![]() |
cs1.6 ( 3 kills voor bom planten :S )
Ik wil om 1 reden geen cs 1.6 en dat:
Als een terrorist een bom plaatsen en het explodeert, dat hij dan 3 kills krijgt i.p.v 1 of meer geld. Hetzelfde geldt het voor de Counter-terroristen, wanneer zij de bom defusen. 1 reden waarom ik dat geen goed idee vind: Nou omdat je zo niet kunt of iemand goed is of niet, want stel je voor iemand haalt scores van 12-40 in cs 1.5 en scores van 13-2 in cs1.6, dan ga je denken dat ie erg goed is terwijl hij misschien wel 4 x de bom heeft geplaatst. Het is wel goed voor wars enzo maar niet voor de skills. Nu gaan de n00bs weer een nieuwe irritante naam gebruiken: BOMBER Eerst waren het, lamer - cheater - hacker - camper - basecamper - noob Wel kut dit. Maar ja wat is jullie mening . |
speel jij een spel voor de score? zo niet dan zou het je niet moeten boeien :)
bij wolf is het ook zo, 15 punten als je plant + explode van een dyna, en als je de person die de obj draagt neerschietdan krijg je 10 punten, return je de objective nog eens 10 punten...dus als ik bepaalde maps speel eindig ik bijna nooit bovenaan in de score maar heb ik toch het meeste aantal kills :) tis maar wat je belangrijk vind. |
Ja oke maar dat is een ander spel, ik let ook niet zo erg op de scores, ik speel namelijk voor de fun, maar in cs heb je clans en daarom wil je juist geskillde mensen hebben in je team.
Maar ik denk dat Wolf netals QUAKE 3 is en als UNREAL TOURNAMENT, daar knal je gewoon en als je doodgaat start je direct opnieuw. :) Bij counterstrike gaat het juist om teamplay ;) |
als je wilt kijken doe je OF 1vs1 OF spectate die persoon, dan zie je snel genoeg of iemand skillz heeft, sommige mensen spelen extreem slim maar killen niet zo heel veel, zijn dat dan n00bs? (weinig kills).. psies
|
drom heb je ook bij de meeste clans een periode waar in ze bekijken of je goed genoeg bent :)
|
Ja, want in wars is eingelijk de bom plaatsen de belangerijkste
|
Citaat:
Das namelijk een toelating test, meestal 1 on 1 of 2on2 |
Citaat:
|
Citaat:
stond ik altijd met 150 punten boevnaan ofzo :o jaja dat was lame ;) |
Ik vind het juist beter dat ze dat doen
Dan zitten de spelers tenminste niet van die kutte teams te maken voor hun score En zitten ze ook niet meer zoveel te statshoeren (Xs4all dan voornamelijk) Ik vind het natuurlijk wel leuk als mijn score boven die van de rest uitkomt maar ik vind het leuker als er een keer goede teamplay is |
soms als je nog maar 1 op 1 over bent, gaat die lame terrorist de bom planten, terwijl jij aan het andere eind van het level staat, dat is echt lame
door dit score systeem zal dat waarschijnlijk nog wel meer gebeuren ach jah.. als ze nou eens een beetje een goede anti-cheat uitvinden ipv de regels steeds veranderen |
Idd.. als ik nog als enige over zou zijn met iemand met een score van 0 - 7 en een met 10 - 2, gedraag ik me echt wel anders! Maar krijg je dan wel 3 keer kill-"geld"? $900?
|
Citaat:
|
als je 1 op 1 over bent is het veel leuker om gewoon elkaar op te zoeken en kijken wie het beste schiet toch?
ik vind het lame om dan de bom te planten en dan ergens in een hoekje te gaan campen maareja ik speel het ook alleen maar voor fun :o |
Hmmz... dit vind ik eigenlijk wel beter...
ik speel danwel TacOp maar ik erger me bijv. aan als mensen met de bomb ergens gaan zitten sniperen... dan denk ik pass mij dan die bomb, want zo zit je weer die 4 minuten uit... ik speel liever snelle potjes... en ik vind dat de bomb de potjes flink versneld... want hier door dwing je tot aanvallen/verdedigen, en als de levels 'eerlijk' zijn komt 't alsnog neer op skillz... |
Citaat:
Winnen kan ook leuk zijn :s maar ok, duidelijk :) |
Het plaatsen en defusen is een deel van het spel. het is meer dan elkaar domweg afknallen, ik vind het goed dat het zo gedaan wordt, nu worden er waarschijnlijk meer bommem geplaatst waardoor je meer strategische taktieken moet toepassen, en het spel dus weer wat leuker wordt.
|
Ik ben het met Black Rainbow eens. Met clan wars speel je ook op je mapobjectives en bij public pots was dat totaal niet meer zo, iedereen ging voor zn eigen zelf.
Nu ´dwing´je mensen om de bom te plantten zodat T meer geneigd is om aan te vallen, maakt t spel interessanter. (vooral aztec) |
3 kills voor bom planten?
vind ik beter, want ik ben niet zo goed in cs. Meestal kan ik nauwelijks wat killen, nu hebben slechte players tenminste een alternatief om punten te scoren. En meestal als ik speel zie ik niemand de moeite nemen om de bom te plaatsen. Het lijkt dan gewoon team deatmatch ipv de objective volgen. Dat wordt snel eentonig. Nu er meer punten te verdienen zijn denk ik dat meer mensen het gaan proberen. |
Citaat:
Citaat:
|
ja gewoon 1 kill voor de bomb, klaar :) das wel goed
|
Ik had het nog realistischer gevonden wanneer men kills ook daadwerkelijk hield bij kills, en daarnaast een apart puntensysteem had. Bom 2 punten, headshot 2 punten, knife 2 punten, normal kill 1 punt. Bijvoorbeeld.
|
oke ik heb 1.6 al gespeeld maar.....
Bom planten is het niet alleen hij moet goed afgaan en jij mag niet dood zijn.... Dit is veel beter gedaan en leuker je gaat nu meer voor de bom dus tacties spelen etc..... Offtopic: Als je CT met schild dat roelt :D |
moet ik zo'n schild als een muur zien? dus waardoor kleinere wapens geen kans bij hebben??
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen als je staat kan je bijv wel je benen raken etc dus bukkend zouden ze alleen van achter kunnen raken en je kan alleen schieten als je schild voor de helft weg haalt..... |
vet :p
|
en hoe zit het met de awp/m nog steeds der inzo ja houd dat schild ook die kogels tegen :)
|
ja awp'tje zit er nog steeds in, dit weet ik iig
|
owja alleen die AWP shots gaan door het schild :p
Maar alleen NooBs gebruiken AWP :p |
speel geen CS (wel af en toe tactical ops), maar ik denk dat dit systeem wel ten goede komt aan het spel. Als je geen dikke bonus krijgt voor het behalen van het objective gaan veel mensen daar ook geen moeite voor doen, je krijgt dan vaak gewoon team deathmatch, wat in principe niet de bedoeling is lijkt me.
|
waar kan je cs 1.6 dan downloaden. Op de officiele site staat alleen versie 1.5
|
1.6 komt pas 6 feb uit alleen de BETA is er maar die doet het bijna bij niemand
|
"niemand", ik ken iemand die me er jaloers meemaakt (hij heeft hem dus wel)! :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |