Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dan ben ik ook volledig tegen. Belachelijk! Zo ga je toch niet met levende wezens om?
|
Wijzingin jongens, ik heb het online gevonden! Klik hier en wees verbaast:
http://www.haagschecourant.nl/regiop...hiefID=1438934 je kan ook gewoon naar de site van de haagschecourant gaan en zoeken op "genetische kunst" Goddank gaat de dierenbescherming er wat aan doen... ![]()
Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 13:06. |
![]() |
|
Protest tegen 'kunst met dieren'
DEN HAAG | De plannen van de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten (KABK) in Den Haag om een opleiding 'genetisch ontwerpen' te beginnen stuiten op protest van kunstenaars. Eerder ventileerde de milieubeweging al kritiek. De bezwaren richten zich tegen het voornemen om in het kader van kunstprojecten over te gaan tot genetische aanpassingen van planten en dieren. In een aan deze krant gestuurde verklaring nemen achttien Nederlandse kunstenaars, onder wie Wieteke van Dort, afstand van het project. Directeur Jack Verduyn Lunel van de KABK tilt niet zo zwaar aan de commotie. "Het was ook de bedoeling dat er een debat zou ontstaan. We willen vanuit de kunst kijken naar de genetica. Maar ik zie nog niet een-twee-drie gebeuren dat er hier met muizen wordt geëxperimenteerd." http://www.haagschecourant.nl/regiop...ant-Voorpagina!!__1437166_,00.html?ArchiefID=1437166 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom houden we van muziek / kunst ? Gambokkur | 61 | 19-08-2005 11:22 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Dierproeven neobamboom | 66 | 17-09-2004 10:20 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
adam en eva wicked wild | 48 | 14-08-2002 16:33 |