![]() |
sex voor het huwelijk bij moslims...
Hey mensen...
Ik heb even een vraagje over iets wat mij nogal onduidelijk is :confused: : Ik weet ondertussen wel dat moslim-meisjes geen sex voor het huwelijk mogen omdat ze dan 'bedorven' zouden zijn. Maar, hoe zit het met moslim-jongens mogen die dat wel??? |
Mja, volgens mij wel... maar dat kunnen ze eigenlijk not controleren he.. Vroeger was het zo dat de vrouw op de huwelijksnacht moest bloeden, als soort van bewijs voor de ontmaagding. Niet iedere vrouw bloedt wanneer ze ontmaagd wordt, dus duwden sommige vrouwen een spons met kippenbloed naarbinnen -> wanneer de man daar tegen zou stoten, kwam dat bloed vrij. Of ze sneden zichzelf een klein beetje bij de vagina.. Maar mannen hoeven dus niet te bloeden en volgens mij mogen zij gewoon seks hebben. (Sommigen hebben een tijd lang een vriendin, waarmee ze dus ook seks hebben.. 't Komt vaak voor dat hij die vriendin dan dumpt en gaat trouwen met een maagd..)
Maar ja, volgens mij mogen mannen gewoon seks hebben voor het huwelijk... |
oke dan snap ik iets niet.... waar halen ze die vrouwen dan vandaan??? want die moeten wel maagd blijven...
....soms snap ik echt niks van godsdiensten.... |
Citaat:
|
dat is voglens mij wel, vrouwen zijn daar nog min of meer een soort van bezit daar van de mannen en die wensen dat ze op hem wachten.
|
Citaat:
|
Wat er heel vaak gebeurd is dat ze zich in hun vinger prikken en het bloed op de lakens laten vallen.
Citaat:
|
ja k weet dat maagden vaak niet bloeden...
sorry maar die mensen lijken soms zo achterlijk, ik weet wel dat een groot deel dat niet is, maar wie verzint zoiets?!? hallo dan moet er toch wel ergens een steekje los zitten ofzo of ligt da nou aan mij?!? :rolleyes: |
Citaat:
't Is (of was) iig een must om de bloeden, en er was eigenlijk ook altijd wel bloed, alleen niet altijd van de ontmaagding :) |
Citaat:
en die mensen geloven daarin, dat maakt ze niet achterlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft wel met godsdienst te maken, ze zien het als een soort controle op de ontmaagding. Maar ja, ik ben het met je eens dat het al behoorlijk achterhaalt is. En het gebeurt ook al niet meer zo vaak hoor :) |
whahah, die regel slaat echt nerges op, alleen omdat mohammed zelf een man was had ie een reden om er maar op los te neuken, en omdat ie bang was op commentaar moesten alle dames maagd zijn... :rolleyes: :D
|
dat DENK ik, voor ik weer is commentaar krijg dat ik discrimineer, of een racist ben of meteen weer bedreigd word door een of andere idioot :rolleyes:
(wat ik wel verwacht want dat is zon btje standaard dat je meteen met de dood bedreigd wordt...) |
hm, hoewel als ik er zo over nadenk...best wel leuke regel :D , maar nu is ie wel btje achterhaald, maar vroeger (y) (y) :D :D wel slim bedacht hehehe
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |