Citaat:
Doc schreef:
Je loopt over straat en komt een oude bekende tegen, deze vraagt iets aan jou, waar je liever geen antwoord op geeft. Ben je hier dan eerlijk over, of verzin je gewoon iets?
|
als ik het niet wil zeggen verzin ik iets. ik denk wel dat het verschilt wie het is, maar ik ben zowieso niet snel eerlijk of ik laat in ieder geval niet snel merken wat ik voel/denk. iets verzinnen is absoluut niet moeilijk voor mij, doe het dagelijks irl
Citaat:
En wat zou je doen als je deze persoon niet kent?
|
negeren en doorlopen
Citaat:
En wat dan als je deze persoon wel van Internet kent?
|
ik weet niet wat ik dan zou zeggen. ik heb mensen die ik van internet ken sowieso nog nooit irl gezien, maar het ligt eraan of ik die persoon vertrouw en of ik het toch kwijt moet op de een of andere manier.
Citaat:
Hoe zou dat komen? En heeft het verband met elkaar?
|
dat verschilt denk ik per persoon. bepaalde mensen hebben er geen moeite mee persoonlijke dingen tegen mensen te vertellen die ze lang niet hebben gezien of vaag/niet direct kennen. anderen hebben daar moeite mee of vinden het totaal nix (that's me).
hoe je op de drie gevallen reageert heeft wel verband met elkaar denk ik, t is maar hoe je het bekijkt. met iedere groep heb je een andere band of totaal geen. dat scheelt dus of je eerlijk bent of iets vertelt.
|