Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hangt van de persoon en het onderwerp af. Hoe meer ik om diegene geef des te liever ik eerlijk ben en sommige dingen houdt je gewoon liever voor je.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het ligt er gewoon maar net aan of je iemand vertrouwt lijkt mij... En iets verzinnen werkt meestal beter dan zeggen dat je het niet wilt vertellen, wand daar door maak je de gene die het vraagt alleen maar nieuwschieriger... [edit] spelfouten ![]() [Dit bericht is aangepast door L!M (21-02-2002).]
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
hoe je op de drie gevallen reageert heeft wel verband met elkaar denk ik, t is maar hoe je het bekijkt. met iedere groep heb je een andere band of totaal geen. dat scheelt dus of je eerlijk bent of iets vertelt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 00:34 | |
Werk, Geld & Recht |
eerlijk / liegen ?! Amoa | 11 | 10-11-2009 10:04 | |
Psychologie |
Eerlijk zijn? ikkuh15 | 10 | 25-09-2008 21:14 | |
Liefde & Relatie |
Eerlijk zijn, in relaties en tegen vrienden... [eitje]Methuselah | 24 | 26-02-2003 19:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een eerlijke kans Caatje | 3 | 04-04-2002 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Even eerlijk zijn... Eend | 3 | 05-02-2002 14:03 |