Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2003, 23:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
haha, ja dit is volgens mij echt heel dom maar ik vond het grappig om even op het forum te zetten.

Tuurlijk....mooie ogen, een leuke lach, een lief gezichtje enz. zijn allemaal dingen die ik natuurlijk ook heel aantrekelijk vind. Maar ik vind de handen van meisjes ook altijd zo mooi.
ZO zacht, zo teer, en van die dunne vingertjes . Naja....ik kan het eigenlijk geen eens uitleggen.

NOg meer van zulke gekke mensen???
Oud 14-02-2003, 23:17
coecie
coecie is offline
nee, maar je hebt gelijk... ik heb zuuulke mooie handen
Oud 14-02-2003, 23:26
Verwijderd
heheh ja vind ik ook wel leuk
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 23:35
poesiefox
poesiefox is offline
Meisjeshanden leuk?

Wat dacht je van poezepoten, of nog schattiger: de voetzooltjes van russische dwerghamstertjes. Of die hele kleine mini-nageltjes van een muis...Hoe kan Onze Lieve Heer het maken?

Dat is pas schattig in het kwadraat. Ik zit hier acuut weg te smelten. Poes, Poehoes, Poehoesie, geef pootje?
Oud 14-02-2003, 23:42
G.T.C.
G.T.C. is offline
hahaha
nee hoor......voor mij toch liever meisjes handen
Oud 14-02-2003, 23:47
Verwijderd
ja wou al zeggen, ik hoef geen poezenpootjes of hamstervoetjes of wat dan ook
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 12:56
Verwijderd
Mjah, ik vind handen ook mooi, maar het kan ook het idee zijn van wat je er mee kan
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 14:11
damaetas
damaetas is offline
ik vind handen ook heerlijk om naar te kijken: grote gespierde toch slanke handen hmmmmmmmmmmmmmrrrrrrrrrrr
Oud 15-02-2003, 14:41
Verwijderd
Juh, handen

maar dan van die echte jongenshanden

Oh, ik hou van handen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:47
G.T.C.
G.T.C. is offline
ohhh, ik ben lang niet de enige zo te zien
Oud 15-02-2003, 15:57
Timmert
Timmert is offline
Zeker niet. Ik dacht zelf ook dat ik zo'n beetje de enige was, maar dat blijkt dus mee te vallen.

Ik maak er ook een sport van om bij elk mooi meisje wat ik tegen kom d'r handen te bestuderen. Ook leuk: ik zit met een meisje te praten, ze pakt m'n hand beet en begint de tatoo die ze op d'r rug heeft op mijn hand te tekenen terwijl ze met d'r andere hand m'n hand vasthoudt...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:19
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik hou ook van handen...

ik ben heel blij met mijn handen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:40
Verwijderd
met lange gelakte recht afgeknipte nagels
-geil-
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:54
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
a new nose schreef:
met lange gelakte recht afgeknipte nagels
-geil-
nouwww, dat ook weer niet. Vind ik in ieder geval niet bijzonder mooi, of mooiER.
HEt zijn de handjes die et doen
Oud 15-02-2003, 18:09
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik zou het niet weten...

Mijn ex-vriend genoot er altijd van...
Oud 15-02-2003, 18:24
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:
nouwww, dat ook weer niet. Vind ik in ieder geval niet bijzonder mooi, of mooiER.
HEt zijn de handjes die et doen
jij hebt een handenfetish ik een nagelsfetish doih
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:53
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
damaetas schreef:
ik vind handen ook heerlijk om naar te kijken: grote gespierde toch slanke handen hmmmmmmmmmmmmmrrrrrrrrrrr
idd!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 21:09
NG
NG is offline
En ik altijd maar denken dat fetishen te maken heeft met voorwerpen die niets of niet direct iets met seks te maken hebben.

