Advertentie | |
|
![]() |
|
DVDEO kan ook films splitten...
rippen is gewoon van een stream van het www. op je pc downen zonder toestemming te vragen ![]() netzoiets als een cassteebandje opnemen van de radio maar dan anders ...... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Rippen is simpelgezegt,
Het plaatsen van een inhoud van een CDRom/DVD naar je Harde Schijf. Voor data cd's kan dat met, Blindread bijvoorbeeld Voor DVD's weet ik niet, Intervideo.com heeft daar d8 ik programma's voor. Voor muziek CD's kan je EAC gebruiken of een "mp3 ripper". -Alles is te vinden op www.download.com ofcourz. -----Lunchboxje!
||
Citaat:
Je beweerde dat "rippen is gewoon van een stream van het www. op je pc downen zonder toestemming te vragen ![]() Maar je zei het zo dat het net leek alsof dat het enigste is wat rippen genoemd mag worden. LB06 weet heus wel wat rippen is ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
seen @ regulars:
<***********t> ripper <@blah> ripper is een gangster !!! (( http://www.stepzero.org/temp/ripper.html ))
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat is het verschil tussen ACM music of gewoon music? Ikkuuuuuh | 5 | 07-11-2007 16:25 | |
Films, TV & Radio |
The Day After Tomorrow - 28 mei 2004 - én: Wat is jouw favo rampenfilm? AJMouse | 97 | 10-06-2004 00:24 | |
Software & Hardware |
Het rippen van DVD's. Severus | 3 | 01-09-2003 16:09 | |
Software & Hardware |
Wat is het beste machina1985 | 3 | 11-03-2003 22:45 | |
Software & Hardware |
Muziek files splitsen? Maradinus | 13 | 16-01-2003 15:14 | |
Lifestyle |
rip is hip deze winter joepieh koetjeboe | 62 | 05-10-2002 12:12 |