Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2003, 22:29
undefined
undefined is offline
?
is het zo dat dreads bij altos horen enzo? of is het echt voor iedereen?
want ik vint echt zalig cool, maar ben niet echt n alto(zou't wel willen zijn...) en wil nu ook geen wanabee worden ofzo...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2003, 22:32
undefined
undefined is offline
en btw...cemetary slut, hoe zijn jou dreads gezet en hoelang heb je ze? k vint ze verschriklijk mooi
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:40
Fleur
Fleur is offline
Nou dreads zijn zeker niet alleen voor alto's
Oorspronkelijk al helemaal niet, meer voor die reggea types
Tegenwoordig hebben allerlei "soorten" mensen (als je over soorten kunt spreken, liever niet, maargoed..) dreads..zeker niet alleen "alto's"...
Oud 28-01-2003, 22:47
undefined
undefined is offline
dus eigelijk..moest je nu n huppeltrutje zijn(hiebij voer dit woord oficieel in) kan je even goed dreads nemen?
ben zo geen trutje ze(en met huppeltrutjes bedolk zon shminkdoosekes enzo..)
en worden dreads makkelijk aangenomen door ouders(moeilijke ouder zeg maar, k heb t hierthuis nog niet voorgesteld, maar wet totaal niet watk moet verwachten)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:48
undefined
undefined is offline
en ook sommige vrienden van me zeggen da't totaal nie bij me zou passen(sommige anderen dan wer wel..maar dat zijn dan degene waark minder vaak mee omga..)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:49
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
1)Dreads zie je steeds vaker terug komen in het straatbeeld van nu hoor
Het begon met een nepdreads infasie, en nu worden gewone dreads ook geaccepteerd, tenminste dat is wat ik merk..ik ken redelijk wat normaal geklede figuren die dreadjes hebben

2)Mijn dreads zijn home-made, Olga heeft ze gemaakt..met wat ienie mienie hulp van mij, en ik heb ze nu bijna 4 maanden denk ik
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:50
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
oh en 3) Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:04
Black Sugar
Black Sugar is offline
Beetje weinig toevoegend topic. Mischien dat je het in een topic over dreads of haar kunt vragen.
Oud 28-01-2003, 23:09
Verwijderd
ik ken 3 meisjes die normale kleding dragen en ook dreads
hebben, vink juist wel koel en gewaagd
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:10
Verwijderd
Je zult een kakker niet snel met dreads zien lopen. IMO is het toch altijd wel een béétje alternatief, ook al draag je er normale kleren onder.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:22
Verwijderd
Dreads zijn voor reggae lui. LMD
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:35
Sven
Sven is offline
Ik zie nog best vaak niet-alto's met dreads lopen maar het wordt volgens mij wel heel erg met altos geassocieerd... in onze cultuur dan
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:38
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
eXo schreef:
Dreads zijn voor reggae lui. LMD
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 01:13
notbonefish
notbonefish is offline
In praag blijkbaar wel.
we waren net met z'n allen de trein uitgestapt, en zaten in de hal te kijken waar we heen moesten... komt er zo'n meisje naar me toe lope: "yackedy schmacketdy Marihuana?"
de rest van de week heb ik meer aanboden te horen gekregen dan de anderen (zo'n 6 ofzo). jammer dat ik ze niet kon verstaan
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 07:36
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je zult een kakker niet snel met dreads zien lopen. IMO is het toch altijd wel een béétje alternatief, ook al draag je er normale kleren onder.
trendsetters zijn vaak "alternatief" qua kleding
Oud 29-01-2003, 07:38
Verwijderd
kakkers enzo hebben meestal van die nepdreads... blegh
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 09:14
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
bonefish schreef:
In praag blijkbaar wel.
we waren net met z'n allen de trein uitgestapt, en zaten in de hal te kijken waar we heen moesten... komt er zo'n meisje naar me toe lope: "yackedy schmacketdy Marihuana?"
de rest van de week heb ik meer aanboden te horen gekregen dan de anderen (zo'n 6 ofzo). jammer dat ik ze niet kon verstaan
die link wordt snel gelegd ja, heb er ook wel eens last van.
Oud 29-01-2003, 10:00
Verwijderd
Citaat:
undefined schreef:
?
is het zo dat dreads bij altos horen enzo? of is het echt voor iedereen?
want ik vint echt zalig cool, maar ben niet echt n alto(zou't wel willen zijn...) en wil nu ook geen wanabee worden ofzo...
Als je het wil zijn, waarom ben je het niet.
Je geeft nu aan dat je 'iets' anders bent dan dat je wil zijn, dat is niet helemaal goed.

En dreads, ach, het kan bij vanalles, behalve Breezahsluts
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 10:07
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja vind ik ook.
Oud 29-01-2003, 10:19
Qamra
Qamra is offline
Dreads horen niet te plakken.....
Oud 29-01-2003, 10:25
Stevill
Stevill is offline
hehehe

Heersch topic
Oud 29-01-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
bonefish schreef:
In praag blijkbaar wel.
marihuana < - > dreads < - > alto

uh ik leg de link niet.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 13:56
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Dreads horen niet te plakken.....
Er kunnen zich echter uitzonderlijke situaties voordoen waarbij dit voorkomt.

dus jongens -> leer richten
Oud 29-01-2003, 14:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
a new noise schreef:
Er kunnen zich echter uitzonderlijke situaties voordoen waarbij dit voorkomt.

dus jongens -> leer richten
Ja zeg... bah....
Oud 29-01-2003, 16:58
undefined
undefined is offline
dan ga'k mezelf overhalen om een van de dagen es aan me ouders te zegge: "zeg..ik wil dreads!.. don't shoot me"
wish me luck, want wilt echt kei graag, vint zo leuk
en ja, mn vriende overhale da'k er wel mee zou staan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2003, 20:12
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
1) en nu worden gewone dreads ook geaccepteerdik
nou nee, ik vind echte acceptatie als je ook aangenomen word voor werk (dat misschien veel sneller aan iemand gegeven wordt met een 'fatsoenlijk haarkapsel') ondanks je dreads hebt. dus t wordt NIET algemeen geaccepteerd
Oud 30-01-2003, 20:22
GRRR
GRRR is offline
dreads komen van rasta's zoals marley. wilde altijd wel dreads zetten omdat het er doop uit ziet maar ik ben geen rasta. tegenwoordig is het gewoon een modebeeld. maarja boeie
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 13:05
Hukkie
Hukkie is offline
Ik denk dat er sowieso maar weinig mensen met dreads overtuigd rasta zijn.
Oud 31-01-2003, 14:02
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
kakkers enzo hebben meestal van die nepdreads... blegh
Ik ben geen kakker!

en ik heb ze ook gehad, en doe ze er volgende week ofzo weer in...
Oud 31-01-2003, 14:46
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
neem gewoon lekker dreads als je dat wil, ik haat dat gedoe van 'nee jij bent geen alto, jij mag geen dreads' en het gaat er toch om dat jij dreads wil, jij vind het toch mooi?
Oud 31-01-2003, 16:27
hotworst
hotworst is offline
waarom heeft iedereen het over treads ... :/

Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 16:30.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
ik ken 3 meisjes die normale kleding dragen en ook dreads
hebben, vink juist wel koel en gewaagd

okee zag ze dus paardagen terug, allemaal eruit gehaald....
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 11:55
Roos
Roos is offline
Citaat:
eXo schreef:
marihuana < - > dreads < - > alto

uh ik leg de link niet.
nee
marihuana <-> alto <-> dreads
Oud 09-02-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef:
nee
marihuana <-> alto <-> dreads

whatever... het is allemaal BOB MARLEY'S SCHULD!!!!!

Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ik ben geen kakker!

en ik heb ze ook gehad, en doe ze er volgende week ofzo weer in...

ik vind het te makkelijk... dreads moet je wel echt doen eigenlijk anders val je op zich onder hokje wannabe

je moet t allemaal zelf weten weet je.. maar ik vinnut nie mooi... je ziet hoe plastic ut is en sjit
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 15:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
je moet t allemaal zelf weten weet je.. maar ik vinnut nie mooi... je ziet hoe plastic ut is en sjit
Das ook de bedoeling babe, het moet niet over komen als écht... Tenminste NIET bij mij...
Oud 09-02-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Das ook de bedoeling babe, het moet niet over komen als écht... Tenminste NIET bij mij...
laat es foto zien dan... dan kan ik je lekker afzeiken
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:02
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
laat es foto zien dan... dan kan ik je lekker afzeiken
Dat doe je al genoeg, daar heb je geen foto voor nodig... Puh.. Me omgeving vind het ook heel mooi en ik ook dus ik doe het lekker tohooooooooooooch.... *talk to the hand!!!*

Nee even serieus; kheb geen foto meer online staan... Maar ik vind het gewoon mooi en makkelijk en onderhoudsvrij en kleurrijk..

Wat is er dan zo gruwelijk fout aan? Het lijkt niet eens op dreads! Het heet alleen zo!
Oud 09-02-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Dat doe je al genoeg, daar heb je geen foto voor nodig...
neej das waar/...

Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Puh.. Me omgeving vind het ook heel mooi en ik ook dus ik doe het lekker tohooooooooooooch.... *talk to the hand!!!*

Nee even serieus; kheb geen foto meer online staan... Maar ik vind het gewoon mooi en makkelijk en onderhoudsvrij en kleurrijk..

Wat is er dan zo gruwelijk fout aan? Het lijkt niet eens op dreads! Het heet alleen zo!
jah ik weet nie... als je dreadsjes neemt is dat nie zo simpel je ben dur de hele tijd meej bezi en shit (bijwerken, bijdraaien, bijvervn, waxen, wassen, 3 maanden niet wassen, jeuk roos, schilfertjes, commentaar van iedereemn. iedereen wil duraan zitten en plukken en zegt dan gadverdamme, kan je er niet zomaar uithalen, moet afknippen, kost tijd en geld en zijn gewoon veel cooler en meer alto lekker puh)... ze worden nooit zo regelmatig of felgekleurd of schoon als nepdingen, die naar mijn ideej te standaard en te simpel zijn... t ziet er niet echt mooit uit ook.. je ziet zo het echte haar en echte kleur er doorheen, t doet veel meer pij volges mij - wat dus helemaal niet nodig is- blah
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
ik vind het te makkelijk... dreads moet je wel echt doen eigenlijk anders val je op zich onder hokje wannabe
Alsof mensen syntetische dreads in hun haar zetten met de intentie dat het echt moet lijken.
Misschien vinden ze het gewoon mooi, net zoals jij en ik dreads van eigen haar mooi vinden.

Heeft niks met wannabe zijn ja of te nee te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Alsof mensen syntetische dreads in hun haar zetten met de intentie dat het echt moet lijken.
Misschien vinden ze het gewoon mooi, net zoals jij en ik dreads van eigen haar mooi vinden.

Heeft niks met wannabe zijn ja of te nee te maken.
nou haal je echt precies t kutste zinnejte eruit bitch

ik vind gewoon: echt is goed.. nep niet... je gaat tog ook nie zo je knuffel uitlaten aan een riempje? (sooow die vergelijking sloeg helemal als een lul op een drumstel)

trouwes.. al me antwoorden doe ik in de geest van je sig... jammer dat jij um heb anders wou ik um (ruilen?)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 17:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

ze worden nooit zo regelmatig of felgekleurd of schoon als nepdingen, die naar mijn ideej te standaard en te simpel zijn... t ziet er niet echt mooit uit ook.. je ziet zo het echte haar en echte kleur er doorheen, t doet veel meer pij volges mij - wat dus helemaal niet nodig is- blah
Weet je wel hoeveel mensen aan nepdreads zitten te pulken.. En ik ga deze week naar de kapper, dus alleen bij de vlechtjes zie je dan me haar.. En die nepdreads doen imo niet zoveel pijn, alleen de eerste twee dagen koppijn en dan ben je al gewend..

En mensen roepen je na; HEEEEEEEEE DAT MEISJE HEEFT GROEN HAAAAAAR (niet dat dat me boeit )
Oud 09-02-2003, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Weet je wel hoeveel mensen aan nepdreads zitten te pulken.. En mensen roepen je na; HEEEEEEEEE DAT MEISJE HEEFT GROEN HAAAAAAR (niet dat dat me boeit )
1e vinnik zielig voor je *knuf*

en 2e is stiekum altijd wel leuk (ik werd altijd nageroepen door van die blonde dozen: pippi langkous!! pipo!!!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:22
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
1e vinnik zielig voor je *knuf*

en 2e is stiekum altijd wel leuk (ik werd altijd nageroepen door van die blonde dozen: pippi langkous!! pipo!!!
Mensen hebben toch al-tijd wat te mekkeren...
Oud 09-02-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Mensen hebben toch al-tijd wat te mekkeren...

psssssst klagen is leuk
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:40
Roos
Roos is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
neej das waar/...

jah ik weet nie... als je dreadsjes neemt is dat nie zo simpel je ben dur de hele tijd meej bezi en shit (bijwerken, bijdraaien, bijvervn, waxen, wassen, 3 maanden niet wassen, jeuk roos, schilfertjes, commentaar van iedereemn. iedereen wil duraan zitten en plukken en zegt dan gadverdamme, kan je er niet zomaar uithalen, moet afknippen, kost tijd en geld en zijn gewoon veel cooler en meer alto lekker puh)... ze worden nooit zo regelmatig of felgekleurd of schoon als nepdingen, die naar mijn ideej te standaard en te simpel zijn... t ziet er niet echt mooit uit ook.. je ziet zo het echte haar en echte kleur er doorheen, t doet veel meer pij volges mij - wat dus helemaal niet nodig is- blah
Alsof jouw rode haar natuurlijk lijkt? Nee precies, dat hoeft dus ook niet altijd
Oud 09-02-2003, 18:40
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
psssssst klagen is leuk
is dat zow? ow... euhm... ik vind het zooooooooo vervelend dat mensen me naroepen, ik bedoel... hihi... avril is hartstikke cool!
Oud 09-02-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
avril is hartstikke cool!

heel erg confused

ze is wel knap ofzow... maar ze is zo... ze werkt teveel aan dur skaterimage

Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:44
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
heel erg confused

ze is wel knap ofzow... maar ze is zo... ze werkt teveel aan dur skaterimage

pssssst sar-cas-me
Oud 09-02-2003, 18:58
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
for dem original rastafari

nu is het wel meer een modeverschijnsel aan het worden volgens mij,en ook al die nepdreads die je kan laten zetten

Rat
Oud 09-02-2003, 19:00
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Die kerel van K-otic was ook ff alto geweest...
Reageren

Regels voor berichten