Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   een soort van handen fetish ofsow :S (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=378194)

G.T.C. 14-02-2003 23:00

een soort van handen fetish ofsow :S

haha, ja dit is volgens mij echt heel dom maar ik vond het grappig om even op het forum te zetten.

Tuurlijk....mooie ogen, een leuke lach, een lief gezichtje enz. zijn allemaal dingen die ik natuurlijk ook heel aantrekelijk vind. Maar ik vind de handen van meisjes ook altijd zo mooi.
ZO zacht, zo teer, en van die dunne vingertjes :p . Naja....ik kan het eigenlijk geen eens uitleggen.

NOg meer van zulke gekke mensen??? :D

coecie 14-02-2003 23:17

nee, maar je hebt gelijk... ik heb zuuulke mooie handen :)

DeltaOne 14-02-2003 23:26

heheh ja vind ik ook wel leuk :D

poesiefox 14-02-2003 23:35

Meisjeshanden leuk?

Wat dacht je van poezepoten, of nog schattiger: de voetzooltjes van russische dwerghamstertjes. Of die hele kleine mini-nageltjes van een muis...Hoe kan Onze Lieve Heer het maken?

Dat is pas schattig in het kwadraat. Ik zit hier acuut weg te smelten. Poes, Poehoes, Poehoesie, geef pootje?

G.T.C. 14-02-2003 23:42

hahaha
nee hoor......voor mij toch liever meisjes handen :p

DeltaOne 14-02-2003 23:47

ja wou al zeggen, ik hoef geen poezenpootjes of hamstervoetjes of wat dan ook :p :D

Freyja 15-02-2003 12:56

Mjah, ik vind handen ook mooi, maar het kan ook het idee zijn van wat je er mee kan :o:p

damaetas 15-02-2003 14:11

ik vind handen ook heerlijk om naar te kijken: grote gespierde toch slanke handen hmmmmmmmmmmmmmrrrrrrrrrrr :o

Dusjcrib 15-02-2003 14:41

Juh, handen :D

maar dan van die echte jongenshanden :D

Oh, ik hou van handen :)

G.T.C. 15-02-2003 15:47

ohhh, ik ben lang niet de enige zo te zien :)

Timmert 15-02-2003 15:57

Zeker niet. Ik dacht zelf ook dat ik zo'n beetje de enige was, maar dat blijkt dus mee te vallen.

Ik maak er ook een sport van om bij elk mooi meisje wat ik tegen kom d'r handen te bestuderen. Ook leuk: ik zit met een meisje te praten, ze pakt m'n hand beet en begint de tatoo die ze op d'r rug heeft op mijn hand te tekenen terwijl ze met d'r andere hand m'n hand vasthoudt... :P

Miss Fat Booty 15-02-2003 17:19

ik hou ook van handen...

ik ben heel blij met mijn handen :) :) :)

cut_off 15-02-2003 17:40

met lange gelakte recht afgeknipte nagels
-geil-

G.T.C. 15-02-2003 17:54

Citaat:

a new nose schreef:
met lange gelakte recht afgeknipte nagels
-geil-

nouwww, dat ook weer niet. Vind ik in ieder geval niet bijzonder mooi, of mooiER.
HEt zijn de handjes die et doen :p

o0BeKsKuH0o 15-02-2003 18:09

Ik zou het niet weten...

Mijn ex-vriend genoot er altijd van...

cut_off 15-02-2003 18:24

Citaat:

G.T.C. schreef:
nouwww, dat ook weer niet. Vind ik in ieder geval niet bijzonder mooi, of mooiER.
HEt zijn de handjes die et doen :p

jij hebt een handenfetish ik een nagelsfetish doih ;)

fruitvliegje 15-02-2003 18:53

Citaat:

damaetas schreef:
ik vind handen ook heerlijk om naar te kijken: grote gespierde toch slanke handen hmmmmmmmmmmmmmrrrrrrrrrrr :o
idd!

NG 15-02-2003 21:09

En ik altijd maar denken dat fetishen te maken heeft met voorwerpen die niets of niet direct iets met seks te maken hebben. ;)

(lees: dat is geen fetisjisme)

mathfreak 16-02-2003 10:58

Citaat:

DiepFries schreef:
En ik altijd maar denken dan fetishen te maken heeft met voorwerpen die niets of niet direct iets met seks te maken hebben. ;)
Correct opgemerkt. Volgens mijn Spectrum Psychologie van A tot Z is het woord fetish afkomstig uit het Portugees en duidt het een vereerd voorwerp aan (denk aan een afgodsbeeld of iets dedrgelijks). Fetishisme is een voornamelijk bij mannen voorkomende sexuele afwijking (niet negatief bedoeld) waarbij men sexueel geprikkeld raakt en sexuele bevrediging krijgt door middel van een levenloos voorwerp (de fetisch) met als bekend voorbeeld bepaalde kleding (bijvoorbeeld rubber kleding), schoenen/laarzen of bepaalde kledingstukken zoals bijvoorbeeld beha's of slipjes.

Freyja 16-02-2003 11:46

Citaat:

mathfreak schreef:
Correct opgemerkt. Volgens mijn Spectrum Psychologie van A tot Z is het woord fetish afkomstig uit het Portugees en duidt het een vereerd voorwerp aan (denk aan een afgodsbeeld of iets dedrgelijks). Fetishisme is een voornamelijk bij mannen voorkomende sexuele afwijking (niet negatief bedoeld) waarbij men sexueel geprikkeld raakt en sexuele bevrediging krijgt door middel van een levenloos voorwerp (de fetisch) met als bekend voorbeeld bepaalde kleding (bijvoorbeeld rubber kleding), schoenen/laarzen of bepaalde kledingstukken zoals bijvoorbeeld beha's of slipjes.
Ik heb er ooit een gezien met een fetish voor guillotines.

Sarah 16-02-2003 11:48

zoals al duidelijk uitgelegd door mathfreak, gebruik je het woord fetish verkeerd

maar ik vind handen ook wel interessant, is het tweede waar ik naar kijk als ik iemand ontmoet... zegt wat over die persoon, dingen als hoe goed de handen verzorgd zijn, of ze bewegen en hoe ze bewegen, hoe de persoon ze houdt

G.T.C. 16-02-2003 11:59

:eek:

NOuw, dat wist ik allemaal niet hoor...... :confused:
Maar bedankt, dan weet ik dat ook weer :)

Fortisi 16-02-2003 12:19

En als een meisje lelijke handen heeft, knap je daar dan op af? Zou je kunnen "daten" met een fantastisch meisje met lelijke handen?

G.T.C. 16-02-2003 20:11

Tuurlijk zou ik daar wel mee daten. HEt is heus geen vereiste.
HEt is misschien een beetje een verkeerde vergelijking, maar als iemand geen lekkere billen heeft ofzo, maar het gewoon een leuk meisje is, is dat toch ook geen probleem.

Lijkt mij dat dat wel voor zich zelf spreekt......

Maar ja, ik heb gewoon een zwak voor mooie handen ofsow :confused: :D

honey 16-02-2003 20:49

Handen zijn wel interessant ja. Maar worden de nagels ook mooi gevonden? Vooral als je van natuur je nagels niet lang hoeft te hebben omdat je een lage wortel hebt en het zo al lijkt of je mooie nagels hebt?
Ik ben hier in elk geval erg blij mee :)

G.T.C. 16-02-2003 22:07

Citaat:

Rebby schreef:
Handen zijn wel interessant ja. Maar worden de nagels ook mooi gevonden? Vooral als je van natuur je nagels niet lang hoeft te hebben omdat je een lage wortel hebt en het zo al lijkt of je mooie nagels hebt?
Ik ben hier in elk geval erg blij mee :)

oehhh, dat is gewoon perfect!!! :p (y) Lange nagels zoals jij ze hebt zijn echt mooi. Ik ben alleen niet zo'n fan van lange nagels die zo heel erg uitsteken weet je wel.

JE mag heel blij zijn met zulke nagels :D

matrix21 31-03-2003 16:45

Citaat:

G.T.C. schreef op 16-02-2003 @ 21:11:
Tuurlijk zou ik daar wel mee daten. HEt is heus geen vereiste.
HEt is misschien een beetje een verkeerde vergelijking, maar als iemand geen lekkere billen heeft ofzo, maar het gewoon een leuk meisje is, is dat toch ook geen probleem.

Lijkt mij dat dat wel voor zich zelf spreekt......

Maar ja, ik heb gewoon een zwak voor mooie handen ofsow :confused: :D

Geen lekkere billen???? AAAAAAH IK KAN NIE LEVEN ZONDER LEKKERE BILLEN!!!!
Meisje geen lekkere billen ---> door de gootsteen ermee
Gelukkig ben ik verder niet zo kieskeurig ;)

Laïs 31-03-2003 16:50

Ik kijk ook altijd naar de handen,voor de nagels te 'inspecteren',nee,ik vind nagels gewoon interessant of zo. :confused:

Alicia Silverstone 31-03-2003 17:20

Ik vind het mooi als een jongen grote handen heeft...echt stevig en sterk. Het idee dat ie mij daarmee aanraakt is nogal prettig :D :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.