![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hai,
ik was 16 en een vriendin van me ging mee... ik dacht doe es gek en laat ik maar smaakjes kopen (viel niet echt in de smaak achteraf maargoed...leuke woordspeling!) en t meisje vond t volgens mij erger dan ik om ze te pakken haha nee ik was wel beetje zenuwachtig maarja eigenlijk ist de normaalste zaak van de wereld...toch!?!? xx margreet
|
Eerst vond ik het eng, en heb ik net zolang naar een winkel gezocht waar je ze niet hoeft te vragen totdat ik er een gevondeb had. Bij de V&D kun je ze pakken en afrekenen. Nu durf ik ze voortaan wel gewoon te vragen, maar het blijft 'raar' voelen.
|
was heel stoer bij mij
![]() niet dat ik zenuwachtig was ofzo, maar ik ging dus naar de apotheek. stond er een 80jarige man achter de kassa ![]() ![]() ![]() (normaal zou mijn vriendje die gaan halen maar hij ging bij een apotheek waar er een jonge meisje stond en hij kwam terug met een doosje aspirientjes. ![]() ![]()
|
Nou ik heb m'n vriendje naar een automaat gestuurd want k durfde dat zelf niet, maarre toen die ze eenmaal had dacht k ; eigenlijk is het ook wel stoer om ze gewoon te kopen, want volgens mij voelt zo'n verkoopster zich net zo ongemakkelijk, of erger
![]() Glijmiddel kopen vond ik erger, ik had daar niet echt verstand van, dus zij uitleggen dat het kleine flesje wel genoeg was om uit te proberen want je was toch maar een paar druppels nodig..blabla..dat mens was 60 ofsow... dat vond ik iets erger ![]()
||
Citaat:
|
dat was zooo gaaf
ik ging condooms kopen omdat 2 meidjes toen uit me klas die nodig hadde maar ze zelf niet durfde te halen.. was in 1ste klas mavo ofzow.. dus ik was jaar of 13 a 14.. en ik was zon 1.55.. geweldig dus ![]() dus ik stap trekpleister in.. vraag om die verschillende smaken condooms (fiesta van durex) vrouwke kijkt me aan "jongeman mag ik vragen hoe oud je bent" juh.. ik ben 14 maar doet dat er wat toe ? de vrouw daar zegt "neej maar i kvroeg me af wat jij met condooms moet" toen hield ik het niet meer.. ik kwam niet meer bij van het lachen... "mevrouw ik ben dan wel 14.. maar u als oude vrouw zou toch ook moeten weten wat je met condooms moet" vrouwke meten stil.. netjes afgerekent en de condooms afgeleverd bi jde klasgenootjes ![]()
|
Verwijderd
|
Met een vriendin gingen we 's avonds langs het condoom automaat. Echt zo *kijkt fanatiek om zich heen* Niemand in de buurt! *gooit gauw 5 gulden in automaat* *rost pakje eruit*
Aan de andere kant van de weg kwamen de medewerkers van de trekpleister naar buiten: "Heej, die kan je hier ook kopen hoor!" Wij: *BLOOS* ![]() ![]() Mjah. Waren vijftien. Gingen op vakantie. Namen het voor de zekerheid mee. De tweede keer ofzo liep ik gewoon met m'n vriend van toen langs het automaat en haalden ze zo.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik liep de Kruitvat binnen en het was echt onwijs druk! Dus ik schaamde me van binnen wel een beetje, maar ik zette me eroverheen en vroeg aan de vrouw achter de balie (met een rij van 20 man achter me) ,,Wat zijn de goedkoopste condooms die u heeft? Ik heb niet zoveel geld, maar ik heb ze wel nodig."
Toen kreeg ik de Kruitvatcondooms mee en ben ik stoer de winkel uitgelopen, om me buiten aan een patatje met over te geven om mijn 'stoere actie' te belonen. Haha, sad.
||
Citaat:
![]() vooral die: "wat zijn de goedkoopste" ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Condoom kopen Aaronsinteur | 27 | 08-05-2014 18:00 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen... Verwijderd | 16 | 13-04-2012 20:47 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen.... Maraska | 42 | 28-10-2008 18:56 | |
Seksualiteit |
Condoom kopen zonder verlegenheid en Rode gezicht..Hoe?? Prow | 7 | 19-08-2004 20:37 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen... Alweer? Nee! (voor anaal gebruik) Jozzy | 18 | 25-11-2002 21:47 | |
Seksualiteit |
Hij wilt geen condoom kopen? Verwijderd | 43 | 16-03-2002 21:50 |