![]() |
stout, ondeugend zijn..
ik wil eigenlijk wel een keertje heel ondeugend en stout enzo zijn in bed..
maar 'k wete niet echt hoe dat moet :o weet iemand dat ??? ideeen?? |
makkelijk, gewoon zeggen wat ie wel of niet moet en als ie wat doet zijn handen terug duwen, gewoon de baas spelen
|
doe net of je hem zoent en als hij terug wil zoenen trek dan je hoofd wat naar achter zodat hij net mist
dat is 1 voorbeeld kan er zo niet meer bedenken maar jij vast wel als je ff nadekt en als je dat dan ff volhoud is dat stout of ondeugend 2e mannen vinden het ook wel eens ondeugend als jij eens de lakens in bed uitdeelt en dat jij gelijk zijn kleren uittrekt suc6 |
en euhm... als 'k nou zijn kleren uittrek he.. en 'k laat hem mijn kleren uittrekke :o is dat ook opwindend ???
en als 'k dan op zijn gezicht ga zitte zonder dat ik verder iets bij hem doe.... of is dat weer lullig wat is nou echt heeel stout ???? |
Citaat:
|
Gewoon zelf initiatief nemen, maar hem een beetje plagen: niet onmiddellijk alles doen waar hij op dat moment zin in heeft, maar hem er een beetje op laten wachten...
Of opeens tijdens de seks z'n polsen vastgrijpen zodat hij vast komt te zitten (het handboeien-idee). Of z'n broek opendoen met je mond/tanden, wel stom als het niet lukt hihi. Je kan zoveel doen... |
Gewoon een beetje tegenwerken, niet gelijk doen waar hij zin in heeft. Maar je moet niet te lang plagen, dan is het ook niet meer leuk voor hem!
|
Plagen en een beetje afhouden, kijk maar wat er gebeurt.
|
hij zit hier toch ook op t forum?
|
Dat is net zo'n vraag als 'hoe word ik spontaan'.
Als je niet van jezelf stout en ondeugend bent, word je het ook nooit. |
Citaat:
|
ja hij zit hier ook op forum... bedankt voor jullie reacties tot nu toe.. met die ideeen zat ik ook al wel beetje.. maar 'k vind het eigenlijk niet stout genoeg :o want ik pest hem altijd wel 'n beetje... dusja.. is niet meer zo orgineel
|
Citaat:
verder, ik weet niet hoe ver jullie al gegaan zijn en wat je wel doet en wat je not-done vindt enzo, maar ik zou gwn zelf eens beginnen met nieuwe dingetjes, zonder erom te vragen enzo. als hij het egt nix vindt laat ie het wel merken.. |
wat hier tot nu toe gezecht is hebben we al alllemaal gedaan
|
Wat wij je dan horen?
probeer es wat kinky's anders... iets met ijsklontjes en zweepjes... leer misschien? Koop van die leuke fuzzy handboeien. Weer creatief! |
haha nee geen zweepjes :D die gebruik ik wel voor me paard...
ijsklontjes ook al eens gedaan :o k weet niet wat ik wil horen.. gewoon iets wat ik nog niet gedaan heb, waar ikzelf nog niet opgekomen ben.. |
Citaat:
Je hoef ook niet meteen hard te slaan, gewoon een beetje petsen... want als je hard met zweepjes gaat slaan.... AU! |
:D ja maar het lijkt me toch niet opwindend :S
't is vast net zoiets als toen we dinsdag in bed lage, toen ie een klap op me kont gaf en cheeky girl zei... nouja toen had ik slappe lach.. en dat zal ik met zweepje ook wel hebbe :D |
Citaat:
:o moe je nie vertelle :o |
sorry :o maar hetw as zo geil :rolleyes: :D
|
Jezelf vingeren terwijl hij toekijkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze flink los gaat is lekker om te zien denk ik :)
|
Afhouden etc. vind ik wel leuk, maar van die o-zo-uitdagende spelletjes vind ik zo nep, daar doe ik niet aan. Als ik zin heb, heb ik zin, klaar :)
|
Stout he? Hmmz, zijn geld pikken. Belletjetrekken, snoep uit de la stelen, nog meer kattekwaad uithalen, je moeder voor trut uitschelden, de muziek te hard zetten, melk over je kat heen gooien, liegen tegen je ouders, geniepig doen, zout in de koffie doen, de rioleering op de douche aansluiten etc.
Of bedoelde je dit niet ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
twee weken lang niet met hem naar bed gaan, omdat je zogenaamd boos bent! (y) :D
|
z'n kleren van hem afscheuren en hem heftig zoenend en bijtend naar zijn of jouw bed slepen... en vervolgens heel rustig en lief gaan doen, alleen zoenen en beetje strelen meer niet... wel zorgen dat hij erectie krijgt/houdt... en hem dan opeens op z'n rug duwen en zelf beginnen vrij wilde sex te hebben...
mocht hij iets roepen van 'hou op' oid, dan wel meteen ophouden natuurlijk, verkrachten is geen goed idee bijvoorbeeld :) (heb nog wel meer ideeën:P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Behalve het vastbinden dan. Maar die positie lijkt mij ook eigenlijk wel :cool:... :o |
:eek:
|
dark raven is geschokt!
sarahbressers.. kom nog eens met meer ideeen :) |
ik weet niet hoe ver weg je vriend van je af woont en hoe hij woont
woont hij op fietsafstand? en in een huis? met een raam in zijn kamer? 't is eigenlijk een klassieker... als je weet dat hij thuis is en dat hij slaapt: 's nachts naar hem toe gaan, zonder hem van te voren in te lichten, als je bij zijn huis bent aangekomen je uitkleden (als het kan in de tuin oid, want op straat dat is ook weer zo wat) en door zijn slaapkamerraam naar binnen klimmen (via schuurtjes, regenpijpen, klimop, vensterbanken, onregelmatige muren), je kunt ook daarbij een lange jas of jurkje aanhouden zodat je niet naakt omhoog hoeft te klimmen... op zijn kamer aangekomen, even masturberen terwijl hij slaapt, zodat je vochtig bent... dan de dekens van hem af trekken, pyjama uitdoen als hij die draagt, op hem gaan liggen en hem net zo lang zoenen tot hij wakker wordt... |
Citaat:
|
Citaat:
tweede wat ik schreef heb ik ooit willen uitproberen bij ex-vriend, maar m'n ouders waren nog wakker en hielden me tegen... |
Citaat:
Pffff *zucht*.. waarom ben jij niet mijn vriendin :confused: |
wat ook een goeie is, gaat vooral als die een ochtendstijve heeft.... :D beginnen met pijpen als die ligt te slapen
(y) FUN (y) |
:D leuke ideeen :) maar ik woon 250 km van hem af.. en dan moet ik met trein.. en laatste stuk met bus... dusja.. beetje lastig
en dat 2 weken geen sex.. dat is heel normala voor ons :( |
kaarsvet
|
Citaat:
ik had je echt van de regenpijp afgeduwd als je naar mijn kamer zou klimmen.. doe mij dan maar de huis- tuin- en keukenvriendin :p |
plagen!!! ;)
gewoon net zo lang eromheen draaien dat ie helemaal gek word... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*dacht precies 't zelfde* |
Citaat:
*heeft een vriendje die je een minuut of 10 flink hard moet schudden voordat ie wakker wordt, wakker zoenen heeft net zo veel nut (n) * |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |