![]() |
Soort van songtextje
Ik ben er nog niet helemaal tevreden over en vooral aan de eerste regel kan wel wat gesleuteld worden (iets wat de kleinschaligheid benadrukt op een sarcastische manier zeg maar). Ik weet niet of ik er nog een couplet bij zal schrijven en waar ik precies het refrein zal plaatsen. Suggesties? :)
Ode to the Garden of Eden I'm from Geesbrug Hope you can tell Drink lots of beer And a BrEeZaH will do well I'm homophobic and a rascist too If you're any different I'll come after you Never finished highschool Started working in 'de bouw' Got beat up by my mommy But hey, I'm okay now Last night I screwed my cousin Put his rear-end to the test Last week my grandma fucked me I liked her the best Ref: But every sundaymorning My hair looks totally neat I'll wash up and sing gospel Plant my but in a wooden church-seat |
Om eerlijk te zijn,
vind ik het waardeloos. Laat die droom varen, houd het binnenskamers |
Tss.... jij hebt zeker de Idols-dvd :p Nee eerlijk, wat is er zo slecht? Ik weet wel dat het niet diepzinnig is, maar dat kan het toch onmogelijk zijn?
|
Ik vind hem (omdat ik de situatie in Geesbrug ken) erg grappig alleen het is niet een hoogstandje.
De Nederlandse woorden (Geesbrug en de bouw) passen gewoon niet bij de rest. |
Ik ben ook geen held met dit soort dingen ofzo, het was een probeerseltje :) Ik weet ook niet hoe ik het zonder die Nederlandse woorden uit zou moeten drukken want het zijn gewoon begrippen. (Ik was ook niet tevreden over de eerste zin :) )
|
Nee, ik heb de DVD niet, ik ben gewoon een HenkJan fan!!
Anyways; de rijm is erg simpel, te simpel, te gemaakt zegmaar, too<=>you, en het ritme is ook niet helemaal goed...het heeft geen toevoegende waarde zegmaar btw wat is er aan de hand in Geesbrug dan? |
Vrijwillige incest, zuipfestijnen (zowel in groepen als solo), rascisme en vele andere vormen van discriminatie, drop-outs en last but not least: schijnheilig naar kerk gaan als een goede Geesbrugger.
|
Misschien is het leuker als je er een rap van maakt, opdat je een verhalendere songtekst hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |