemaal geen problemen en gezeik aan je harses te hebben en alleen nog maar te zuipen?
Oud 26-01-2002, 15:43
luveya
luveya is offline
ehehehehhe
niet mee eens
ehheeheheh
Oud 26-01-2002, 16:13
luveya
luveya is offline
eheheh voor mijn leef tijd zuip ik veel ste veel
Oud 26-01-2002, 20:23
Trebbor
Trebbor is offline
het is volgens mij niet zo dat jonfgeren te veel drinken, maar alleen sommigen weten niet waar hun grenzen liggen. Dat zijn de mensen die elke week naar huis gedragen kunnen worden en alles onderkotsen. Volgens mij weet de meerderheid van de jongeren zijn grenzen wel te liggen en zal dus niet té veel drinken.
Oud 27-01-2002, 09:30
Lily
Lily is offline
Citaat:
Trebbor schreef:
het is volgens mij niet zo dat jonfgeren te veel drinken, maar alleen sommigen weten niet waar hun grenzen liggen. Dat zijn de mensen die elke week naar huis gedragen kunnen worden en alles onderkotsen. Volgens mij weet de meerderheid van de jongeren zijn grenzen wel te liggen en zal dus niet té veel drinken.
Idd..de meeste jongeren (ik wil niet generaliseren, maar ik bedoel gewoon veel jongeren) drinken wel veel maar niet TE veel. Nouja, misschien soms dan... .
Oud 28-01-2002, 09:03
The Bachelor
The Bachelor is offline
maar hoe ken je je grensen? door uit te proberen en daarna ga je je grensen verleggen, dus net zoveel zuipen totdat je nog net niet neer valt!
Oud 28-01-2002, 10:48
skyscraper
skyscraper is offline
Jongeren drinken wel meer vergeleken met 'vroeger'
Oud 28-01-2002, 14:05
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
maar hoe ken je je grensen? door uit te proberen en daarna ga je je grensen verleggen, dus net zoveel zuipen totdat je nog net niet neer valt!

idd...dat is pas lol hebben

Oud 28-01-2002, 19:02
Popje_temp
Popje_temp is offline
Kan altijd meer, het gaat iig de vergrijzing tegen, dan zijn er over 60 jaar niet zoveel oudjes en krijgen de jongeren weer eens een keer de zorg die ze nodig hebben!
Oud 28-01-2002, 20:22
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Citaat:
Popje schreef:
Kan altijd meer, het gaat iig de vergrijzing tegen, dan zijn er over 60 jaar niet zoveel oudjes en krijgen de jongeren weer eens een keer de zorg die ze nodig hebben!
!!!BULLSHIT!!!
Oud 29-01-2002, 22:34
C'est moi!
C'est moi! is offline
Ik denk dat het wel mee valt. Het is een kleine groep die zich elke week te pletter zuipt, maar het grootste gedeelte weet zichzelf best te beheersen. Iedereen is natuurlijk wel eens dronken, maar normaal gesproken gebuert je dat niet elke week. Alleen de trieste figuren zuipen zich elke week helemaal klem.
Oud 30-01-2002, 10:53
Verwijderd
Citaat:
michaelotto schreef:
Vind je dat jongeren te veel drinken,of valt dat wel mee? Het drankgebruik onder jongeren moet flink verminderd worden door strengere regels van de regering. Is dit goed of slaat dat nergens op? Wat helpt dan wel?
Reageer hierop als je wat te zeggen hebt over dit onderwerp!

ach laat ze, ze komen er vanzelf wel achter dat het fout is.

Ik drink bijvoorbeeld helemaal niet, uit principe...
Oud 01-02-2002, 23:04
Chimera
Chimera is offline
Valt best mee vind ik. Kijk, een ontgroening war iemand een liter graanjenever moet wegklokken is een beetje fout ja, maar een pubertje die teveel bier heeft gehad en grondig gaat nekken valt IMHO wel mee. Stimuleer liever gebruik van bier etc, daar kun je je eigenlijk niet dood aan drinken.
Oud 02-02-2002, 23:29
luveya
luveya is offline
Citaat:
Trebbor schreef:
hehehe heb ik nou nooit last van
ben soms de volgende ochtend niet echt lekker dat je denkt van jippie ben ik blij dak waker men
ma ben nog nooit over me nek gegaan
en 1 keer ben ik wel na huis gedragen
m weet ik niet meer of dat door de drank kwam of dat ik me enkel zwaar gekneust had heheheh (was in een greppel gevlikkert die ik niet zag )

Oud 08-02-2002, 08:19
The Bachelor
The Bachelor is offline
tale it easy, gewoon negeren...

[Dit bericht is aangepast door Scorpion3000 (08-02-2002).]
Oud 11-02-2002, 22:05
VaMpIrE GiRl
VaMpIrE GiRl is offline
drinken teveel maar whatevah
Oud 12-02-2002, 12:26
drama
drama is offline
ik drink amper.

3 biertjes op 1 avond is al veel, meestal 3 slokken bier en voor de rest alcoholvrij spul.
Oud 12-02-2002, 12:27
drama
drama is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Het is toch heerlijk om even helemaal geen problemen en gezeik aan je harses te hebben en alleen nog maar te zuipen?

A) ik kan al m'n shit opzij zetten door gewoon ergens te zijn waar het relaxed is
B) ik vind het *zuipen* helemaal niet relaxed. Ik drink als ik dorst heb, niet om de alcohol.

Oud 12-02-2002, 16:46
Verwijderd
Ach...de meeste jongeren hebben echt zo'n periode waarin ze inderdaad veel en vaak drinken, maar om nu te zeggen dat dat de laatste tijd meer is geworden, of dat het téveel is...nee.
Advertentie
Oud 12-02-2002, 23:31
Verwijderd
Over het algemeen: Absoluut
Oud 15-02-2002, 21:14
Li
Li is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ach...de meeste jongeren hebben echt zo'n periode waarin ze inderdaad veel en vaak drinken, maar om nu te zeggen dat dat de laatste tijd meer is geworden, of dat het téveel is...nee.

Oud 16-02-2002, 12:25
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Het gebeurt amper dat je eigenlijk lam bent na het stappen. Al heb je een tent van 200 man.. Dan zijn er maar 10 man die dan helemaal LAM zijn en gaan kotsen. Dat valt dus wel mee.
Oud 25-02-2002, 11:57
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Citaat:
The Bachelor schreef:

idd...dat is pas lol hebben

godverdomme! zit ik op een andere topic te posten, zit je me weer lastig te vallen! trouwens, volgens mij ben je een beetje uitgelult he, want op bier nodig zit je niet meer, scheitert!
uit van hier
Oud 25-02-2002, 21:22
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
godverdomme! zit ik op een andere topic te posten, zit je me weer lastig te vallen! trouwens, volgens mij ben je een beetje uitgelult he, want op bier nodig zit je niet meer, scheitert!
uit van hier
Ik zal je spelfouten maar negeren. Die bier nodig topic is gewoon dood. En ik geef gewoon mijn mening. Dat jij het daar niet mee eens bent, is jouw goed recht, maar dat ruzie zoeken van jou slaat nergens op. Als jij denkt dat ik jou lastig probeer te vallen door je te quoten, dan heb je echt een bord voor je kop.
Oud 03-03-2002, 15:03
Lady Ann White
Lady Ann White is offline
nou ik drink haast nooit, ik gebruik geen drugs en ik rook niet. En ik ben een gabber... Iemand nog vooroordelen in de aanbieding? (ik ben btw ook niet kaal ofzo en doe hbo dus ook niet dom denk ik zo).

Regels voor berichten