Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 20:23
charly not
charly not is offline
*zucht* ik vraag me weleens af, of er ooit een keer iemand komt, dat als ik die gene leuk vind... hij mij dan ook leuk vindt..
Ik word er echt beetje gestoord van, dat dat echt noooit zo is .
En de laatste tijd loop ik daar nogal van te balen, omdat ik het me t.w allemaal nogal aantrek.,.

Maarr ja, iemand hier ook last van ?
Oud 09-02-2003, 20:30
code-based
code-based is offline
ja, kzit min of meer met hetzelfde probleem........., uitermate irritant als al je vrienden wel ontzettend happy zijn met hun girl
Oud 09-02-2003, 20:40
antispleen~*
antispleen~* is offline
ik ken het gevoel.. Ik voelde me ook zwaar gefrustreerd omdat ik nu eindelijk wel eens iemand wilde ontmoeten die ik helemaal geweldig vond en die persoon mij.. Het lijkt egt eeuwig te duren. maar niet getreurd, er komt vanzelf zo'n persoon, is bij mij ook gebeurd.. Nu weet ik dat het echt niet zo lijkt, iedereen zegt dat, maar echt je moet gwn geduld hebben...
Oud 09-02-2003, 20:45
charly not
charly not is offline
ja, geduld hebben.....
alleen, waarom kunnen andere dan wel vrij snel iemand vinden die ze leuk vinden (dus dat et wederzijds is)
Oud 09-02-2003, 20:47
Lilything
Lilything is offline
jupz last van
niks aan te doen
en gewoon proberen te leven
zonder dat love-gemiep
hoewel iedereen t erover heeft zucht
en jij DIE ENE ook niet vergeten kunt
Oud 09-02-2003, 20:48
antispleen~*
antispleen~* is offline
die hebben gwn mazzel.. misschien ben jij wat kritischer, wat helemaal niet verkeerd is, of lijk je kritischer en durven jongens het daarom niet gauw aan.. Misschien ben je te slim en heb je toevallig een hoop jongens in de buurt die dat maar beangstigend vinden.. het kan allemaal.. Als je maart beseft dat het niet aan jou ligt, en dat het vanzelf wel eens komt.. leer eerst maar eens gewoon gelukkig te zijn met jezelf, zonder dat je daar bij bevestiging van een jongen nodig hebt (als je dat nog niet bent) en dan komt het wel
Oud 09-02-2003, 21:16
ABrules
ABrules is offline
neej, ik heb geen last van zelfmedelijden...

ik denk dat iedereen dit wel een keer afvraagt, maar niet iedereen maakt er zo een probleem van...
Oud 09-02-2003, 21:20
Unexplained
Unexplained is offline
Nee.
Oud 10-02-2003, 15:16
Outrageous
Outrageous is offline
Jah dat heb ik ook. Ik ben zelf vrij kieskeurig, niet eens alleen qua uiterlijk maar vooral qua innerlijk. Diegene moet helemaal bij me passen en ik moet hem/haar totaal vertrouwen. Pas dan begin ik wat met diegene. Het lijkt inderdaad wel eeuwig te duren voordat ik iemand heb gevonden die totaal bij me past. En dan moet het gevoel ook nog wederzijds zijn..
Oud 10-02-2003, 15:26
tacidvs
tacidvs is offline
Gefrustreerde mensen zijn niet aantrekkelijk.
Oud 10-02-2003, 15:49
carrington
carrington is offline
Ik heb dit ook en dat komt omdat ik erg kieskeurig ben qua uiterlijk (niet dat innerlijk daarom niet belangrijk is hoor); maar heb brengt idd. wel eens wat frustratie met zich mee.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:46
Shinobi
Shinobi is offline
Zelf had ik dit ook heel lang. Ik wou erg graag iemand die zoveel om me gaf, ik wou echt erg graag een vriendin. En het wachten duurde bij mij ook heel lang, maar uiteindelijk kom je waarschijnlijk iemand tegen die je leuk vindt en die jou ook leuk vindt. Is gewoon een kwestie van tijd I guess.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:47
Verwijderd
Ja. Dan vind ik iemand leuk en is hij al bezet/niet geinteresseerd, en dan vindt hij mij leuk en dan ben ik niet geinteresseerd. Echt heel vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:19
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
charly not schreef:
waarom kunnen andere dan wel vrij snel iemand vinden die ze leuk vinden (dus dat et wederzijds is)?
dat is een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats zijn...sommige mensen ontmoeten hun toekomstige vriend / vriendin als ze op de bus staan te wachten...dus op zoek gaan heeft helemaal geen nut...
het komt echt vanzelf wel....
Oud 10-02-2003, 17:36
Outrageous
Outrageous is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Gefrustreerde mensen zijn niet aantrekkelijk.
Dat is waar, maar als je je afvraagt wanneer je iemand ontmoet die bij je past wil dat niet zeggen dat je gefrustreerd bent.
Oud 10-02-2003, 19:52
Verwijderd
Tsjah. Heb ik ook last van. Iedereen in je omgeving zie je happy zijn, zoenen en al die dingen meer.. en dan sta je er zo bij van... ja leuk.. ik ben dus(nogsteeds) single... great Maja het zál nog een keer komen.. vraag me niet wanneer
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:55
droomkoningin
droomkoningin is offline
hey mensjes
niet treuren
als vrijgezel kun je doen en laten wat je wilt en hoef je met helemaal niemand rekening te houden!
Oud 10-02-2003, 20:22
charly not
charly not is offline
Citaat:
aannitaa schreef:
hey mensjes
niet treuren
als vrijgezel kun je doen en laten wat je wilt en hoef je met helemaal niemand rekening te houden!
hahah, ja dat is zeker waar...
maar een op een gegeven moment wil je gewoon niet meer ...
Oud 10-02-2003, 20:40
@Moon
@Moon is offline
een vriendin van me is ook hopeloos gefrusteerd daarvan. ook echt telkens zeiken. Jah niemand vind me leuk blablabla ja kijk zelfs die en die, die helemaal niet knap zijn hebben een hele knappe vriendje en ik... ik blijf voor eeuwig single. Echt dramatisch. k snap t echt niet.

Je bent nog jong joh. Er zijn nog zat mensen die op hun 17e nog geen vriendje of vriendinnetje hebben gehad. Je hoeft echt niet te denken dat niemand jou leuk zal vinden. Die komt er echt wel. Gewoon even geduld hebben om de goeie jongen tegen te komen. Tis tenminste beter dan dat je allemaal de verkeerde boys aantrekt Dan zal je denken dat er echt iets mis met je is. Bekijk het vanuit de positieve kant.
Ik had ook altijd gedacht dat geen enkele jongen mij leuk zou vinden,vorig jaar zelfs,was toen ook 17 en toen allereerste date - ja tis n btje laat maar ja - met iemand van internet en patsboem toen brandde t lichtje
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 20:55
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ja. Dan vind ik iemand leuk en is hij al bezet/niet geinteresseerd, en dan vindt hij mij leuk en dan ben ik niet geinteresseerd. Echt heel vermoeiend.
en helemaal vermoeiend als het dezelfde persoon is:
jij geinteresseerd, hij bezet of niet geinteresseerd en een tijdje later ben je je interesse verloren en dan is hij wel geinteresseerd
damn it
zelfmedelijden heb ik niet, ik ben ervan overtuigd dat het meer verkeerde timing is en dat de goeie timing wel weer eens komt.
Oud 10-02-2003, 20:59
Orion16
Orion16 is offline
Heb je dan nog nooit een vriend gehad of wel eens een situatie gehad dat hij jou wel leuk vond maar jij hem niet
Geeft helemaal niets hoor, een goede vriend van me heeft ook nog nooit een vriendin gehad, hij is 18 en zit er eigenlijk ook helemaal niet mee.

Ik heb nu één jaar geen vriendin gehad, en toegegeven, ik mis het ook. Maar het komt nog wel, ik zit er niet zo over in.. Net als Shinobi zegt, gewoon een kwestie van tijd en het kan juist zijn dat je contact krijgt met een leuke jongen terwijl je 't zelf totaal niet verwacht.

Laatst gewijzigd op 10-02-2003 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 14:57
charly not
charly not is offline
nee, het is niet zo dat niemand mij leuk vindt en dat ik nog nooit een vriendje gehad heb. Ik baal gewoon van het feit dat degene die ik leuk vind mij niet vinden. En dat is echt super frustrerend..
ook, toen ik zeg mar een vriendje had.. was dat ik hem eigenlijk niet eens echt leuk vond
Reageren

Regels voor berichten