![]() |
Wat is rippen????
en hoe mmoet je
weet jij hoe je een film moet delen?? bvd maradinus |
Rippen is van een medium (bijv. DVD) naar je HD zetten. Kweenie zeker wat je met delen bedoelt, maar als je hem wilt splitten, kan dat heel goed met Virualdub. Zoek maar es op Google
|
<ripper> I told you I was hardcore
|
Citaat:
Een man die online zelfmoord pleegde. overdosis drugs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik heb ook die logs helemaal doorgelezen.. echt triest geval gewoon. Maar dat ze zaten aan te moedigen vond ik zwaar overdreven, hij deed het echt zelf. Hooguit 'smoke2k' een beetje...
Oh well :) |
Citaat:
|
DVDEO kan ook films splitten...
rippen is gewoon van een stream van het www. op je pc downen zonder toestemming te vragen :p netzoiets als een cassteebandje opnemen van de radio maar dan anders ...... :d |
Citaat:
|
Rippen is simpelgezegt,
Het plaatsen van een inhoud van een CDRom/DVD naar je Harde Schijf. Voor data cd's kan dat met, Blindread bijvoorbeeld Voor DVD's weet ik niet, Intervideo.com heeft daar d8 ik programma's voor. Voor muziek CD's kan je EAC gebruiken of een "mp3 ripper". -Alles is te vinden op www.download.com ofcourz. -----Lunchboxje! |
Citaat:
ok rippen is van een ander medium naar jou hdd plaatsen zonder toestemming...... |
Citaat:
Je beweerde dat "rippen is gewoon van een stream van het www. op je pc downen zonder toestemming te vragen:p" Maar je zei het zo dat het net leek alsof dat het enigste is wat rippen genoemd mag worden. LB06 weet heus wel wat rippen is:) |
sjolly...... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
seen @ regulars:
<***********t> ripper <@blah> ripper is een gangster !!! (( http://www.stepzero.org/temp/ripper.html )) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |