![]() |
k-k-koud!!!
Ja... dat is mijn probleem dus... ik heb het eigenlijk altijd koud! 's ochtends en begin van de midag gaan nog wel, maar na een uur of vier voel ik me nt een ijsklontje! wat zou dit kunnen zijn? Ik kleed me warm aan, eet goed, en slaap 9 uur per nacht, dus daaraan kan het niet liggen...
|
Ik heb het ook altijd eigenlijk wel koud. Mwjah, ik ben gewoon een koukleum en het zit in de familie geloof ik dus ja.. ik heb het gewoon geaccepteerd en ik maak me juist zorgen als ik het warm heb terwijl het niet warm is.
|
Hoe goed is je conditie? Een goede conditie zorgt voor een betere doorbloeding en minder kou!
|
Conditie? kun je dat eten? (ik zit altijd stil om energie te besparen... :p )
Misschien is bewegen geen slecht idee, kan geen kwaad om te poberen |
Bewegen, wat eten, je warm aankleden :confused:
|
iets warms drinken .. boullion of warme chocomel
|
heb alles al geprobeerd, behalve bewegen dan. Ook warm aankleden, warme dranken en het "lenen" van m'n moeders vest
|
Ben er al wel mee naar een arts geweest. Die dacht dat het aan m'n schildklier la, maar die bleek toch in orde te zijn...
|
Dikker aankleden :cool:
|
Citaat:
|
wat ik aanheb bij extreme kouaanvallen:
- hemd - t-shirt - trui - wollen vest - "plaite" (=een soort deken) als ik nog meer kleren aantrek zal ik iemand moeten inhuren die mij (de menselijke rollade) op m'n zij kan leggen zodat ik overal naartoe kan rollen! :D |
effe helemaal offtopic maar je schrijft eerst k-k-k en de afkorting van je naam is SS... ik denk nie dat het verdere betekenis heeft, maarja... ik stoorde me eraan sorry :d
|
Je hebt het waar schijnelijk koud doordat je een slechte doorbloeding hebt. Dat heeft mijn zus ook.:P
|
ik heb het soms ook heel koud, echt vet vervelend.
wat ik doe: -je hebt een soort wollen ondergoed, dan over je hemd en onderbroekn heen gaat, das echt vet warm -verwarming een paar grade hoger zetten, daar licht het vaak aan -even buiten gaan wandelen -soep eten -even je handen met warm water wassen hopelijk helpt dat :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou, wat hierboven ook al staat: sporten.
helpt echt. Ik snap dat het wat raar staat om ineens op de plaats te gaan rennen en rek-en strekoefeningen te doen... maar ja. misschien dat je dat thuis iig wel kunt doen... en het werkt sowieso voor je algemene doorbloeding. |
Citaat:
Wat jij aan hebt bij extreme kouaanvallen kan overtroffen worden. ;) Plus dat ik ook lekker voor de (gas)kachel ga zitten of onder het dekbed (eventueel met electrische onderdeken ;)) ga liggen. :D |
vreemd dat je het van een slechte doorbloeding koud zou krijgen, ik heb een vrij slechte doorbloeding en lage bloeddruk maar ik heb het juist altijd warm (maar als anderen mij aanraken vinden ze me wel erg koud aanvoelen)
mjah... sporten helpt misschien wel... en zoals al gezegd werd, even naar buiten gaan, en dan weer naar binnen :) dan is het binnen erg warm:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een rondje door het huis rennen, wordt je heel snel warm van. Alleen bij mij is het in huis altijd zo koud dat als ik me dik aankleed ed nog steeds bevroren handjes heb, en ik kan toch moeilijk met handschoenen aan typen en andere dingen doen.
Alles wat ik doe doe ik met mijn handen. |
Termosondergoed en sokken :D
Werkt echt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |