Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() stond ik altijd met 150 punten boevnaan ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het juist beter dat ze dat doen
Dan zitten de spelers tenminste niet van die kutte teams te maken voor hun score En zitten ze ook niet meer zoveel te statshoeren (Xs4all dan voornamelijk) Ik vind het natuurlijk wel leuk als mijn score boven die van de rest uitkomt maar ik vind het leuker als er een keer goede teamplay is |
![]() |
|
soms als je nog maar 1 op 1 over bent, gaat die lame terrorist de bom planten, terwijl jij aan het andere eind van het level staat, dat is echt lame
door dit score systeem zal dat waarschijnlijk nog wel meer gebeuren ach jah.. als ze nou eens een beetje een goede anti-cheat uitvinden ipv de regels steeds veranderen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmmz... dit vind ik eigenlijk wel beter...
ik speel danwel TacOp maar ik erger me bijv. aan als mensen met de bomb ergens gaan zitten sniperen... dan denk ik pass mij dan die bomb, want zo zit je weer die 4 minuten uit... ik speel liever snelle potjes... en ik vind dat de bomb de potjes flink versneld... want hier door dwing je tot aanvallen/verdedigen, en als de levels 'eerlijk' zijn komt 't alsnog neer op skillz...
||
Citaat:
Winnen kan ook leuk zijn ![]() maar ok, duidelijk ![]()
|
Ik ben het met Black Rainbow eens. Met clan wars speel je ook op je mapobjectives en bij public pots was dat totaal niet meer zo, iedereen ging voor zn eigen zelf.
Nu ´dwing´je mensen om de bom te plantten zodat T meer geneigd is om aan te vallen, maakt t spel interessanter. (vooral aztec) |
![]() |
|
3 kills voor bom planten?
vind ik beter, want ik ben niet zo goed in cs. Meestal kan ik nauwelijks wat killen, nu hebben slechte players tenminste een alternatief om punten te scoren. En meestal als ik speel zie ik niemand de moeite nemen om de bom te plaatsen. Het lijkt dan gewoon team deatmatch ipv de objective volgen. Dat wordt snel eentonig. Nu er meer punten te verdienen zijn denk ik dat meer mensen het gaan proberen.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen als je staat kan je bijv wel je benen raken etc dus bukkend zouden ze alleen van achter kunnen raken en je kan alleen schieten als je schild voor de helft weg haalt..... |
![]() |
|
speel geen CS (wel af en toe tactical ops), maar ik denk dat dit systeem wel ten goede komt aan het spel. Als je geen dikke bonus krijgt voor het behalen van het objective gaan veel mensen daar ook geen moeite voor doen, je krijgt dan vaak gewoon team deathmatch, wat in principe niet de bedoeling is lijkt me.
|
|