![]() |
Acteurs in reclamespots
Ik had het in het tv weekeinde van de krant gelezen. Over acteurs die in reclames spelen. Nu had ik die van Kevin Costner al een hele lang tijd graag willen zien :). Heb ik dus ook ff gekeken :cool:
vinden jullie het stom dat acteurs dit werk doen? Ik vind het wel leuk :) Maar net of het product beter verkoopt als een acteur het overbrengt aan de consument? :D bij de japanners misschien dan :p De site waar je ze allemaal kunt bekijken :) |
Ik heb er nu zelf een hele boel zitten kijken. Sommige zijn echt te blij voor woorden :D Lekker japans. Maar toch heeft het wel iets speciaals/leuks een acteur in een reclame.
|
Joehoe (8) :p
|
ja, die reclame met rick engelkes is echt geweldig!
|
Citaat:
|
Citaat:
*fan van de GAP-reclame met Orlando Bloom* |
dat advies dat je gaf is echt goed
welk advies nou van postkrediet, ze kwamen zelfs langs :eek: |
Citaat:
OMG :eek: isser een reclame waar hij in speelt??? :eek: en draait ie ookhier op tv??? |
Na het vervuilen van de bioscoopschermen vervuilt Richard Gere ook nog eens de tv... Die reclame met dat chocoladeproduct.
|
Citaat:
ik vind die albert heijn reclames wel koel, omdat de bn'ers daarin worden afgebeeld als een karakter van zichzelf...btje zelfspot:) goed bedacht! vooral die van 'tsjakka...' van emile ratelband (hij is irritant maar die reclame is gaaf) en die van theo van gogh is ook leuk. Het product hoeft op zich niet beter te verkopen maar de reclame krijgt wel meer aandacht en bekendheid...bovendien heeft het een positief effect ("ken je die ene...") verder door een product/dienst een bekend gezicht te geven, wordt het ook beter onthouden. :) |
Kennen jullie die van dat jochie dat voorgelezen wordt door zijn pa, en dan droomt zijn pa ff weg, en dan roept dat jochie zo: PAaahaap! Die vent heb ik in het echt gesproken :D Is een goeie toneelspeler, echt heel gaaf. en lang :D
|
Wacht, Rick, wacht. Je moet iets later met je tekst komen, Rick, dan is het goed.
*BRAAK* hoe kan iemand dat nou geweldig vinden? Verder vind ik t wel cool als er bekende acteurs in reclames spelen. Die van Katja Schuurman en Planet Internet vind ik nog wel grappig, en die ze vroeger deed :D. Van Laser Computers, was het geloof ik. "En nu heb ik een ding, die precies weet hoe het moet..die alles voor me doet" (zo ging dat liedje toch ongeveer?) |
Citaat:
Dies schattig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand herkent sarcasme?
tuurlijk vind ik die rick engelkes reclame walgelijk. wat een lulverhaal! niet lenen is nog altijd het beste! |
Citaat:
*diepe zucht* (draait niet op tv hier helaas) |
nee, die op die site ook niet... tenminste eigenlijk bijna geen een..
:) |
Citaat:
uhuh :) |
Citaat:
*ook diepe zucht* hmmmm shit...die wil ik wel op tv zien... hij rent daar trouwens toch met kate beckinsale, of heb ik me vergist?? |
Citaat:
|
Ik haat die Gordon en die 'o o wat zijn we gelukkkig familie' ten brink :mad:
maar goed :) |
Citaat:
maar verder...totaal met je eens |
Citaat:
|
uuhhm die rick engelkes reclame. mag ik ff opmerken dat er dus vrijwel nooit zo gerepeteerd word voor een toneelstuk. toen ik dat zag had ik zoiets van: en die willen geloofwaardig overkomen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |