Advertentie | |
|
![]() |
|
Wachten tot FF X-2 uitkomt en tot die tijd kan je beter het spel Metal Gear Solid II aanschaffen. Ookal vind de PU het een teleurstelling, het is het toch waard, als je de game nog ergens in de winkel kan vinden natuurlijk.
|
Verwijderd
|
ff een stel rpg´s:
Grandia is redelijk leuk, vooral doordat de gevechten erg dynamisch zijn. Legend of legaia2(op de doos staat: Legaia2 ![]() Best mooi spel, maar vertieft moeilijk. Ik heb hem al een redelijke tijd, maar ik speel ff niet omdat de vijanden me soms te irritant zijn. Voorbeeldje: je kan alle vijanden redelijk makkelijk aan. Dan gebeurt er 1 of andere event waardoor ze opeens een belachelijk stuk sterker worden. Een uitdaging dus. En over een paar weken komt Wild Arms 3 uit. Schijnt ook heel erg goed en groot te zijn. Ik ken helaas alleen deel 1, maar als deel 3 van dezelfde kwaliteit is(met mooiere graphics natuurlijk ![]() PS: ik geloof dat je bij www.gamefaqs.com ook op genre kunt zoeken. Dan kun je de messageboards af gaan om te gissen of het de moeite waard is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Videokaarten (update: 17-1-2011) M@rco | 103 | 20-05-2012 00:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Games |
Planetside- Tijd voor een creditcard, of niet? X-File | 18 | 04-06-2003 08:56 | |
Software & Hardware |
[VGA] Welke videokaart? Verwijderd | 35 | 12-10-2002 01:03 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |