![]() |
waarom???!!
*zucht* ik vraag me weleens af, of er ooit een keer iemand komt, dat als ik die gene leuk vind... hij mij dan ook leuk vindt..
Ik word er echt beetje gestoord van, dat dat echt noooit zo is :(. En de laatste tijd loop ik daar nogal van te balen, omdat ik het me t.w allemaal nogal aantrek.,. :o Maarr ja, iemand hier ook last van ? |
ja, kzit min of meer met hetzelfde probleem........., uitermate irritant als al je vrienden wel ontzettend happy zijn met hun girl :(
|
ik ken het gevoel.. Ik voelde me ook zwaar gefrustreerd omdat ik nu eindelijk wel eens iemand wilde ontmoeten die ik helemaal geweldig vond en die persoon mij.. Het lijkt egt eeuwig te duren. maar niet getreurd, er komt vanzelf zo'n persoon, is bij mij ook gebeurd.. Nu weet ik dat het echt niet zo lijkt, iedereen zegt dat, maar echt je moet gwn geduld hebben...
|
ja, geduld hebben.....
alleen, waarom kunnen andere dan wel vrij snel iemand vinden die ze leuk vinden (dus dat et wederzijds is) |
jupz last van
niks aan te doen en gewoon proberen te leven zonder dat love-gemiep hoewel iedereen t erover heeft zucht:( en jij DIE ENE ook niet vergeten kunt (n) |
die hebben gwn mazzel.. misschien ben jij wat kritischer, wat helemaal niet verkeerd is, of lijk je kritischer en durven jongens het daarom niet gauw aan.. Misschien ben je te slim en heb je toevallig een hoop jongens in de buurt die dat maar beangstigend vinden.. het kan allemaal.. Als je maart beseft dat het niet aan jou ligt, en dat het vanzelf wel eens komt.. leer eerst maar eens gewoon gelukkig te zijn met jezelf, zonder dat je daar bij bevestiging van een jongen nodig hebt (als je dat nog niet bent) en dan komt het wel
|
neej, ik heb geen last van zelfmedelijden...
ik denk dat iedereen dit wel een keer afvraagt, maar niet iedereen maakt er zo een probleem van... |
Nee.
|
Jah dat heb ik ook. Ik ben zelf vrij kieskeurig, niet eens alleen qua uiterlijk maar vooral qua innerlijk. Diegene moet helemaal bij me passen en ik moet hem/haar totaal vertrouwen. Pas dan begin ik wat met diegene. Het lijkt inderdaad wel eeuwig te duren voordat ik iemand heb gevonden die totaal bij me past. En dan moet het gevoel ook nog wederzijds zijn.. :(
|
Gefrustreerde mensen zijn niet aantrekkelijk.
|
Ik heb dit ook en dat komt omdat ik erg kieskeurig ben qua uiterlijk (niet dat innerlijk daarom niet belangrijk is hoor); maar heb brengt idd. wel eens wat frustratie met zich mee.
|
Zelf had ik dit ook heel lang. Ik wou erg graag iemand die zoveel om me gaf, ik wou echt erg graag een vriendin. En het wachten duurde bij mij ook heel lang, maar uiteindelijk kom je waarschijnlijk iemand tegen die je leuk vindt en die jou ook leuk vindt. Is gewoon een kwestie van tijd I guess.
|
Ja. Dan vind ik iemand leuk en is hij al bezet/niet geinteresseerd, en dan vindt hij mij leuk en dan ben ik niet geinteresseerd. Echt heel vermoeiend.
|
Citaat:
het komt echt vanzelf wel.... (y) |
Citaat:
|
Tsjah. Heb ik ook last van. Iedereen in je omgeving zie je happy zijn, zoenen en al die dingen meer.. en dan sta je er zo bij van... ja leuk.. ik ben dus(nogsteeds) single... great :rolleyes: Maja het zál nog een keer komen.. vraag me niet wanneer :)
|
hey mensjes
niet treuren als vrijgezel kun je doen en laten wat je wilt en hoef je met helemaal niemand rekening te houden! |
Citaat:
maar een op een gegeven moment wil je gewoon niet meer ... |
een vriendin van me is ook hopeloos gefrusteerd daarvan. ook echt telkens zeiken. Jah niemand vind me leuk blablabla ja kijk zelfs die en die, die helemaal niet knap zijn hebben een hele knappe vriendje en ik... ik blijf voor eeuwig single. Echt dramatisch. k snap t echt niet.
Je bent nog jong joh. Er zijn nog zat mensen die op hun 17e nog geen vriendje of vriendinnetje hebben gehad. Je hoeft echt niet te denken dat niemand jou leuk zal vinden. Die komt er echt wel. Gewoon even geduld hebben om de goeie jongen tegen te komen. Tis tenminste beter dan dat je allemaal de verkeerde boys aantrekt ;) :D Dan zal je denken dat er echt iets mis met je is. Bekijk het vanuit de positieve kant. Ik had ook altijd gedacht dat geen enkele jongen mij leuk zou vinden,vorig jaar zelfs,was toen ook 17 en toen allereerste date - ja tis n btje laat maar ja - met iemand van internet en patsboem toen brandde t lichtje :) |
Citaat:
jij geinteresseerd, hij bezet of niet geinteresseerd en een tijdje later ben je je interesse verloren en dan is hij wel geinteresseerd damn it zelfmedelijden heb ik niet, ik ben ervan overtuigd dat het meer verkeerde timing is en dat de goeie timing wel weer eens komt. |
Heb je dan nog nooit een vriend gehad of wel eens een situatie gehad dat hij jou wel leuk vond maar jij hem niet :P
Geeft helemaal niets hoor, een goede vriend van me heeft ook nog nooit een vriendin gehad, hij is 18 en zit er eigenlijk ook helemaal niet mee. Ik heb nu één jaar geen vriendin gehad, en toegegeven, ik mis het ook. Maar het komt nog wel, ik zit er niet zo over in.. Net als Shinobi zegt, gewoon een kwestie van tijd en het kan juist zijn dat je contact krijgt met een leuke jongen terwijl je 't zelf totaal niet verwacht. |
nee, het is niet zo dat niemand mij leuk vindt en dat ik nog nooit een vriendje gehad heb. Ik baal gewoon van het feit dat degene die ik leuk vind mij niet vinden. En dat is echt super frustrerend..
ook, toen ik zeg mar een vriendje had.. was dat ik hem eigenlijk niet eens echt leuk vond :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |