![]() |
tweede fase
Heeej
Ik moet voor school een werkstuk maken over de tweede fase....ik heb daarbij jullie mening nodig....zouden jullie zo lief willen zijn om deze enquκte in te vullen? Alvast bedankt!! Enquκte over de tweede fase (leerlingen) 1) Geslacht: man/ vrouw 2) In welke klas zit je 4e/5e/6e 3) Welke studierichting doe je: havo/vwo 4) Welk profiel doe je: N&G/N&T/E&M/C&M 5) Wat vind je van de tweede fase? a Het is te zwaar b Het is wel goed zo c Het is te licht d geen mening 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) b Nee (ga naar vraag 8) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken b meer vakken c afschaffing toetsweken d afschaffing praktische opdrachten e afschaffing profielen f meer studiebegeleiding g anders, namelijk (ga naar vraag 9) 8) Waarom ben je tevreden? 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? a Minder dan 2 uur b 2 α 4 uur c meer dan 4 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Dank je wel voor je medewerking! |
Vooruit dan maar.. Enquκte over de tweede fase (leerlingen) 1) Geslacht: man 2) In welke klas zit je 5e 3) Welke studierichting doe je: vwo 4) Welk profiel doe je: N&G 5) Wat vind je van de tweede fase? b Het is wel goed zo 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken f meer studiebegeleiding 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? a Minder dan 2 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Tegen die tijd studeer ik al... kan me weinig schelen. Dank je wel voor je medewerking! Alsjeblieft Edit: iets mis met het het verzenden.. [Dit bericht is aangepast door ignition (28-01-2002).] |
thnx..
|
1) Geslacht: vrouw 2) In welke klas zit je 6e 3) Welke studierichting doe je: vwo 4) Welk profiel doe je: C&M 5) Wat vind je van de tweede fase? a Het is te zwaar 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken (ga naar vraag 9) 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? a Minder dan 2 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? http://forum.scholieren.com/mad.gif Daar hadden ze eerder achter moeten komen. Maar goed, het moet idd verlicht worden! |
Heeej Enquκte over de tweede fase (leerlingen) 1) Geslacht: vrouw 2) In welke klas zit je 5e 3) Welke studierichting doe je: havo 4) Welk profiel doe je: E&M 5) Wat vind je van de tweede fase? a Het is te zwaar 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken g anders, namelijk meer duidelijkheid over alles, en de grote/aantal werstuk minderen. (ga naar vraag 9) 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? a Minder dan 2 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Kut, gaan ze alles weer veranderen, ik hoop dat ik dan een diploma+ heb. Dank je wel voor je medewerking! Geen dank |
1) Geslacht:
vrouw 2) In welke klas zit je? 5e 3) Welke studierichting doe je: havo 4) Welk profiel doe je: E&M 5) Wat vind je van de tweede fase? b Het is wel goed zo 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken 8) Waarom ben je tevreden? 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? b 2 α 4 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Beter!! graag gedaan hoor! |
1) Geslacht:
man 2) In welke klas zit je 5e 3) Welke studierichting doe je: vwo 4) Welk profiel doe je: E&M 5) Wat vind je van de tweede fase? a Het is te zwaar 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken d afschaffing praktische opdrachten ) 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? a Minder dan 2 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Hadden ze beter eerder kunnen doen, nu zijn wij de lul Dank je wel voor je medewerking! Dat zit wel goed http://forum.scholieren.com/smile.gif |
2e Fase
1) Geslacht: vrouw 2) In welke klas zit je 5e 3) Welke studierichting doe je: vwo 4) Welk profiel doe je: C&M 5) Wat vind je van de tweede fase? b Het is wel goed zo 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken (afschaffen toetsweken???? wij hebben alleen eenmaal per jaar een proefwerkweek en de meeste mensen uit onze klas zouden liever zien dat we er nog minstens een bij kregen) 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? a Minder dan 2 uur normaal, bij pw veel meer 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? logica en Den haag? vergeet het maar, het moet niet worden verlicht maar ze moeten consequent blijven bij wat ze doen. We leren nu 3 vreemde talen half ipv een fatsoenlijk... [Dit bericht is aangepast door **SoMeOne (29-01-2002).] |
Citaat:
|
allemaal heel erg bedankt....
|
hierrrr komt ie
Enquκte over de tweede fase (leerlingen) 1) Geslacht: vrouw 2) In welke klas zit je 5 3) Welke studierichting doe je: havo 4) Welk profiel doe je: N&G 5) Wat vind je van de tweede fase? a Het is te zwaar 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken f meer studiebegeleiding g minder praktische opdrachten in 1 periode, en meer 'studieuren' (ga naar vraag 9) 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? b van 2 tot 4 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? volgens mij worden juist de verkeerde dingen verlicht! en het duurt ongeveer 5 jaar vodat het er komt das wel erg lang!!!! Dank je wel voor je medewerking! [/B][/QUOTE] |
1) Geslacht:
vrouw 2) In welke klas zit je 4e 3) Welke studierichting doe je: vwo 4) Welk profiel doe je: C&M 5) Wat vind je van de tweede fase? a Het is te zwaar 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken e afschaffing profielen g anders, namelijk niet zo veel handelingsdelen en werkstukken (ga naar vraag 9) 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? b 2 ΰ 4 uur (normale week) c meer dan 4 uur (met handelingsdelen, po's, of veel toetsen (vooral het laatste komt heel veel voor) 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? beetje errrrrg laat!!! leuk voor me nichtje op zich of wie er dan ook nog wat aan heeft, maar heb ik weinig aan! http://forum.scholieren.com/frown.gif Ook te weinig verlicht, er gaat als ik het goed begrepen heb voor elk profiel 1 vak af, maar de talen worden juist weer meer werk ofzo? http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif Nou zit je nog vast aan die stomme profielen, een combinatie met de vakken waar ik goed in ben lukte niet, nou heb ik dus een profiel waar ik de helft niet van kan, dat hou je dan nog steeds... kvind het maar dom http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif |
1) Geslacht:
man 2) In welke klas zit je 6e 3) Welke studierichting doe je: vwo 4) Welk profiel doe je: N&T 5) Wat vind je van de tweede fase? d geen mening (ligt aan het vak) 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) f meer studiebegeleiding g anders, namelijk minder praktische opdrachten (ga naar vraag 9) 8) Waarom ben je tevreden? nvt 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? b 2 α 4 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Dan heb ik nix meer aan...zie het wel als ik leraar ben of er dan nog gezeurd wordt, of dat ze toch een ander systeem gebruiken...(3e fase?) |
Citaat:
Conan... graag gedaan http://forum.scholieren.com/smile.gif |
doet nog een poging*
(toen ik dit eergister invulde liep toen ik het op wou sturen de internet explorer vast, en ik had geen zin om het over te typen http://forum.scholieren.com/redface.gif) Citaat:
|
merci..
|
Enquκte over de tweede fase (leerlingen)
1) Geslacht: vrouw 2) In welke klas zit je 4e 3) Welke studierichting doe je: hvwo 4) Welk profiel doe je: C&M 5) Wat vind je van de tweede fase? a Het is te zwaar 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken d afschaffing praktische opdrachten e afschaffing profielen f meer studiebegeleiding g anders, namelijk (ga naar vraag 9) 8) Waarom ben je tevreden? 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? a Minder dan 2 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Ben blij voor de mensen die dan in de 2e fase zitten, want het is VEEL TE zwaar, maar ja ik ben dan (hoop ik) toch wel van school af Dank je wel voor je medewerking! [/B][/QUOTE] |
[1) Geslacht:
vrouw 2) In welke klas zit je 4e/ 3) Welke studierichting doe je: /vwo 4) Welk profiel doe je: N&G/ 5) Wat vind je van de tweede fase? b Het is wel goed zo 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? b 2 α 4 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Op zich wel goed, alleen wel stom dat dat nog zo lang duurt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |