![]() |
is er een vooropleiding fysiotherapheut?
Ik wil dat namelijk gaan doen, alleen ik doe nu de MBO opleiding SCW in leeuwarden, waar ik eigelijks vanaf wil door omstandigheden.. maar ik wil graag fysiotherapheut gaan worden, maar is daar ook een speciale of een goede vooropleiding voor??
Iemand?? mail me of post hier een reactie.. |
HBO Fysiotherapie
|
Citaat:
|
Volgens mij niet...niet dat ik weet iig. Ja, een mbo opleiding, maar dat doe je al. En als je een andere mbo opleiding gaat doen moet je waarschijnlijk weer opnieuw beginnen. Als je ouder dan 21 bent kun je ook een toelatingstest doen voor het hbo, maar das nog een paar jaar wachten voor jou. Het lijkt mij het 'handigst' als je je mbo opleiding gewoon afmaakt als je fysiotherapie wilt gaan doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
want als je hbo wilt doen dan is het toch altijd beter om havo te hebben enzow... lijkt je dat niet wat??? eventueel kun je ook sprint havo doen Succes dermee |
Citaat:
|
let wel op, cios en fysiotherapie zijn twee heel verschillende opleidingen. Op het cios leer je vooral lesgeven. Als je dat niet ligt, begin er dan niet aan!
|
Havo kan niet meer toch??
bedoel heb me mavodiploma en ben daarna MBO opleiding begonnen, maar volgens mij waren mijn cijfers niet echt goed genoeg voor HAVO.. |
Citaat:
|
Citaat:
maja is wel moeilijk dan om weer terug te moeten naar zo'n school als je al weer heel wat anders gewend bent :) maar ik ga gewoon kijken welke MBO opleiding het beste erop aan sluit.. en als ik toch zou willen volwassene onderwijs.. kan wel want na de zomer ben ik 18 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Heyz!
Uhmm ik wilde eerst ook fysiotherapie gaan doen...maar ik heb profiel c&m en toen zeiden ze wel dat er een loting was waar je moeilijk door heen komt met c&m...n&g zou bv beter zijn. Toen zeiden ze dat als ik bv EERST oefentherapie cesar ofzo ging doen..dak er dan wel doorheen kwam....dus uhmm dats een SOORT vooropleiding xXxjuz... |
Citaat:
thx....ik ga het eens opzoeken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |