![]() |
plakt er n naam op dreads?
?
is het zo dat dreads bij altos horen enzo? of is het echt voor iedereen? want ik vint echt zalig cool, maar ben niet echt n alto(zou't wel willen zijn...) en wil nu ook geen wanabee worden ofzo... |
en btw...cemetary slut, hoe zijn jou dreads gezet en hoelang heb je ze? k vint ze verschriklijk mooi
|
Nou dreads zijn zeker niet alleen voor alto's :D
Oorspronkelijk al helemaal niet, meer voor die reggea types ;) Tegenwoordig hebben allerlei "soorten" mensen (als je over soorten kunt spreken, liever niet, maargoed..) dreads..zeker niet alleen "alto's"... |
dus eigelijk..moest je nu n huppeltrutje zijn(hiebij voer dit woord oficieel in:p) kan je even goed dreads nemen?
ben zo geen trutje ze(en met huppeltrutjes bedolk zon shminkdoosekes enzo..) en worden dreads makkelijk aangenomen door ouders(moeilijke ouder zeg maar, k heb t hierthuis nog niet voorgesteld, maar wet totaal niet watk moet verwachten:s) |
en ook sommige vrienden van me zeggen da't totaal nie bij me zou passen(sommige anderen dan wer wel..maar dat zijn dan degene waark minder vaak mee omga..)
|
1)Dreads zie je steeds vaker terug komen in het straatbeeld van nu hoor :)
Het begon met een nepdreads infasie, en nu worden gewone dreads ook geaccepteerd, tenminste dat is wat ik merk..ik ken redelijk wat normaal geklede figuren die dreadjes hebben :) 2)Mijn dreads zijn home-made, Olga heeft ze gemaakt..met wat ienie mienie hulp van mij, en ik heb ze nu bijna 4 maanden denk ik :) |
oh en 3) Dankjewel :o :)
|
Beetje weinig toevoegend topic. Mischien dat je het in een topic over dreads of haar kunt vragen.
|
ik ken 3 meisjes die normale kleding dragen en ook dreads
hebben, vink juist wel koel en gewaagd :cool: |
Je zult een kakker niet snel met dreads zien lopen. IMO is het toch altijd wel een béétje alternatief, ook al draag je er normale kleren onder.
|
Dreads zijn voor reggae lui. LMD
|
Ik zie nog best vaak niet-alto's met dreads lopen :) maar het wordt volgens mij wel heel erg met altos geassocieerd... in onze cultuur dan :)
|
Citaat:
|
In praag blijkbaar wel.
we waren net met z'n allen de trein uitgestapt, en zaten in de hal te kijken waar we heen moesten... komt er zo'n meisje naar me toe lope: "yackedy schmacketdy Marihuana?":D de rest van de week heb ik meer aanboden te horen gekregen dan de anderen (zo'n 6 ofzo). jammer dat ik ze niet kon verstaan :rolleyes: |
Citaat:
|
kakkers enzo hebben meestal van die nepdreads... blegh
|
Citaat:
|
Citaat:
Je geeft nu aan dat je 'iets' anders bent dan dat je wil zijn, dat is niet helemaal goed. En dreads, ach, het kan bij vanalles, behalve Breezahsluts :D |
Citaat:
|
Dreads horen niet te plakken.....
|
hehehe
Heersch topic :D (y) |
Citaat:
uh ik leg de link niet. |
Citaat:
dus jongens -> leer richten :D |
Citaat:
|
dan ga'k mezelf overhalen om een van de dagen es aan me ouders te zegge: "zeg..ik wil dreads!..:s don't shoot me"
wish me luck, want wilt echt kei graag, vint zo leuk en ja, mn vriende overhale da'k er wel mee zou staan:d |
Citaat:
|
dreads komen van rasta's zoals marley. wilde altijd wel dreads zetten omdat het er doop uit ziet :D maar ik ben geen rasta. tegenwoordig is het gewoon een modebeeld. maarja boeie :P
|
Ik denk dat er sowieso maar weinig mensen met dreads overtuigd rasta zijn.
|
Citaat:
en ik heb ze ook gehad, en doe ze er volgende week ofzo weer in... |
neem gewoon lekker dreads als je dat wil, ik haat dat gedoe van 'nee jij bent geen alto, jij mag geen dreads' en het gaat er toch om dat jij dreads wil, jij vind het toch mooi? :)
|
waarom heeft iedereen het over treads ... :/
|
Citaat:
okee zag ze dus paardagen terug, allemaal eruit gehaald.... |
Citaat:
marihuana <-> alto <-> dreads |
Citaat:
whatever... het is allemaal BOB MARLEY'S SCHULD!!!!! Citaat:
ik vind het te makkelijk... dreads moet je wel echt doen eigenlijk :) anders val je op zich onder hokje wannabe je moet t allemaal zelf weten weet je.. maar ik vinnut nie mooi... je ziet hoe plastic ut is en sjit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee even serieus; kheb geen foto meer online staan... Maar ik vind het gewoon mooi en makkelijk en onderhoudsvrij en kleurrijk.. Wat is er dan zo gruwelijk fout aan? Het lijkt niet eens op dreads! Het heet alleen zo! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Misschien vinden ze het gewoon mooi, net zoals jij en ik dreads van eigen haar mooi vinden. Heeft niks met wannabe zijn ja of te nee te maken. |
Citaat:
ik vind gewoon: echt is goed.. nep niet... je gaat tog ook nie zo je knuffel uitlaten aan een riempje? (sooow die vergelijking sloeg helemal als een lul op een drumstel) trouwes.. al me antwoorden doe ik in de geest van je sig... jammer dat jij um heb anders wou ik um (ruilen?) |
Citaat:
En mensen roepen je na; HEEEEEEEEE DAT MEISJE HEEFT GROEN HAAAAAAR (niet dat dat me boeit ;)) |
Citaat:
en 2e is stiekum altijd wel leuk (ik werd altijd nageroepen door van die blonde dozen: pippi langkous!! pipo!!! |
Citaat:
|
Citaat:
psssssst klagen is leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: heel erg confused ze is wel knap ofzow... maar ze is zo... ze werkt teveel aan dur skaterimage |
Citaat:
|
for dem original rastafari :D
nu is het wel meer een modeverschijnsel aan het worden volgens mij,en ook al die nepdreads die je kan laten zetten Rat |
Die kerel van K-otic was ook ff alto geweest...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |