Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 01:40
Suqeunse
Suqeunse is offline
Ik wil om 1 reden geen cs 1.6 en dat:
Als een terrorist een bom plaatsen en het explodeert, dat hij dan 3 kills krijgt i.p.v 1 of meer geld.
Hetzelfde geldt het voor de Counter-terroristen, wanneer zij de bom defusen.

1 reden waarom ik dat geen goed idee vind:
Nou omdat je zo niet kunt of iemand goed is of niet, want stel je voor iemand haalt scores van 12-40 in cs 1.5 en scores van 13-2 in cs1.6, dan ga je denken dat ie erg goed is terwijl hij misschien wel 4 x de bom heeft geplaatst.
Het is wel goed voor wars enzo maar niet voor de skills.

Nu gaan de n00bs weer een nieuwe irritante naam gebruiken:
BOMBER

Eerst waren het, lamer - cheater - hacker - camper - basecamper - noob

Wel kut dit.

Maar ja wat is jullie mening .

Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 01:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2003, 01:43
Blizz
Blizz is offline
speel jij een spel voor de score? zo niet dan zou het je niet moeten boeien

bij wolf is het ook zo, 15 punten als je plant + explode van een dyna, en als je de person die de obj draagt neerschietdan krijg je 10 punten, return je de objective nog eens 10 punten...dus als ik bepaalde maps speel eindig ik bijna nooit bovenaan in de score maar heb ik toch het meeste aantal kills tis maar wat je belangrijk vind.
Oud 26-01-2003, 01:44
Suqeunse
Suqeunse is offline
Ja oke maar dat is een ander spel, ik let ook niet zo erg op de scores, ik speel namelijk voor de fun, maar in cs heb je clans en daarom wil je juist geskillde mensen hebben in je team.

Maar ik denk dat Wolf netals QUAKE 3 is en als UNREAL TOURNAMENT, daar knal je gewoon en als je doodgaat start je direct opnieuw.

Bij counterstrike gaat het juist om teamplay
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 02:05
Blizz
Blizz is offline
als je wilt kijken doe je OF 1vs1 OF spectate die persoon, dan zie je snel genoeg of iemand skillz heeft, sommige mensen spelen extreem slim maar killen niet zo heel veel, zijn dat dan n00bs? (weinig kills).. psies
Oud 26-01-2003, 03:48
Verwijderd
drom heb je ook bij de meeste clans een periode waar in ze bekijken of je goed genoeg bent
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 06:30
Suqeunse
Suqeunse is offline
Ja, want in wars is eingelijk de bom plaatsen de belangerijkste
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 06:31
Suqeunse
Suqeunse is offline
Citaat:
Kees-AfhaalChinees schreef:
drom heb je ook bij de meeste clans een periode waar in ze bekijken of je goed genoeg bent
Kennen ze daar het woord TRIAL niet?
Das namelijk een toelating test, meestal 1 on 1 of 2on2
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 10:58
Martian
Martian is offline
Citaat:
Suqeunse schreef:
Ja oke maar dat is een ander spel, ik let ook niet zo erg op de scores, ik speel namelijk voor de fun, maar in cs heb je clans en daarom wil je juist geskillde mensen hebben in je team.

Maar ik denk dat Wolf netals QUAKE 3 is en als UNREAL TOURNAMENT, daar knal je gewoon en als je doodgaat start je direct opnieuw.

Bij counterstrike gaat het juist om teamplay
Jij hebt duidelijk nooit Wolf gespeeld
Oud 26-01-2003, 11:06
qghp
qghp is offline
Citaat:
Blizz schreef:

bij wolf is het ook zo, 15 punten als je plant + explode van een dyna, en als je de person die de obj draagt neerschietdan krijg je 10 punten, return je de objective nog eens 10 punten...dus als ik bepaalde maps speel eindig ik bijna nooit bovenaan in de score maar heb ik toch het meeste aantal kills tis maar wat je belangrijk vind.
In die level waar je alle 6 de vlaggen meot veroveren ging ik altijd als ltn in de raamopening staan, vliegtuigbom pleuren , naar beneden springen vlag pakken en weer terug
stond ik altijd met 150 punten boevnaan ofzo jaja dat was lame
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 11:52
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik vind het juist beter dat ze dat doen

Dan zitten de spelers tenminste niet van die kutte teams te maken voor hun score

En zitten ze ook niet meer zoveel te statshoeren (Xs4all dan voornamelijk)

Ik vind het natuurlijk wel leuk als mijn score boven die van de rest uitkomt maar ik vind het leuker als er een keer goede teamplay is
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 14:04
Big Brother
Big Brother is offline
soms als je nog maar 1 op 1 over bent, gaat die lame terrorist de bom planten, terwijl jij aan het andere eind van het level staat, dat is echt lame
door dit score systeem zal dat waarschijnlijk nog wel meer gebeuren
ach jah.. als ze nou eens een beetje een goede anti-cheat uitvinden ipv de regels steeds veranderen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 14:14
faan
faan is offline
Idd.. als ik nog als enige over zou zijn met iemand met een score van 0 - 7 en een met 10 - 2, gedraag ik me echt wel anders! Maar krijg je dan wel 3 keer kill-"geld"? $900?
Oud 26-01-2003, 14:40
Martian
Martian is offline
Citaat:
Big Brother schreef:
soms als je nog maar 1 op 1 over bent, gaat die lame terrorist de bom planten, terwijl jij aan het andere eind van het level staat, dat is echt lame
door dit score systeem zal dat waarschijnlijk nog wel meer gebeuren
ach jah.. als ze nou eens een beetje een goede anti-cheat uitvinden ipv de regels steeds veranderen
Waarom is dat nou weer lame, ik snap die CS'ers die altijd huilen dat alles behalve recht op elkaar afrennen en schieten lame is
Oud 26-01-2003, 15:33
Big Brother
Big Brother is offline
als je 1 op 1 over bent is het veel leuker om gewoon elkaar op te zoeken en kijken wie het beste schiet toch?
ik vind het lame om dan de bom te planten en dan ergens in een hoekje te gaan campen

maareja ik speel het ook alleen maar voor fun
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:46
-niels-
-niels- is offline
Hmmz... dit vind ik eigenlijk wel beter...
ik speel danwel TacOp maar ik erger me bijv. aan als mensen met de bomb ergens gaan zitten sniperen... dan denk ik pass mij dan die bomb, want zo zit je weer die 4 minuten uit... ik speel liever snelle potjes... en ik vind dat de bomb de potjes flink versneld... want hier door dwing je tot aanvallen/verdedigen, en als de levels 'eerlijk' zijn komt 't alsnog neer op skillz...
Oud 26-01-2003, 15:47
Martian
Martian is offline
Citaat:
Big Brother schreef:
als je 1 op 1 over bent is het veel leuker om gewoon elkaar op te zoeken en kijken wie het beste schiet toch?
ik vind het lame om dan de bom te planten en dan ergens in een hoekje te gaan campen

maareja ik speel het ook alleen maar voor fun
dat is gewoon de beste manier om te winnen, zeg 90% kans, recht op elkaar aflopen geeft 50% kans.

Winnen kan ook leuk zijn

maar ok, duidelijk
Oud 26-01-2003, 18:34
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Het plaatsen en defusen is een deel van het spel. het is meer dan elkaar domweg afknallen, ik vind het goed dat het zo gedaan wordt, nu worden er waarschijnlijk meer bommem geplaatst waardoor je meer strategische taktieken moet toepassen, en het spel dus weer wat leuker wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 19:34
Sano
Sano is offline
Ik ben het met Black Rainbow eens. Met clan wars speel je ook op je mapobjectives en bij public pots was dat totaal niet meer zo, iedereen ging voor zn eigen zelf.
Nu ´dwing´je mensen om de bom te plantten zodat T meer geneigd is om aan te vallen, maakt t spel interessanter. (vooral aztec)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:35
`CrazY G
`CrazY G is offline
3 kills voor bom planten?
vind ik beter, want ik ben niet zo goed in cs. Meestal kan ik nauwelijks wat killen, nu hebben slechte players tenminste een alternatief om punten te scoren.
En meestal als ik speel zie ik niemand de moeite nemen om de bom te plaatsen. Het lijkt dan gewoon team deatmatch ipv de objective volgen. Dat wordt snel eentonig. Nu er meer punten te verdienen zijn denk ik dat meer mensen het gaan proberen.
Oud 27-01-2003, 08:12
Koen
Koen is offline
Citaat:
`CrazY G schreef:
vind ik beter, want ik ben niet zo goed in cs. Meestal kan ik nauwelijks wat killen, nu hebben slechte players tenminste een alternatief om punten te scoren.
En in dat opzicht vind ik dus die 3 kills net als de topic starter kut. Het verdienen van kills door een simpele bomb plant is op zich natuurlijk iets te gemakkelijk. Uit de score blijkt toch vaak wel hoe goed je kan spelen, en dat wordt hierdoor wel enigszins verloedert.

Citaat:

En meestal als ik speel zie ik niemand de moeite nemen om de bom te plaatsen. Het lijkt dan gewoon team deatmatch ipv de objective volgen. Dat wordt snel eentonig. Nu er meer punten te verdienen zijn denk ik dat meer mensen het gaan proberen.
Daar heb je wel gelijk in. Het nodigt wel meer uit óm die bom te planten. Alleen vind ik 3 kills wel wat overdreven. Hadden ze daar nou 1 of 2 van gemaakt, dan was het een stuk 'realistischer' geweest IMHO.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 11:07
Big Brother
Big Brother is offline
ja gewoon 1 kill voor de bomb, klaar das wel goed
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 13:25
Verwijderd
Ik had het nog realistischer gevonden wanneer men kills ook daadwerkelijk hield bij kills, en daarnaast een apart puntensysteem had. Bom 2 punten, headshot 2 punten, knife 2 punten, normal kill 1 punt. Bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 17:05
DeSSie
DeSSie is offline
oke ik heb 1.6 al gespeeld maar.....

Bom planten is het niet alleen hij moet goed afgaan en jij mag niet dood zijn....

Dit is veel beter gedaan en leuker je gaat nu meer voor de bom dus tacties spelen etc.....

Offtopic: Als je CT met schild dat roelt
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:16
faan
faan is offline
moet ik zo'n schild als een muur zien? dus waardoor kleinere wapens geen kans bij hebben??
Oud 27-01-2003, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Suqeunse schreef:
Kennen ze daar het woord TRIAL niet?
Das namelijk een toelating test, meestal 1 on 1 of 2on2
dat woord trail kunnen ze natuurlijk wel maar ik kon der ff niet opkomen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2003, 16:02
DeSSie
DeSSie is offline
Citaat:
faen schreef:
moet ik zo'n schild als een muur zien? dus waardoor kleinere wapens geen kans bij hebben??
Niks kan door het schild.....
Alleen als je staat kan je bijv wel je benen raken etc dus bukkend zouden ze alleen van achter kunnen raken en je kan alleen schieten als je schild voor de helft weg haalt.....
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 17:12
faan
faan is offline
vet
Oud 28-01-2003, 22:39
Verwijderd
en hoe zit het met de awp/m nog steeds der inzo ja houd dat schild ook die kogels tegen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:34
faan
faan is offline
ja awp'tje zit er nog steeds in, dit weet ik iig
Oud 30-01-2003, 07:40
DeSSie
DeSSie is offline
owja alleen die AWP shots gaan door het schild

Maar alleen NooBs gebruiken AWP
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:10
Orion84
Orion84 is offline
speel geen CS (wel af en toe tactical ops), maar ik denk dat dit systeem wel ten goede komt aan het spel. Als je geen dikke bonus krijgt voor het behalen van het objective gaan veel mensen daar ook geen moeite voor doen, je krijgt dan vaak gewoon team deathmatch, wat in principe niet de bedoeling is lijkt me.
Oud 30-01-2003, 23:01
`CrazY G
`CrazY G is offline
waar kan je cs 1.6 dan downloaden. Op de officiele site staat alleen versie 1.5
Oud 31-01-2003, 12:01
DeSSie
DeSSie is offline
1.6 komt pas 6 feb uit alleen de BETA is er maar die doet het bijna bij niemand
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 14:11
faan
faan is offline
"niemand", ik ken iemand die me er jaloers meemaakt (hij heeft hem dus wel)!
Reageren

Regels voor berichten