Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Kan altijd meer, het gaat iig de vergrijzing tegen, dan zijn er over 60 jaar niet zoveel oudjes en krijgen de jongeren weer eens een keer de zorg die ze nodig hebben!
|
![]() |
Ik denk dat het wel mee valt. Het is een kleine groep die zich elke week te pletter zuipt, maar het grootste gedeelte weet zichzelf best te beheersen. Iedereen is natuurlijk wel eens dronken, maar normaal gesproken gebuert je dat niet elke week. Alleen de trieste figuren zuipen zich elke week helemaal klem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach laat ze, ze komen er vanzelf wel achter dat het fout is. Ik drink bijvoorbeeld helemaal niet, uit principe... |
![]() |
|
Valt best mee vind ik. Kijk, een ontgroening war iemand een liter graanjenever moet wegklokken is een beetje fout ja, maar een pubertje die teveel bier heeft gehad en grondig gaat nekken valt IMHO wel mee. Stimuleer liever gebruik van bier etc, daar kun je je eigenlijk niet dood aan drinken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ben soms de volgende ochtend niet echt lekker dat je denkt van jippie ben ik blij dak waker men ma ben nog nooit over me nek gegaan en 1 keer ben ik wel na huis gedragen m weet ik niet meer of dat door de drank kwam of dat ik me enkel zwaar gekneust had heheheh (was in een greppel gevlikkert die ik niet zag )
||
Citaat:
B) ik vind het *zuipen* helemaal niet relaxed. Ik drink als ik dorst heb, niet om de alcohol.
|||
Citaat:
uit van hier
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
nou ik drink haast nooit, ik gebruik geen drugs en ik rook niet. En ik ben een gabber... Iemand nog vooroordelen in de aanbieding? (ik ben btw ook niet kaal ofzo en doe hbo dus ook niet dom denk ik zo).
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hulp voor zwervers. hawleri_diva | 57 | 02-11-2008 20:06 | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Drugs & Alcohol |
profielwerkstuk alcohol faber | 15 | 18-06-2007 13:29 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervolgverhaal: Moordzaken Vlooienband | 14 | 31-01-2003 20:15 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |