![]() |
Back to the Future
Ik heb alledrie de delen nu op DVD aangeschaft, maar zit nog steeds met 1 vraag. Kan me herinneren dat ik ook al met die vraag was toen ik hem vroeger eens gehuurd had.
In deel 2 zie je 'future' marty een gesprek voeren met ene needles via een videoscherm. Needles wil dat hij meedoet met 1 of ander plan. Maar Jennifer, die op dat moment in de kast zit herkent die naam. Waarvan herkent zij die naam? Ik kan me namelijk geen Needles herinneren uit Back to the Future deel 1, of uit enig ander fragment uit deze serie. |
Bij mijn weten is er geen ene Needles in t hele verhaal aanwezig.
|
Citaat:
|
Needles zat in deel 1 nog gewoon op school ofzo; dezelfde school waar Jennifer op zit?
|
Needles blijkt dus de bestuurder te zijn van de auto waar marty aan het eind van Bttf 3 in zijn eigen tijd tegen 'raced'. Marty doet echt op het laatste moment niet mee. Mkay, dus waarschijnlijk toch een schoolgenoot ofzo.
|
Was Needles niet zo'n soort vriendje van Biff in de eerste?
|
Citaat:
In 1955 kan hij dus niet geleefd hebben en zou Jenniffer hem al helemaal niet gekend kunnen hebben. In 1985 zou hij wel geleefd kunnen hebben, maar een 'vriendje' van Biff lijkt me sterk aangezien Biff in die tijd ong. dezelfde leeftijd heeft als George McFly. Magoed, ik was er al uit dat het een leeftijdsgenoot moest zijn van Marty in 1985. :P |
Citaat:
|
ge-wel-di-ge films :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |