Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 20:25
NG
NG is offline
Ik heb alledrie de delen nu op DVD aangeschaft, maar zit nog steeds met 1 vraag. Kan me herinneren dat ik ook al met die vraag was toen ik hem vroeger eens gehuurd had.

In deel 2 zie je 'future' marty een gesprek voeren met ene needles via een videoscherm. Needles wil dat hij meedoet met 1 of ander plan. Maar Jennifer, die op dat moment in de kast zit herkent die naam.

Waarvan herkent zij die naam? Ik kan me namelijk geen Needles herinneren uit Back to the Future deel 1, of uit enig ander fragment uit deze serie.

Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 12:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2003, 18:53
Verwijderd
Bij mijn weten is er geen ene Needles in t hele verhaal aanwezig.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 22:12
NG
NG is offline
Citaat:
Wes schreef:
Bij mijn weten is er geen ene Needles in t hele verhaal aanwezig.
Maar dus wél in die scene... Kan het misschien zo zijn dat het een om een personage gaat wat er later uitgehaald is?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 07:53
Marcade
Marcade is offline
Needles zat in deel 1 nog gewoon op school ofzo; dezelfde school waar Jennifer op zit?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:29
NG
NG is offline
Needles blijkt dus de bestuurder te zijn van de auto waar marty aan het eind van Bttf 3 in zijn eigen tijd tegen 'raced'. Marty doet echt op het laatste moment niet mee. Mkay, dus waarschijnlijk toch een schoolgenoot ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 10:31
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Was Needles niet zo'n soort vriendje van Biff in de eerste?
Oud 19-02-2003, 20:07
NG
NG is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Was Needles niet zo'n soort vriendje van Biff in de eerste?
Dat kan niet, want hij is volwassen in het tweede deel, dus de toekomst, wat betekent dat hij ong. dezelfde leeftijd heeft als Marty.

In 1955 kan hij dus niet geleefd hebben en zou Jenniffer hem al helemaal niet gekend kunnen hebben.

In 1985 zou hij wel geleefd kunnen hebben, maar een 'vriendje' van Biff lijkt me sterk aangezien Biff in die tijd ong. dezelfde leeftijd heeft als George McFly.

Magoed, ik was er al uit dat het een leeftijdsgenoot moest zijn van Marty in 1985.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 14:57
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
DiepFries schreef:
Dat kan niet, want hij is volwassen in het tweede deel, dus de toekomst, wat betekent dat hij ong. dezelfde leeftijd heeft als Marty.

In 1955 kan hij dus niet geleefd hebben en zou Jenniffer hem al helemaal niet gekend kunnen hebben.

In 1985 zou hij wel geleefd kunnen hebben, maar een 'vriendje' van Biff lijkt me sterk aangezien Biff in die tijd ong. dezelfde leeftijd heeft als George McFly.

Magoed, ik was er al uit dat het een leeftijdsgenoot moest zijn van Marty in 1985.
Ik bedoelde niet Biff, sorry, ik bedoelde die vervelende zoon van Biff die Marty altijd pest... Ik ben zijn naam vergeten.
Oud 23-02-2003, 13:36
Verwijderd
ge-wel-di-ge films
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten