![]() |
|
Gewoon zelf initiatief nemen, maar hem een beetje plagen: niet onmiddellijk alles doen waar hij op dat moment zin in heeft, maar hem er een beetje op laten wachten...
Of opeens tijdens de seks z'n polsen vastgrijpen zodat hij vast komt te zitten (het handboeien-idee). Of z'n broek opendoen met je mond/tanden, wel stom als het niet lukt hihi. Je kan zoveel doen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder, ik weet niet hoe ver jullie al gegaan zijn en wat je wel doet en wat je not-done vindt enzo, maar ik zou gwn zelf eens beginnen met nieuwe dingetjes, zonder erom te vragen enzo. als hij het egt nix vindt laat ie het wel merken..
||
Citaat:
![]() ![]() Je hoef ook niet meteen hard te slaan, gewoon een beetje petsen... want als je hard met zweepjes gaat slaan.... AU!
|
Stout he? Hmmz, zijn geld pikken. Belletjetrekken, snoep uit de la stelen, nog meer kattekwaad uithalen, je moeder voor trut uitschelden, de muziek te hard zetten, melk over je kat heen gooien, liegen tegen je ouders, geniepig doen, zout in de koffie doen, de rioleering op de douche aansluiten etc.
Of bedoelde je dit niet ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
z'n kleren van hem afscheuren en hem heftig zoenend en bijtend naar zijn of jouw bed slepen... en vervolgens heel rustig en lief gaan doen, alleen zoenen en beetje strelen meer niet... wel zorgen dat hij erectie krijgt/houdt... en hem dan opeens op z'n rug duwen en zelf beginnen vrij wilde sex te hebben...
mocht hij iets roepen van 'hou op' oid, dan wel meteen ophouden natuurlijk, verkrachten is geen goed idee bijvoorbeeld ![]() (heb nog wel meer ideeën ![]() Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 16:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Behalve het vastbinden dan. Maar die positie lijkt mij ook eigenlijk wel ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet hoe ver weg je vriend van je af woont en hoe hij woont
woont hij op fietsafstand? en in een huis? met een raam in zijn kamer? 't is eigenlijk een klassieker... als je weet dat hij thuis is en dat hij slaapt: 's nachts naar hem toe gaan, zonder hem van te voren in te lichten, als je bij zijn huis bent aangekomen je uitkleden (als het kan in de tuin oid, want op straat dat is ook weer zo wat) en door zijn slaapkamerraam naar binnen klimmen (via schuurtjes, regenpijpen, klimop, vensterbanken, onregelmatige muren), je kunt ook daarbij een lange jas of jurkje aanhouden zodat je niet naakt omhoog hoeft te klimmen... op zijn kamer aangekomen, even masturberen terwijl hij slaapt, zodat je vochtig bent... dan de dekens van hem af trekken, pyjama uitdoen als hij die draagt, op hem gaan liggen en hem net zo lang zoenen tot hij wakker wordt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tweede wat ik schreef heb ik ooit willen uitproberen bij ex-vriend, maar m'n ouders waren nog wakker en hielden me tegen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pffff *zucht*.. waarom ben jij niet mijn vriendin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *heeft een vriendje die je een minuut of 10 flink hard moet schudden voordat ie wakker wordt, wakker zoenen heeft net zo veel nut ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Flora & Fauna |
gedrag katje FrantiC | 37 | 25-08-2006 14:21 | |
De Kantine |
Wie kent zichzelf het best ? feline | 47 | 10-06-2002 12:46 |