![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zoals al duidelijk uitgelegd door mathfreak, gebruik je het woord fetish verkeerd
maar ik vind handen ook wel interessant, is het tweede waar ik naar kijk als ik iemand ontmoet... zegt wat over die persoon, dingen als hoe goed de handen verzorgd zijn, of ze bewegen en hoe ze bewegen, hoe de persoon ze houdt |
![]() |
|
Tuurlijk zou ik daar wel mee daten. HEt is heus geen vereiste.
HEt is misschien een beetje een verkeerde vergelijking, maar als iemand geen lekkere billen heeft ofzo, maar het gewoon een leuk meisje is, is dat toch ook geen probleem. Lijkt mij dat dat wel voor zich zelf spreekt...... Maar ja, ik heb gewoon een zwak voor mooie handen ofsow ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() JE mag heel blij zijn met zulke nagels ![]()
||
![]() |
Citaat:
Meisje geen lekkere billen ---> door de gootsteen ermee Gelukkig ben ik verder niet zo kieskeurig ![]() |
![]() |
|
|