![]() |
Genetische kunst???
Mijn hersenen kookte, m'n haar viel uit, mijn handen begonnen te trillen, en mijn ogen rolde uit hun kassen: een (dit toetsenbord geeft geen haakjes!!!) of andere kunstschool in nederland (ergens in rotterdam geloof ik) is van plan om met een speciale opleiding te starten; gentische kunst. hed houd dus in dat je door genetische manipulatie een stel weerloze dieren mishandeld omdat ze vinden dat " de kunstwereld niet achter mag blijven in dit tijdperk van biotechnologie". Het is GEEN grap! Ik las het in de krant (niet dat dat ze gaat lukken, dat laat de regering nooit toe). Meningen???
|
onzin. (zowel het idee, als je topic)
heb je een bron? |
Onzin idd. Wil eerst die bron eens zien.
|
En al was het geen onzin; bij genetische manipulatie is van dierenmishandeling geen sprake. Zo ver gaan ze ook echt niet.
Je zou al een mooi chromosomenportret kunnen maken met een haar, of een huidschilfer. |
In welke krant las je het? Heeft die krant een site op internet? Bron is wel wenselijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
walgelijk.
|
Laat die kerel zn eigen kinderen manipuleren :rolleyes:
|
dit soort onzin gaat mijn voorstellingsvermogen te boven
|
Citaat:
Dan ben ik ook volledig tegen. Belachelijk! Zo ga je toch niet met levende wezens om? |
Het is nog geen 1 april..dus WALGELIJK. *kotssmiley*
|
Wijzingin jongens, ik heb het online gevonden! Klik hier en wees verbaast:
http://www.haagschecourant.nl/regiop...hiefID=1438934 je kan ook gewoon naar de site van de haagschecourant gaan en zoeken op "genetische kunst" Goddank gaat de dierenbescherming er wat aan doen... :( |
Ziek.....
(n) |
Protest tegen 'kunst met dieren'
DEN HAAG | De plannen van de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten (KABK) in Den Haag om een opleiding 'genetisch ontwerpen' te beginnen stuiten op protest van kunstenaars. Eerder ventileerde de milieubeweging al kritiek. De bezwaren richten zich tegen het voornemen om in het kader van kunstprojecten over te gaan tot genetische aanpassingen van planten en dieren. In een aan deze krant gestuurde verklaring nemen achttien Nederlandse kunstenaars, onder wie Wieteke van Dort, afstand van het project. Directeur Jack Verduyn Lunel van de KABK tilt niet zo zwaar aan de commotie. "Het was ook de bedoeling dat er een debat zou ontstaan. We willen vanuit de kunst kijken naar de genetica. Maar ik zie nog niet een-twee-drie gebeuren dat er hier met muizen wordt geëxperimenteerd." http://www.haagschecourant.nl/regiop...ant-Voorpagina!!__1437166_,00.html?ArchiefID=1437166 |
zorg effe dat je link het doet, ben te lui om te knippen & plakken :D :D :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |