Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Condooms kopen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=376077)

Evil creature 12-02-2003 21:20

Condooms kopen

Hoe was het toen je voor het eerst condooms ging kopen? Vond je jezelf voor lul staan? Kreeg je een zenuwaanval, of voelde je je juist stoer. Of durf je ze niet in de winkel te kopen en ga je liever naar de automaat.

spacegirl 12-02-2003 21:27

voor t eerst? dat was een weddenschap met mijn broertje toen ik 10 of 11 was, jij durft dat niet, hoezo niet, dus ik ging t gewoon halen bij de kruidvat in de buurt..... :D

Nu heb ik er ook geen problemen mee, loop met gemak met een pak condooms door de winkel, ik sta nu zelf in de drogisterij, dus ik koop ze bij mijn collega's

Unexplained 12-02-2003 21:33

Even diep adem halen, toch maar naar de balie lopen, en quasi-noncholant zeggen "graag een pakje Durex". Er waren wel enige zenuwen, maar achteraf viel het reuze mee en sindsdien heb ik er helemaal geen problemen mee gehad. Was toen 18 overigens.

Thomas 12-02-2003 21:38

Automaat, had er geen problemen mee.

Lindansje 12-02-2003 21:40

Was bij Etos, gewoon uit het schap gepakt en afgerekend.

Ik was 18.

MevrouwM 12-02-2003 21:48

Ik was 18, durfde het wel, maar vond het wel een beetje eng ik had echt van te voren wel zoiets van wat moet dat meisje achter de toonbank wel niet denken, maar goed toen had ik ook zoiets van ze denkt hooguit dat meisje is verstandig :) Maar nee voelde me niet echt stoer hoor! Alleen toen mijn zus zei van zo dat had ik nooit van je verwacht had ik zoiets van hihi ik ben toch stoerder dan je denkt :p
Het ging bij de toonbank heel normaal hoor, het meisje pakte de condooms alsof het heel normaal was en dat is het eigenlijk ook...!

poesiefox 12-02-2003 21:53

Condooms kopen vond ik niet genant, maar het glijmiddel wat erbij hoort, daar krijg je soms toch rare blikkken bij. Maar die dingen gaan bij ons altijd piepen, en dan komt het door het lachen niet meer van sex. Mijn vriend zei dat hij apetrots was toen hij ze voor het eerst ging halen.

jos-fan 12-02-2003 21:58

- Goedemiddag
Hallo, graag een pakje condooms...
- welke wilt u hebben: gewone, top-safe???
Euh, (en toen kwam het dus) jah, wat is beter???
- Top Safe is met zaaddodend glijmiddel...
Doe die dan maar...
- 12 of 24 stuks?
Nou, doe dan maar 24...

Zoiets ging het, maar kwas wel vrij zenuwachtig en had een tijdstip uitgekozen dat het niet zo druk was in de drogisterij. Nu heb ik er minder moeite mee... Gewoon bij de Etos, uit de rekken, werkt toch het makkelijkst (y)

Destrøyer 12-02-2003 22:03

ik ging gewoon naar de drogist en kocht wat. Niets bijzonders

Lott 12-02-2003 22:23

Is het stom als ik zeg dat mijn ouders ze voor me kochten in het begin :)

Dr. Aep 12-02-2003 22:28

Mijn eerste condooms lagen onder de kerstboom :o ik was 16. En ik had een vriendinnetje :D

Van pappa en mamma gehad. *ja ze zijn zo ondertussen wel op ja*

Lott 12-02-2003 22:33

:)

MegaManX 12-02-2003 23:12

ging t gewoon halen zonder enige schaamte oid

gladde aal 12-02-2003 23:18

was net 15, liep vet stoer met zonnebril de winkel in en kocht een pak condooms, het meisje achter de kassa zei ooknog 'veel plezier' :P

Wasp 12-02-2003 23:33

Ik was 16, bij de drogist. Niets engs aan. Voelde me zelfs wel een beetje stoer. :D

Pippeloen 12-02-2003 23:39

ik was 15 en ik voelde mee heel stoer. maar ondertussen vond ik het best wel spannend..."mag ik gaarne een pakje durex"

hoeveel, wat voor, met smaak , met pasta, zonder pasta :confused: wist ik veel, gewoon, condooms.

sjah en pas een half jaar later kwamen ze van pas.

Memnoch 13-02-2003 01:51

No prob, stapte op zo'n vulmiep af, vroeg waar de condooms lagen, want ik kom bijna nooit by de kruidvat (of hoe die zaak ook heette) en had geen zin om te zoeken, pikte een pakje uit, greep een zak snoep omdat ik daar trek in had, betaalde ze, ging naar huis en gebruikte ze...

Herrie 13-02-2003 06:25

Ik was 14, ging gewoon naar het Kruidvat of was het nou DA? (Is al weer zo lang geleden ;)) Ik denk dat het DA was... Ik was de 1e keer wel een beetje zenuwachtig, maar niet overdreven ;) Ging allemaal makkelijker dan ik verwacht had :D. De keren daarna waren er helemaal geen zenuwen meer:D. Wel irri dat ik meer van condooms weet dan die mutsen bij het Kruidvat... Ik wil nl. altijd Avanti hebben en dan weten ze niet welke dat dat zijn :rolleyes:

Studentje 13-02-2003 09:43

Toen ik zestien was, heb ik ze voor het eerst gekocht. Gewoon bij zo'n drogist met zo'n rekje op de toonbank. Viel me ontzettend mee.

marlies 13-02-2003 10:34

Citaat:

AePiE schreef:
Mijn eerste condooms lagen onder de kerstboom :o ik was 16. En ik had een vriendinnetje :D

Van pappa en mamma gehad. *ja ze zijn zo ondertussen wel op ja*

\

Oh deze vind ik schitterend!!

spacegirl 13-02-2003 12:50

Citaat:

Herrie schreef:
Ik was 14, ging gewoon naar het Kruidvat of was het nou DA? (Is al weer zo lang geleden ;)) Ik denk dat het DA was... Ik was de 1e keer wel een beetje zenuwachtig, maar niet overdreven ;) Ging allemaal makkelijker dan ik verwacht had :D. De keren daarna waren er helemaal geen zenuwen meer:D. Wel irri dat ik meer van condooms weet dan die mutsen bij het Kruidvat... Ik wil nl. altijd Avanti hebben en dan weten ze niet welke dat dat zijn :rolleyes:
t is iig beter dan dat een 18 jarige aan je vertelt wat je wel en niet fijn is als je 34 bent (wat ik dus gehad heb :o )

anansi_de_spin 13-02-2003 15:46

hai,
ik was 16 en een vriendin van me ging mee...
ik dacht doe es gek en laat ik maar smaakjes kopen (viel niet echt in de smaak achteraf maargoed...leuke woordspeling!)
en t meisje vond t volgens mij erger dan ik om ze te pakken haha nee ik was wel beetje zenuwachtig maarja eigenlijk ist de normaalste zaak van de wereld...toch!?!?

xx margreet

sexylexy 13-02-2003 17:01

ik moest toevallig een keer een prik halen bij de ggd, en daar lagen gratis boekjes met condooms, (durex) en die nam ik maar mee (2)

Sikamikanico 13-02-2003 20:48

Eerst vond ik het eng, en heb ik net zolang naar een winkel gezocht waar je ze niet hoeft te vragen totdat ik er een gevondeb had. Bij de V&D kun je ze pakken en afrekenen. Nu durf ik ze voortaan wel gewoon te vragen, maar het blijft 'raar' voelen.

very drunk driver 14-02-2003 11:31

nooit geen last van gehad. ik keek wel een paar keer rond of ik mijn moeder zag lopen. ik stond bij de etos wel altijd heel lang te kijken welke condooms ik deze keer zou pakken.

Get Psycho 14-02-2003 14:58

mm ik vroeg ze gewoon (kruidvat) en ik kreeg ze. T was wel niet voor mezelf en ook bij mn school maar toch. Ik voelde me gewoon op mn gemak..todat die vrouw achter de kassa een opmerking maakte: En natuurlijk nog het bonnetje voor als ze niet goed zijn! :rolleyes: dom wijf

Jozzy 14-02-2003 15:47

Niks engs aan. Achteraf althans, van te voren wel eventjes eng... Maar datbleek onzin.. :)

damaetas 15-02-2003 14:25

was heel stoer bij mij :D

niet dat ik zenuwachtig was ofzo, maar ik ging dus naar de apotheek. stond er een 80jarige man achter de kassa :eek: toen werd ik wel nbtje verlegen. maar toch maar gewoon gevraagd. en die dee er zo super relaxt over "moet er een smaakje aan? en er zijn nu andere van durex die veel makkelijker aangaan bla bla bla" echt een coole bejaarde :D :o

(normaal zou mijn vriendje die gaan halen maar hij ging bij een apotheek waar er een jonge meisje stond en hij kwam terug met een doosje aspirientjes. :D bwhahaha wat een schijterd! :) )

JuztAGiRl 15-02-2003 16:15

Nou ik heb m'n vriendje naar een automaat gestuurd want k durfde dat zelf niet, maarre toen die ze eenmaal had dacht k ; eigenlijk is het ook wel stoer om ze gewoon te kopen, want volgens mij voelt zo'n verkoopster zich net zo ongemakkelijk, of erger :)

Glijmiddel kopen vond ik erger,
ik had daar niet echt verstand van, dus zij uitleggen dat het kleine flesje wel genoeg was om uit te proberen want je was toch maar een paar druppels nodig..blabla..dat mens was 60 ofsow... dat vond ik iets erger :)

Talon 15-02-2003 16:28

Citaat:

Naojan schreef:
ik was 15 en ik voelde mee heel stoer. maar ondertussen vond ik het best wel spannend..."mag ik gaarne een pakje durex"

hoeveel, wat voor, met smaak , met pasta, zonder pasta :confused: wist ik veel, gewoon, condooms.

sjah en pas een half jaar later kwamen ze van pas.

alleen hebben die dingen op een gegeven moment geen nut gehad..

Talon 15-02-2003 16:30

En dan tegen dat miepje achter de kassa zeggen..: wat jij daar in je handen hebt, zit straks rond mijn lul...

kijk eens hoe snel ze rood word ;)

Yolcu 15-02-2003 16:33

Gewoon bij de Etos, pakken en afrekenen. Zonder blikken of blozen. M'n ex durfde niet.. :rolleyes:

CryptapiX 15-02-2003 16:42

dat was zooo gaaf
ik ging condooms kopen omdat 2 meidjes toen uit me klas die nodig hadde maar ze zelf niet durfde te halen..

was in 1ste klas mavo ofzow.. dus ik was jaar of 13 a 14.. en ik was zon 1.55.. geweldig dus :)

dus ik stap trekpleister in..
vraag om die verschillende smaken condooms (fiesta van durex)
vrouwke kijkt me aan "jongeman mag ik vragen hoe oud je bent"
juh.. ik ben 14 maar doet dat er wat toe ?
de vrouw daar zegt "neej maar i kvroeg me af wat jij met condooms moet"
toen hield ik het niet meer.. ik kwam niet meer bij van het lachen...
"mevrouw ik ben dan wel 14.. maar u als oude vrouw zou toch ook moeten weten wat je met condooms moet"
vrouwke meten stil.. netjes afgerekent en de condooms afgeleverd bi jde klasgenootjes :D

Freyja 15-02-2003 16:54

Met een vriendin gingen we 's avonds langs het condoom automaat. Echt zo *kijkt fanatiek om zich heen* Niemand in de buurt! *gooit gauw 5 gulden in automaat* *rost pakje eruit*

Aan de andere kant van de weg kwamen de medewerkers van de trekpleister naar buiten: "Heej, die kan je hier ook kopen hoor!"

Wij: *BLOOS* :D:D

Mjah. Waren vijftien. Gingen op vakantie. Namen het voor de zekerheid mee.

De tweede keer ofzo liep ik gewoon met m'n vriend van toen langs het automaat en haalden ze zo....

Freyja 15-02-2003 16:55

Citaat:

CryptapiX schreef:
dat was zooo gaaf
ik ging condooms kopen omdat 2 meidjes toen uit me klas die nodig hadde maar ze zelf niet durfde te halen..

was in 1ste klas mavo ofzow.. dus ik was jaar of 13 a 14.. en ik was zon 1.55.. geweldig dus :)

dus ik stap trekpleister in..
vraag om die verschillende smaken condooms (fiesta van durex)
vrouwke kijkt me aan "jongeman mag ik vragen hoe oud je bent"
juh.. ik ben 14 maar doet dat er wat toe ?
de vrouw daar zegt "neej maar i kvroeg me af wat jij met condooms moet"
toen hield ik het niet meer.. ik kwam niet meer bij van het lachen...
"mevrouw ik ben dan wel 14.. maar u als oude vrouw zou toch ook moeten weten wat je met condooms moet"
vrouwke meten stil.. netjes afgerekent en de condooms afgeleverd bi jde klasgenootjes :D

:D:D

Quantes 16-02-2003 12:25

ik vindt dat niet eng, maar ga wel naar de grote stad, want hier in de buurt kewn ik zowat iedereen, duzz...

spacegirl 16-02-2003 12:28

Citaat:

Morgan schreef:
:D:D

bitsj 16-02-2003 14:26

Ik liep de Kruitvat binnen en het was echt onwijs druk! Dus ik schaamde me van binnen wel een beetje, maar ik zette me eroverheen en vroeg aan de vrouw achter de balie (met een rij van 20 man achter me) ,,Wat zijn de goedkoopste condooms die u heeft? Ik heb niet zoveel geld, maar ik heb ze wel nodig."
Toen kreeg ik de Kruitvatcondooms mee en ben ik stoer de winkel uitgelopen, om me buiten aan een patatje met over te geven om mijn 'stoere actie' te belonen.

Haha, sad.

Talon 16-02-2003 14:30

Citaat:

bitsj schreef:
Ik liep de Kruitvat binnen en het was echt onwijs druk! Dus ik schaamde me van binnen wel een beetje, maar ik zette me eroverheen en vroeg aan de vrouw achter de balie (met een rij van 20 man achter me) ,,Wat zijn de goedkoopste condooms die u heeft? Ik heb niet zoveel geld, maar ik heb ze wel nodig."
Toen kreeg ik de Kruitvatcondooms mee en ben ik stoer de winkel uitgelopen, om me buiten aan een patatje met over te geven om mijn 'stoere actie' te belonen.

Haha, sad.

:cool:
vooral die: "wat zijn de goedkoopste" :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.