(lees: dat is geen fetisjisme)

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 11:00.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 10:58
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
DiepFries schreef:
En ik altijd maar denken dan fetishen te maken heeft met voorwerpen die niets of niet direct iets met seks te maken hebben.
Correct opgemerkt. Volgens mijn Spectrum Psychologie van A tot Z is het woord fetish afkomstig uit het Portugees en duidt het een vereerd voorwerp aan (denk aan een afgodsbeeld of iets dedrgelijks). Fetishisme is een voornamelijk bij mannen voorkomende sexuele afwijking (niet negatief bedoeld) waarbij men sexueel geprikkeld raakt en sexuele bevrediging krijgt door middel van een levenloos voorwerp (de fetisch) met als bekend voorbeeld bepaalde kleding (bijvoorbeeld rubber kleding), schoenen/laarzen of bepaalde kledingstukken zoals bijvoorbeeld beha's of slipjes.
Oud 16-02-2003, 11:46
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Correct opgemerkt. Volgens mijn Spectrum Psychologie van A tot Z is het woord fetish afkomstig uit het Portugees en duidt het een vereerd voorwerp aan (denk aan een afgodsbeeld of iets dedrgelijks). Fetishisme is een voornamelijk bij mannen voorkomende sexuele afwijking (niet negatief bedoeld) waarbij men sexueel geprikkeld raakt en sexuele bevrediging krijgt door middel van een levenloos voorwerp (de fetisch) met als bekend voorbeeld bepaalde kleding (bijvoorbeeld rubber kleding), schoenen/laarzen of bepaalde kledingstukken zoals bijvoorbeeld beha's of slipjes.
Ik heb er ooit een gezien met een fetish voor guillotines.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 11:48
Verwijderd
zoals al duidelijk uitgelegd door mathfreak, gebruik je het woord fetish verkeerd

maar ik vind handen ook wel interessant, is het tweede waar ik naar kijk als ik iemand ontmoet... zegt wat over die persoon, dingen als hoe goed de handen verzorgd zijn, of ze bewegen en hoe ze bewegen, hoe de persoon ze houdt
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 11:59
G.T.C.
G.T.C. is offline

NOuw, dat wist ik allemaal niet hoor......
Maar bedankt, dan weet ik dat ook weer
Oud 16-02-2003, 12:19
Fortisi
Fortisi is offline
En als een meisje lelijke handen heeft, knap je daar dan op af? Zou je kunnen "daten" met een fantastisch meisje met lelijke handen?
Oud 16-02-2003, 20:11
G.T.C.
G.T.C. is offline
Tuurlijk zou ik daar wel mee daten. HEt is heus geen vereiste.
HEt is misschien een beetje een verkeerde vergelijking, maar als iemand geen lekkere billen heeft ofzo, maar het gewoon een leuk meisje is, is dat toch ook geen probleem.

Lijkt mij dat dat wel voor zich zelf spreekt......

Maar ja, ik heb gewoon een zwak voor mooie handen ofsow
Oud 16-02-2003, 20:49
honey
honey is offline
Handen zijn wel interessant ja. Maar worden de nagels ook mooi gevonden? Vooral als je van natuur je nagels niet lang hoeft te hebben omdat je een lage wortel hebt en het zo al lijkt of je mooie nagels hebt?
Ik ben hier in elk geval erg blij mee
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Rebby schreef:
Handen zijn wel interessant ja. Maar worden de nagels ook mooi gevonden? Vooral als je van natuur je nagels niet lang hoeft te hebben omdat je een lage wortel hebt en het zo al lijkt of je mooie nagels hebt?
Ik ben hier in elk geval erg blij mee
oehhh, dat is gewoon perfect!!! Lange nagels zoals jij ze hebt zijn echt mooi. Ik ben alleen niet zo'n fan van lange nagels die zo heel erg uitsteken weet je wel.

JE mag heel blij zijn met zulke nagels
Oud 31-03-2003, 16:45
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 16-02-2003 @ 21:11:
Tuurlijk zou ik daar wel mee daten. HEt is heus geen vereiste.
HEt is misschien een beetje een verkeerde vergelijking, maar als iemand geen lekkere billen heeft ofzo, maar het gewoon een leuk meisje is, is dat toch ook geen probleem.

Lijkt mij dat dat wel voor zich zelf spreekt......

Maar ja, ik heb gewoon een zwak voor mooie handen ofsow
Geen lekkere billen???? AAAAAAH IK KAN NIE LEVEN ZONDER LEKKERE BILLEN!!!!
Meisje geen lekkere billen ---> door de gootsteen ermee
Gelukkig ben ik verder niet zo kieskeurig
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:50
Laïs
Laïs is offline
Ik kijk ook altijd naar de handen,voor de nagels te 'inspecteren',nee,ik vind nagels gewoon interessant of zo.
Oud 31-03-2003, 17:20
Verwijderd
Ik vind het mooi als een jongen grote handen heeft...echt stevig en sterk. Het idee dat ie mij daarmee aanraakt is nogal prettig
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten