Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hierrrr komt ie
Enquκte over de tweede fase (leerlingen) 1) Geslacht: vrouw 2) In welke klas zit je 5 3) Welke studierichting doe je: havo 4) Welk profiel doe je: N&G 5) Wat vind je van de tweede fase? a Het is te zwaar 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken f meer studiebegeleiding g minder praktische opdrachten in 1 periode, en meer 'studieuren' (ga naar vraag 9) 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? b van 2 tot 4 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? volgens mij worden juist de verkeerde dingen verlicht! en het duurt ongeveer 5 jaar vodat het er komt das wel erg lang!!!! Dank je wel voor je medewerking! [/B][/QUOTE]
|
1) Geslacht:
vrouw 2) In welke klas zit je 4e 3) Welke studierichting doe je: vwo 4) Welk profiel doe je: C&M 5) Wat vind je van de tweede fase? a Het is te zwaar 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken e afschaffing profielen g anders, namelijk niet zo veel handelingsdelen en werkstukken (ga naar vraag 9) 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? b 2 ΰ 4 uur (normale week) c meer dan 4 uur (met handelingsdelen, po's, of veel toetsen (vooral het laatste komt heel veel voor) 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? beetje errrrrg laat!!! leuk voor me nichtje op zich of wie er dan ook nog wat aan heeft, maar heb ik weinig aan! ![]() ![]() ![]()
|
1) Geslacht:
man 2) In welke klas zit je 6e 3) Welke studierichting doe je: vwo 4) Welk profiel doe je: N&T 5) Wat vind je van de tweede fase? d geen mening (ligt aan het vak) 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) f meer studiebegeleiding g anders, namelijk minder praktische opdrachten (ga naar vraag 9) 8) Waarom ben je tevreden? nvt 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? b 2 α 4 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Dan heb ik nix meer aan...zie het wel als ik leraar ben of er dan nog gezeurd wordt, of dat ze toch een ander systeem gebruiken...(3e fase?)
||
![]() |
Citaat:
Conan... graag gedaan ![]() |
![]() |
||
doet nog een poging*
(toen ik dit eergister invulde liep toen ik het op wou sturen de internet explorer vast, en ik had geen zin om het over te typen ![]() Citaat:
|
Enquκte over de tweede fase (leerlingen)
1) Geslacht: vrouw 2) In welke klas zit je 4e 3) Welke studierichting doe je: hvwo 4) Welk profiel doe je: C&M 5) Wat vind je van de tweede fase? a Het is te zwaar 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken d afschaffing praktische opdrachten e afschaffing profielen f meer studiebegeleiding g anders, namelijk (ga naar vraag 9) 8) Waarom ben je tevreden? 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? a Minder dan 2 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Ben blij voor de mensen die dan in de 2e fase zitten, want het is VEEL TE zwaar, maar ja ik ben dan (hoop ik) toch wel van school af Dank je wel voor je medewerking! [/B][/QUOTE] |
![]() |
|
![]() |
[1) Geslacht:
vrouw 2) In welke klas zit je 4e/ 3) Welke studierichting doe je: /vwo 4) Welk profiel doe je: N&G/ 5) Wat vind je van de tweede fase? b Het is wel goed zo 6) Zijn er dingen die volgens jouw beter kunnen? a Ja (ga naar vraag 7) 7) Wat zou je dan willen veranderen? (je mag meerdere dingen aan kruisen) a minder vakken 9) Hoeveel uur per dag besteed je gemiddeld aan school naast de gewone lesuren? b 2 α 4 uur 10) Wat vind je ervan dat de tweede fase in de toekomst wordt verlicht? Op zich wel goed, alleen wel stom dat dat nog zo lang duurt! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
De Tweede Fase bevordert het spijbelen Femic | 92 | 04-02-2005 15:25 | |
Algemene schoolzaken |
[Brief] Tweede Fase Sentingua | 4 | 01-12-2004 20:06 | |
Algemene schoolzaken |
Tweede fase Tommiev | 16 | 15-05-2004 13:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ministerie OCW: vernieuwing tweede fase $@ndr $@l@m@ndr | 17 | 09-07-2003 20:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Spreekbeurt over de Tweede Fase suuskuus | 1 | 28-05-2002 18:00 | |
Algemene schoolzaken |
Tweede Fase | 1 | 17-02-2002 20:13 |