Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb zelf ook wat drum 'n bass whitelabels |
![]() |
|
Society System Decontrol aka SSdecontrol aka SSD. Een van de eerste Boston straight edge bands. Harde shit. En die hadden een plaat met een swastika erop. Zeer gelimiteerd. Waren niet rascistisch though. Van bands als Negative FX, Last Rites en Slapshot zou je dat wel kunnen zeggen. Die hadden Hitlercovers etc en tekende swastika's op hun voorhoofd. Was meer ter provocatie trouwens dus echt al te serieus moet je het doen en laten van de oude hardcorebands niet nemen.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() origineel?
|
ik heb een stapel promo's van powermetalbands liggen, die zijnvast ook zogelimiteerd als de tering.
en een exemplaar van star one - space metal, die degene van wie ik 'm gekocht heb gekregen heeft van de broer van arjen lucassen zelf (jaja) japanse versie van amophis' my kantele & elegy playlist van necrophobic, impious en slam ja, dat was het |
![]() |
|
![]() |
LP
Dødheimsgard - Kronet til Konge clear vinyl lim. 450 Gorgoroth - The Last Tormentor 7" lim. 500 Aeternus - Dark Rage pic 7" lim. 500 Armagedda - The final war approaching lim. 500 Forgotten Woods - As the wolfs gather lim. 300 Maniac Butcher - invase lim. 350 CD Sombre Chemin - Legions des Brumes lim. 37 Gorgoroth - A sorcery written in blood lim. 500 Ildjarn - Son of the Northstar lim. 350 Torgeist/Vlad tepes split lim. 350 Infernum - Taur Rui Fuin lim. 500 Sort Vokter - Folkloric Necro Metal lim. 500 Vazal - Een ziel verloren lim. 33 Tapes: Peste Noir/Sombre Chemin - Memoire Paienne lim. 198 Haatstrijd - Zwart Bloed lim. 100 Vultyr - Monument of Misantrophy li. 200 Pest - Ara lim. 500
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er eens sport van gemaakt om voor mn vriend zn verjaardag limited dingen op te zoeken... is redelijk geslaagd...
Zoals: A tribute to Motorpsycho: self indulgent mono minds (was redelijk niet meer in de handel) en the safeword, 7" singletje van Caesar en Shellac op de andere kant. Is uitgebracht met een Barbaraal stripboek en vervolgens uitverkocht. Ik heb bij caesar gesmeekt of ik 'm mocht hebben... ze hadden nog wel wat liggen en hebben die opgestuurd, samen met een gesigneerde poster. Ben zelf ook fan van Caesar, maar ik heb veel voor mn vriend over zoals je merkt. |
![]() |
|
Nile plectrum
Nile gesigneerde blacks seeds of vengeance cd (met alle handtekeningen) Korn life is peachy promo-tape Slipknot setlist Enslaved gesigneerde Eld cd. (laten doen door mensen die backstage konden op dynamo '98) Postman Syndrome advance cd, posters, 3-track promo's (ik is promohoer) en een hele zooi promo's die ik altijd krijg van m'n lokale platenboer, it's minder slecht dan downen en toch gratis ![]()
|
|