Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Welk spel zal ik kopen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=366377)

Raynor 04-02-2003 17:59

Welk spel zal ik kopen?

Ik heb een ps2 en weet helemaal niet wat voor spel ik moet kopen, hiervoor heb ik al zo'n dom spel gekocht, marvel vs capcom 2 waarbij er gewoon characters van een psx spel gekopieerd en dezelfde graphics heeft.

Nu zie je dat je niet te veel naar reviews moet kijken want dit spel had een 8 in de pu, het lijkt met beter om het eens aan andere mensen te vragen.

good fellows 04-02-2003 18:08

Heey ik zou zelf GTA Vice City kopen ik heb zelf geen playstation 2. Ik speel het altijd met mijn vrienden. Vertel wat voor soort games je leuk vindt...???

bam 04-02-2003 18:25

Jongeman, In jou avatar zie ik een FF poppetje.
DUS ik vraag me af. Heb jij al de FF reeks voor op de PS2?
Zo nee, dan raad ik je aan heel hard te sparen en FFX(of FFIX of FFX-2 Ligt eraan welke je wil:))te kopen (y)

~VliereFluiter~ 04-02-2003 18:28

GTA VC is wel :cool: ja of de nieuwe Mortal Kombat die over een weekjuh uit komt :)

reuffneck32 04-02-2003 18:31

mischien heb je dur niks aan............maar huur eerst een spel

Raynor 04-02-2003 18:48

-Ik speel vaak rpg's
-ik heb wakka in mijn avatar want ik heb ffx al
-en ik vind spellen huren geldverspilling

knivesout 04-02-2003 18:59

Als je spel huurt en je kan het binnen een week uitspelen dan zou het geldverspilling zijn geweest als je het spel gekocht zou hebben, niet?
Zo zie ik het dan.
:D

bam 04-02-2003 19:01

Citaat:

Raynor schreef:
-Ik speel vaak rpg's
-ik heb wakka in mijn avatar want ik heb FFX al

-Ik ook.
-Dus hoef je de rest niet meer te kopen? :confused:

bam 04-02-2003 19:03

Citaat:

knivesout schreef:
Als je spel huurt en je kan het binnen een week uitspelen dan zou het geldverspilling zijn geweest als je het spel gekocht zou hebben, niet?
Zo zie ik het dan.
:D

(y)

Ik huur spellen waarvan men zegt; die _moet_ je gespeeld hebben. En waar ik dan van denk, nou vooruit een weekje dan, en dan heb ik het al gezien.

empyrian 04-02-2003 21:53

ik suggereer GTA: Vice City...Primal is ook vetjes.

Geomancer 05-02-2003 14:32

Wachten tot FF X-2 uitkomt en tot die tijd kan je beter het spel Metal Gear Solid II aanschaffen. Ookal vind de PU het een teleurstelling, het is het toch waard, als je de game nog ergens in de winkel kan vinden natuurlijk.

micra 07-02-2003 20:51

Uplink

sexylexy 10-02-2003 16:33

kingdom hearts: RPG
GTA vc: actie
gran turismo: race
grote keuze uit platforms, waaronder binnenkort rayman 3

Morridin 10-02-2003 17:11

ff een stel rpg“s:
Grandia is redelijk leuk, vooral doordat de gevechten erg dynamisch zijn.

Legend of legaia2(op de doos staat: Legaia2:Duel Saga):
Best mooi spel, maar vertieft moeilijk. Ik heb hem al een redelijke tijd, maar ik speel ff niet omdat de vijanden me soms te irritant zijn.

Voorbeeldje: je kan alle vijanden redelijk makkelijk aan. Dan gebeurt er 1 of andere event waardoor ze opeens een belachelijk stuk sterker worden. Een uitdaging dus.

En over een paar weken komt Wild Arms 3 uit. Schijnt ook heel erg goed en groot te zijn. Ik ken helaas alleen deel 1, maar als deel 3 van dezelfde kwaliteit is(met mooiere graphics natuurlijk ;) ) dan is het echt een topper. Ik hem op de www.gamefaqs.com messageboard van het spel veel positiefs gehoord.

PS: ik geloof dat je bij www.gamefaqs.com ook op genre kunt zoeken. Dan kun je de messageboards af gaan om te gissen of het de moeite waard is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.