![]() |
Zeldzame dingen in je collectie (gevolg van queen topic)
Voortboduren op queen topic. Welke zeldzame dingen hebben jullie die nu veel geld waard zijn en jullie niet meer kwijt willen?
Ik las dat iemand zeldzame green day bootleg had. Ik heb een limited edition single van tool , 'when incubus attacks vol.1' origineel van incubus en nog wat import singles van korn en deftones en marilyn manson en een singletje van SOAD (sugar, maar weet niet of die nog te krijgen is, maar heb hem nog nerens gezien) Wel leuk om te kijken wat iedereen zoal heeft. |
ik heb alleen gesigneerde stuff:
drumvel met handtekingen van killswitch, five point O en 36 gesigneerde playlist 36C gesigneerde drumstokjes: Mike Wengren - Disturbed John Dolmayan - SOAD Cesar Zuijderwijk Chris Penny - Dillinger Escape Plan Chris Ballinger - Flaw en een zooitje plectrums. thats bout it. |
kheb hier paar LP singeltjes liggen
kiss - i was made for loving you ub40 - rat in my kitchen :D |
sja
LP's van maiden, judas priest en manowar, thats about it |
Citaat:
|
Citaat:
want die schijnen met kurken te kunnen poepen :confused: |
vinyl singletje van MC Hammer - Turtle Power
(jah heel fout, pas weer teruggevonden op zolder heel ver weg gestopt. Ik heb het ook weer teruggestopt :P) |
een percussiestok van slipknot -kijkt zuur-
|
Verschillende gelimiteerde 7" van Reaching Forward, Converge, American Nightmare enz enz enz
Gelimiteerde lp's van The Suicide File, Hatebreed(iemand geinteresseerd? :D), Kill Your Idols en ga zo maar door. Allemaal vrij weinig waard, maar dat komt op den duur wel. Meeste 7"s zijn al in waarde gestegen sinds ik ze kocht. |
pff, ik heb een promotie EP van Aziatic op 12" van AZ..
en de special editon (ofzo) van 'paradise by the dashboard light' zouden dr maar een paar van zijn (maar of ik daar zo trots op moet zijn :o ) |
Ik heb een single van Smurfenhouse, getiteld "Ik heb nieuwe schoenen"
Is nergens meer verkrijgbaar hoor! :p |
Therapy? - Caucasian Psychosis (niet in europa uitgebracht)
Korn - Issues gesigneerd Therapy? - Die Laughing single (uit '94, maar niet heel erg zeldzaam) Guano Apes - Don't You Turn Your Back on Me single (niet in NL uitgebracht maar ook niet onwijs zeldzaam) |
ik heb een paar house LP's die heel moeilijk verkrijgbaar zijn. 'k was laatst in een platenzaak en daar verkochten ze twee platen die ik ook heb voor 100 euro per stuk!!
funk 'd void-bad koffee enn... die ander ben ik even vergeten. verder heb ik nog white labels van layo&bushwacka en van die remix van 'you spin me right round' en van nog een paar platen enn... oh ja!! heeeeel zeldzaam: ik heb een LP waar een nummer opstaat dat ik zelf heb ingezongen. Daarvan zijn er maar 100 uitgebracht via groove connection :D |
White labels? Wat wil dat zeggen? testpersen?
|
Citaat:
dat gebeurde bijvoorbeeld bij 'love story' van layo en bushwacka. dat nummer ken je zéker, die is dit jaar uitgekomen (deze zomer) en echt ieeeeedereen draait hem ... zelfs op de radio! die white label daarvan is al 4 jaar oud :D JEE! *is trots* |
pantera - in the skin
pantera - i am the night pantera - power metal pantera - projects in the jungle pantera - metal magic |
vet! Tis niet mijn muzieksmaak, maar testpersen hehehe cool om te hebben.
Hoeveel zijn daar dan ongeveer van? Stuk of 5 tot 15 ofzo? |
herbie hancock - Rock it (single) 12" origineel
dat wast |
Citaat:
heb zelf ook wat drum 'n bass whitelabels |
Ow aha. Testpersen van platen die ik luister, daar zijn er hooguit 10 van ofzo. Gewilde shit dus :D
|
Ik heb een single van Crass op flexibel vinyl, vierkant uitgesneden: 'Rival Tribal, Rebel Revel'. De titel is met zilverpen handgeschreven op het vinyl.
|
Ik heb helemaal geen zeldzame dingen geloof ik..
|
cd Five Imaginary Boys (The Secret Gig) van The Cure, zeer beperkte uitgave van het concert dat ze heel lang geleden in London hebben gegeven zonder op voorhand te zeggen dat The Cure optrad: op de flyers stond: Five Imaginary Boys voor maar 3 pond! Enkel voor de die-hards dus :p .
|
ik heb vorig jaar reel to reel tapes gejat van the who
iemand interesse? onder de 100.000 euro bieden heeft geen zin |
2 pilsjes
|
ok verkocht
100.000 is net zoveel waard als 2 pilsjes misschien wel meer |
misschien wel 1
|
Ik wil wel een SSD-The kids will have their say op Swastikavinyl :D
|
Citaat:
|
Society System Decontrol aka SSdecontrol aka SSD. Een van de eerste Boston straight edge bands. Harde shit. En die hadden een plaat met een swastika erop. Zeer gelimiteerd. Waren niet rascistisch though. Van bands als Negative FX, Last Rites en Slapshot zou je dat wel kunnen zeggen. Die hadden Hitlercovers etc en tekende swastika's op hun voorhoofd. Was meer ter provocatie trouwens dus echt al te serieus moet je het doen en laten van de oude hardcorebands niet nemen.....
|
Citaat:
|
Nee hoor...zijn genoeg mensen die straight edge zijn en rascistisch. Vooral in Amerika.
|
Citaat:
:O origineel? |
bootleg van Counting Crows live in Paradiso.
35 euroos en nog een paar promo-dingetjes. iemand een promo-single van godsmack hebben? |
heb zledzame elvis shit echt veel, 7 " singles beperkte oplage, nog nooit gedraaid, eerstedags envloppen van zn postzegels, postzegels uit maleisie van em da soort dingen allemaal...
ja ik was fan |
ik heb een stapel promo's van powermetalbands liggen, die zijnvast ook zogelimiteerd als de tering.
en een exemplaar van star one - space metal, die degene van wie ik 'm gekocht heb gekregen heeft van de broer van arjen lucassen zelf (jaja) japanse versie van amophis' my kantele & elegy playlist van necrophobic, impious en slam ja, dat was het |
[QUOTE]morris schreef:
[B]bootleg van Counting Crows live in Paradiso. 35 euroos waarom komt men bootlegs die dingen trade je |
pantera 101 tour plectrum
gesigneerde soulfly album (die laatste) |
Ik heb een gesigneerde Vervamon demo liggen (#3) (y)
En verder nog wat waardeloos spul zoals Vlad Tepes CDtjes, Mayhem vinyl, Beherit demo's, Acheron vinyl, etc. |
LP
Dødheimsgard - Kronet til Konge clear vinyl lim. 450 Gorgoroth - The Last Tormentor 7" lim. 500 Aeternus - Dark Rage pic 7" lim. 500 Armagedda - The final war approaching lim. 500 Forgotten Woods - As the wolfs gather lim. 300 Maniac Butcher - invase lim. 350 CD Sombre Chemin - Legions des Brumes lim. 37 Gorgoroth - A sorcery written in blood lim. 500 Ildjarn - Son of the Northstar lim. 350 Torgeist/Vlad tepes split lim. 350 Infernum - Taur Rui Fuin lim. 500 Sort Vokter - Folkloric Necro Metal lim. 500 Vazal - Een ziel verloren lim. 33 Tapes: Peste Noir/Sombre Chemin - Memoire Paienne lim. 198 Haatstrijd - Zwart Bloed lim. 100 Vultyr - Monument of Misantrophy li. 200 Pest - Ara lim. 500 |
Nirvana - Hormoaning Japanse en Australische versies, maar die zijn niet zo verschrikkelijk zeldzaam
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar er zit redelijk waardevol spul bij hoor |
Ik heb er eens sport van gemaakt om voor mn vriend zn verjaardag limited dingen op te zoeken... is redelijk geslaagd...
Zoals: A tribute to Motorpsycho: self indulgent mono minds (was redelijk niet meer in de handel) en the safeword, 7" singletje van Caesar en Shellac op de andere kant. Is uitgebracht met een Barbaraal stripboek en vervolgens uitverkocht. Ik heb bij caesar gesmeekt of ik 'm mocht hebben... ze hadden nog wel wat liggen en hebben die opgestuurd, samen met een gesigneerde poster. Ben zelf ook fan van Caesar, maar ik heb veel voor mn vriend over zoals je merkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nile plectrum
Nile gesigneerde blacks seeds of vengeance cd (met alle handtekeningen) Korn life is peachy promo-tape Slipknot setlist Enslaved gesigneerde Eld cd. (laten doen door mensen die backstage konden op dynamo '98) Postman Syndrome advance cd, posters, 3-track promo's (ik is promohoer) en een hele zooi promo's die ik altijd krijg van m'n lokale platenboer, it's minder slecht dan downen en toch gratis :p |
ik heb een gesigneerde playlist van Prostitute disfigurement.
en een niet gesigneerd playlist van inhume. |
Het allerstoerste dat ik heb is een Exhumed - Slaughtercult limited edition, met een 'saw-shaped cd'.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |