Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar een op een gegeven moment wil je gewoon niet meer ...
|
![]() |
een vriendin van me is ook hopeloos gefrusteerd daarvan. ook echt telkens zeiken. Jah niemand vind me leuk blablabla ja kijk zelfs die en die, die helemaal niet knap zijn hebben een hele knappe vriendje en ik... ik blijf voor eeuwig single. Echt dramatisch. k snap t echt niet.
Je bent nog jong joh. Er zijn nog zat mensen die op hun 17e nog geen vriendje of vriendinnetje hebben gehad. Je hoeft echt niet te denken dat niemand jou leuk zal vinden. Die komt er echt wel. Gewoon even geduld hebben om de goeie jongen tegen te komen. Tis tenminste beter dan dat je allemaal de verkeerde boys aantrekt ![]() ![]() Ik had ook altijd gedacht dat geen enkele jongen mij leuk zou vinden,vorig jaar zelfs,was toen ook 17 en toen allereerste date - ja tis n btje laat maar ja - met iemand van internet en patsboem toen brandde t lichtje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jij geinteresseerd, hij bezet of niet geinteresseerd en een tijdje later ben je je interesse verloren en dan is hij wel geinteresseerd damn it zelfmedelijden heb ik niet, ik ben ervan overtuigd dat het meer verkeerde timing is en dat de goeie timing wel weer eens komt.
|
Heb je dan nog nooit een vriend gehad of wel eens een situatie gehad dat hij jou wel leuk vond maar jij hem niet
![]() Geeft helemaal niets hoor, een goede vriend van me heeft ook nog nooit een vriendin gehad, hij is 18 en zit er eigenlijk ook helemaal niet mee. Ik heb nu één jaar geen vriendin gehad, en toegegeven, ik mis het ook. Maar het komt nog wel, ik zit er niet zo over in.. Net als Shinobi zegt, gewoon een kwestie van tijd en het kan juist zijn dat je contact krijgt met een leuke jongen terwijl je 't zelf totaal niet verwacht. Laatst gewijzigd op 10-02-2003 om 21:02. |
![]() |
|
nee, het is niet zo dat niemand mij leuk vindt en dat ik nog nooit een vriendje gehad heb. Ik baal gewoon van het feit dat degene die ik leuk vind mij niet vinden. En dat is echt super frustrerend..
ook, toen ik zeg mar een vriendje had.. was dat ik hem eigenlijk niet eens echt leuk vond ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |