![]() |
anaal..
ik wil een keer met mijn vriedin anaal doen,hoe moet ik dit aanpakken??
|
Wil je een uitleg? Net als vaginaal, denk ik! En speciale condooms gebruiken denk ik. En veel glijmiddel. En wat zachter doen. Wil je vriendin het ook?
|
Staat ook in de FAQ.
|
haha
je zegt haar dat ze op haar knieën moet zitten, doet die billen uiteen en prikt ehm in het bovenste gaatje! (y) |
Subtiel :cool:
|
Citaat:
Dit bedoel je? maar dat kan toch nooit iemand vinden :S Hmm misschien moet daar eens wat aan gedaan worden, maar ik heb eigenlijk nooit het "officiële" doel van dat ding begrepen... |
Stap 1 : Praat met je vriendin. Wil ze ga naar stap 2..
Stap 2 : voorbereidingen (glijmiddel kopen ensow en leuk sfeertje creeren van gewoon vrijen) Stap 3 : vraag of ze het nog steeds wil Stap 4 : eerst met glijmiddel en 1 vinger stap 5 : meer vingers en als ze dan nog steeds prettig vind.. stap 6 : met condoom en veel glijmiddel voorzichtig eens proberen. |
Ik heb nooit begrepen wat nou zo boeiend is aan anale sex :confused:
|
Citaat:
Als vrouw kan ik me voorstellen dat er niet veel aan is, maar als ik anaal "mag" dan zorg ik wel dat je ervoor of erna ook veel plezier beleefd. Beetje geven en nemen he ... |
Citaat:
|
bij anaal zit je pik onder stront...... :p ;)
|
joh, ram hem gewoon hard erin tijdens de sex
|
Citaat:
maareuhm 't gevoel is toch 't zelfde neem ik aan, bij mij zou het niet pakken vrees ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
je komt binnen, duwt haar over een tafel heen, trekt dr broek uit, en terwijl ze nog ligt te spartelen leid je je mannelijkheid in 1 snelle beweging bij haar naar binnen
:cool: :eek: :D heeft ze meteen nog een paar dagen iets dat haar eraan herinnert ;) |
Citaat:
En van die stront op je pik... Nog nooit gezien hoor. Nu zorg ik ook wel dat die zone gewassen word na de sex, maar stont op je pik, no way ... |
>stront op je pik
Het is ook aan te raden om een condoom te gebruiken. Verschillende redenen En ja ook in een monogame relatie, want als je poep (dat voor een groot deel uit bacterien bestaat) in je plasbuis krijgt kan het soms nare gevolgen hebben. |
stinkt ie achteraf dan niet :confused:
lijkt me echt gewoon ranzig, daar is dat gat niet voor gemaakt :D |
ligt eraan hoe je dat bekijkt, bij de Antieken was het heel normaal, de "mannenliefde" en waarom zou je ook niet, als het je interesseert, hoe uitgebreider/afwisselender je seksleven, deste beter het is is mijn ervaring...
|
anal... oral... est ist mir egal :D
|
Citaat:
(y) |
Dat het voor een man lekker is kan ik me nog voorstellen, maar voor een vrouw? Wij hebben immers geen prostaat die anale stimulatie nodig heeft.
Wat voel je dan wel? Geen clitoris, geen G-spot, wat dan wel? Je darmen? Kun je net zo goed naar de WC gaan, lucht nog op ook. Trouwens, krijg je daar niet ontzettend aambeien van? |
g-spot was toch maar een fabel?
|
Citaat:
|
G-spot een fabel?
Dacht ik ook, tot het gebeurde....WAUW! nieuw topic? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...het lijkt mij ook niet echt een lekker gevoel... maar als andere mensen het willen...zolang ik het maar niet hoef te doen
|
Citaat:
|
Je kont ook niet. En bovendien, wie gaat er aan z'n snikkel ruiken nadat ie sex heeft gehad? Ik niet iig :)
|
strakker, ja dan ken je net zo goed je leuter in de afvoerput steken, das ook strakker... :rolleyes:
|
Moet da altijd zo moeilijk
Zij op 4 pootjes ,jij erachter en HOP je bent weg,natuurlijk altijd lief blijven é en zeker zachtjes :) |
inderdaad niet moeilijk zo :p
|
Citaat:
waarom altijd moeilijk doen als het simpel kan é?! |
Citaat:
Oeps gaat niet over een komkommer. :o |
't kan voor vrouwen ook heel lekker zijn hoor.. ik vind iig van wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
serieus: het schijnt (wat ik me goed kan voorstellen) dat anale seks strakker en dus fijner voelt. Maar mij lijkt het helemaal niks |
Citaat:
|
Anaal is absoluut erg geil. Veel strakker dan een kutje. Als afwisseling zeker aan te raden. Ook vrouwen vinden het vaak een geil gevoel. De man kan met zijn handen tegelijkertijd de clitoris van de vrouw onder handen nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:
|
Citaat:
|
Hmm, lijkt mij iig npg juist wel lekker om tegen die billen aan te klatsen :p b-tere grip ook
|
Citaat:
|
Dat kan ook zeker, maja da lijkt me moeilijker opzich, je bedoelt doggystyle zeker?
|
nou als je et gewoon goed doet, dus eerst heel langzaam steeds iets verder oprekken, genoeg glijmiddel gebruiken, nix forceren(, en voor degenen die 'genomen' worden ook spoelen, dan krijgt de ander dus geen stank/stront), doet et geen pijn hoor :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |